Όνομα: Χαμαιλέων
Περιοχή: Euro2day

Αποποίηση ευθυνών
Συνεχίζονται οι «τριβές» μεταξύ ΤΧΣ και ΕΤΕ για τα θέματα διοίκησης

Με εκατέρωθεν διαρροές, εκδηλώνονται το τελευταίο διάστημα οι «τριβές» μεταξύ ΤΧΣ και Εθνικής για θέματα διοίκησης και εταιρικής διακυβέρνησης.

Από την πλευρά της ΕΤΕ, έχουν δει το φως της δημοσιότητας οι γκρίνιες για τα πρόσωπα που έχει προτείνει το ΤΧΣ (ως βασικότερος μέτοχος, με ποσοστό 40%) για τη διοίκηση της πρώτης, γκρίνιες (κατά ένα μέρος υπερβολικές ομολογουμένως) που αφορούν διαδικαστικά θέματα, αλλά και τις τραπεζικές γνώσεις των υποψηφίων.

Από την πλευρά του ΤΧΣ, πάλι, τηρούν στάση αναμονής για να μάθουν τι αποφασίστηκε στο προχθεσινό Δ.Σ. της Τράπεζας σε σχέση με τις εισηγήσεις του Ταμείου για αυξημένες διαδικασίες εταιρικής διακυβέρνησης και αλλαγές στο Δ.Σ. της ΕΤΕ. Σχολιάζουν όμως δηκτικά ότι σίγουρα δεν είναι συνήθης πρακτική να μη γνωστοποιούνται άμεσα οι αποφάσεις. Κατά τις ίδιες πηγές, ανώτερα στελέχη της ΕΤΕ είχαν συμφωνήσει στις προτάσεις του ΤΧΣ, καθώς είχε προηγηθεί σειρά επικοινωνιών.

Ενα βιβλίο... ακατάλληλο για στρουθοκαμήλους!

Το βιβλίο Ακατάλληλο για Στρουθοκαμήλους αφορά το σημαντικό δημοσιογραφικό έργο του επί 31 έτη εκδότη και διευθυντή του Οικονομικού Ταχυδρόμου Γιάννη Μαρίνου, μέσα από τη ματιά του στενού του συνεργάτη, δημοσιογράφου και συγγραφέα Θανάση Παπανδρόπουλου.

Ο Γιάννης Μαρίνος είναι θρύλος της μαχόμενης δημοσιογραφίας στην Ελλάδα, που παρακολούθησε και παρακολουθεί την οικονομική και πολιτική επικαιρότητα, αναλύοντας και σχολιάζοντας τα γεγονότα από τη δική του, ανεξάρτητη σκοπιά.

Είναι σεβαστός από φίλους και εχθρούς των ιδεών του, που παρακολουθούν με αμείωτο ενδιαφέρον τις θέσεις του. Η έκδοση αυτή εμπλουτίζεται με σπάνιο φωτογραφικό υλικό, με μια σύντομη αναδρομή στην ευρύτερη ιστορία του οικονομικού Τύπου από τον ερευνητή Θεόδωρο Δεληγιάννη, καθώς και με χρονολόγιο των κυριότερων σταθμών της νεοελληνικής ιστορίας.

Ο φόβος ακυρώσεων οδικών αξόνων και μια επιστολή

Συνωστισμός υπήρχε χθες έξω από το γραφείο του Γ. Καρνέση, Γενικού Διευθυντή Συγκοινωνιακών Υποδομών του υπουργείου Υποδομών & Μεταφορών.

Εντοπίστηκαν τουλάχιστον δύο-τρεις άλλοι διευθυντές υπηρεσιών που προωθούν μεγάλα οδικά έργα, στελέχη μικρότερων τεχνικών εταιρειών, αλλά και ο Γιώργος Συριανός, ανώτατο στέλεχος του ομίλου Ελλάκτωρ και πρόεδρος της ΑΚΤΩΡ Παραχωρήσεις.

Φανταζόμαστε πως όλοι προσπαθούσαν να καταλάβουν αν η νέα ηγεσία του υπουργείου Υποδομών θα ακυρώσει κάποια έργα, όπως το Πάτρα - Πύργος και ο Βόρειος Οδικός Αξονας Κρήτης (ΒΟΑΚ).

Η Intertech και η ΑΜΚ από τα… παλιά

Μετά τη Μοτοδυναμική, η Intertech είναι η δεύτερη περίπτωση αύξησης μετοχικού κεφαλαίου «περιφερειακής» εισηγμένης εταιρείας που θυμίζει εκδόσεις «παλαιών καλών εποχών».

Ειδικότερα:

Πρώτον, έχουμε ουσιαστική διαπραγμάτευση του δικαιώματος (λήγει σήμερα) με τιμή πολύ μεγαλύτερη από την οριακή (0,01 ευρώ) που βλέπαμε σε σειρά παλαιότερων εκδόσεων.

Μάλιστα, επειδή η τρέχουσα αποτίμηση της μετοχής στο ταμπλό (χθεσινό κλείσιμο 0,665 ευρώ) είναι αρκετά υψηλότερη από την τιμή διάθεσης των νέων τίτλων (0,50 ευρώ, όταν το ΙΝΤΕΔ βρίσκεται στο 0,047 ευρώ), δημιουργείται «arbitrage» για όποιον αποκτήσει νέες μετοχές μέσω της αγοράς δικαιωμάτων, υπό την προϋπόθεση ότι η τιμή της ΙΝΤΕΤ δεν θα υποχωρήσει στο μέλλον.

Παρενέργειες στα έργα οδοφωτισμού από τις δημοτικές εκλογές

Ο νέος δήμαρχος Ζακύνθου Νικήτας Αρετάκης, που δήλωσε πως «δεν θα πληρώσει ούτε ένα ευρώ» για τη σύμβαση αναβάθμισης του οδοφωτισμού στο νησί που βρήκε έτοιμη, δεν είναι ο μοναδικός που αμφισβητεί τις διαδικασίες για δεκάδες αντίστοιχα έργα, με τις οποίες έχει ασχοληθεί εκτενώς το Euro2day.gr.

Περίπου 25 έργα, προϋπολογισμού δεκάδων εκατομμυρίων ευρώ, βρίσκονται αυτή τη στιγμή στον αέρα. Είτε επειδή άλλαξε ο δήμαρχος, είτε επειδή ολοένα και περισσότεροι αντιλαμβάνονται πως οι διαγωνισμοί προχώρησαν με αμφιβόλου αξιοπιστίας παραδοχές.

v