Δείτε εδώ την ειδική έκδοση

MANAGER 2DAY

Πώς θα προστατεύσουν οι επιχειρήσεις τη φήμη τους

Πώς θα προστατεύσουν οι επιχειρήσεις τη φήμη τους

Στην σημερινή αρνητική για την φήμη των επιχειρήσεων συγκυρία, τα ανώτατα στελέχη των εταιρειών πρέπει να δώσουν μεγάλη προσοχή σε ένα θέμα πολύπλοκο και επικίνδυνο.

Δυο τρόποι για να μάθετε να σκέφτεστε καλύτερα

Δυο τρόποι για να μάθετε να σκέφτεστε καλύτερα

Τακτικές με τις οποίες μπορεί να βελτιωθεί ο τρόπος ανάλυσης των δεδομένων και αντιμετώπισης καθημερινών προκλήσεων. Η συνταγή του Έντουαρντ ντε Μπόνο με δυο βασικά βήματα.

Πώς χτίζεται εμπιστοσύνη και συλλογικότητα μέσα στην επιχείρηση σε καιρούς πανδημίας

Πώς χτίζεται εμπιστοσύνη και συλλογικότητα μέσα στην επιχείρηση σε καιρούς πανδημίας

Η ενίσχυση της θέσης του ατόμου και πώς επιτυγχάνεται η απελευθέρωση της αυτενέργειας και της δημιουργικότητας. Ποια είναι η ουσία στη διαχείριση ανθρωπίνων πόρων. Γράφουν ο Κ. Ζοπουνίδης και η Μ. Εσκαντάρ.

Το μοιραίο λάθος που δεν πρέπει να κάνει μια επιχείρηση

Το μοιραίο λάθος που δεν πρέπει να κάνει μια επιχείρηση

Ποιες πρέπει να είναι οι προτεραιότητες της διοίκησης μιας επιχείρησης σε περιόδους έντονων κρίσεων. Οι οκτώ φάσεις για να προχωρήσει μια κρίσιμη αλλαγή και το μοιραίο σφάλμα που πρέπει να αποφευχθεί.

Management: Ο 12λογος της επιτυχίας σε καιρούς κρίσης και αστάθειας

Management: Ο 12λογος της επιτυχίας σε καιρούς κρίσης και αστάθειας

Ποια είναι τα κλειδιά για να αποφύγετε τα εμπόδια και τις περιστάσεις που οδηγούν σε παρέκλιση από την πορεία εκπλήρωση των στόχων σου. Συμβουλές σε μια εποχή ραγδαίων και κρίσιμων μεταβολών.

Πώς θα ανακτήσετε τον έλεγχο των ταμειακών σας ροών

Πέντε συμβουλές για την διαχείριση των ταμειακών σας ροών και τον περιορισμό του εταιρικού ρίσκου που αναλαμβάνετε. Τι να κάνετε με τους πελάτες που δεν πληρώνουν.

Πώς θα γίνουν πραγματικότητα οι στόχοι σας

Ο οδηγός της επιτυχίας περνά μέσα από τον σωστό τρόπο να θέτει κανείς στόχους. Και κυρίως από το πώς τους διατυπώνει και πώς τους υλοποιεί σε κάθε φάση. Ακολουθούν τα βασικά tips της ανάληψης δράσης.

Ο Μακιαβέλι και η σύγχρονη τέχνη του επιχειρείν

Σχεδόν 500 χρόνια μετά τον θάνατό του, άνθρωποι των επιστημών συζητούν αν ο συγγραφέας του «Ηγεμόνα» έχει ακόμη απαντήσεις για τα πολυάριθμα προβλήματα κοινωνιών και επιχειρήσεων. Γράφει ο Αθ. Χ. Παπανδρόπουλος.

Οδηγός εταιρικής επιβίωσης σε συνθήκες πολλαπλής κρίσης

Ρεαλιστικές και αποτελεσματικές προτάσεις αντιμετώπισης των σοβαρών προβλημάτων, που έφερε στο προσκήνιο η πανδημία και οξύνει ο πόλεμος στην Ουκρανία. Επίκαιρη μελέτη από το Οικονομικό Πανεπιστήμιο. Γράφει ο Αθ. Χ. Παπανδρόπουλος.

Πώς γίνεται πιο ενδιαφέρουσα η εκπαιδευτική διαδικασία

Οι σύγχρονες αντιλήψεις στην εκπαιδευτική διαδικασία και η μεγάλη αξία της ενεργητικής συμμετοχής των φοιτητών. Η «αντεστραμμένη τάξη» και το γράμμα «Τ». Γράφουν οι Κ. Ζοπουνίδης και Ευ. Κρασαδάκη.

Management σε στυλ Ντόναλντ Τραμπ: Κάντε το όνομά σας... «Brand»

Ζιντάν και Ρονάλντο δίνουν μαθήματα στους μάνατζερς

Ποιος είναι ο «φονιάς» της επιχειρηματικής ευκαιρίας

Μια νέα προσέγγιση στη διοίκηση της επιχείρησης

Η τεχνολογία κόντρα στις αντοχές του... δοκιμασμένου μάρκετινγκ

Πώς «προπονούνται» τα επιτυχημένα στελέχη επιχειρήσεων

Οι νέες τάσεις που ανατρέπουν τα δεδομένα στο marketing

Το management, η ταύτιση με τον... ναζισμό και ο λαϊκισμός

H «αρχή Παρέτο» και γιατί παραμένει επίκαιρη

Επιχειρησιακοί στόχοι: Τι είναι και πώς λειτουργεί το «Sandbagging»

v