MANAGER 2DAY

Κρίσιμη η «αλλαγή παραδείγματος» για την επιβίωση μιας εταιρείας

Κρίσιμη η «αλλαγή παραδείγματος» για την επιβίωση μιας εταιρείας

Η προσαρμογή των ελληνικών επιχειρήσεων στο ραγδαία μεταβαλλόμενο περιβάλλον απαιτεί πολλές και σημαντικές αλλαγές σε πρακτικές διοίκησης. Ποια είναι η συνταγή. Γράφει ο Αθ. Χ. Παπανδρόπουλος.

TAGS ΕΠΙΧΕΙΡΕΙΝ

Στο τραπέζι οι μεταγραφές στελεχών με... πληρωμή ρήτρας

Στο τραπέζι οι μεταγραφές στελεχών με... πληρωμή ρήτρας

Οι εργοδότες πάντα φοβούνται μη «χάσουν» τα στελέχη τους και γι' αυτό πολλές φορές δεν τα εκπαιδεύουν. Ποιες συνταγές έχουν πέσει στο τραπέζι για να αντιμετωπιστεί το πρόβλημα.

Η νέα δομή των επιχειρήσεων και η ανάδειξη στελεχών με... ζιγκ-ζαγκ

Η νέα δομή των επιχειρήσεων και η ανάδειξη στελεχών με... ζιγκ-ζαγκ

Καθώς ολοένα και περισσότεροι οργανισμοί προωθούν πιο συνεργατικές μορφές εταιρικής δομής, τα στελέχη δεν ανεβαίνουν σκαλί σκαλί στην ιεραρχία. Το παράδειγμα των νεοφυών επιχειρήσεων.

TAGS ΕΠΙΧΕΙΡΕΙΝ

Ο κρυφός κίνδυνος του «brain drain» των 60άρηδων

Ο κρυφός κίνδυνος του «brain drain» των 60άρηδων

Η νέα δυναμική της τρίτης ηλικίας και ποιες ανατροπές προκαλεί σε επιχειρήσεις και κοινωνίες. Η οικονομία της μακροζωίας, ταχύτερα αναπτυσσόμενη βιομηχανία. Γράφει ο Γιάννης Αναστασόπουλος.

Management: Τα δυο κρίσιμα χαρακτηριστικά ενός «κοινωνικού ηγέτη»

Management: Τα δυο κρίσιμα χαρακτηριστικά ενός «κοινωνικού ηγέτη»

Η νέα εποχή απαιτεί και νέου τύπου ηγέτες όχι μόνο στην πολιτική αλλά και στις επιχειρήσεις. Ποια είναι τα βασικά τους χαρακτηριστικά και πώς βοηθούν στην ανάπτυξη μιας επιχείρησης. Γράφει ο Αθ. Χ. Παπανδρόπουλος.

Οι (προβλέψιμες) παγίδες στις οποίες πέφτουν οι εταιρείες

Με την άνοδο των οργανισμών που βασίζονται στη γνώση, το παλαιό μοντέλο ελέγχου των εργαζομένων δεν λειτουργεί. Η μετάβαση από το μοντέλο του Χένρι Φορντ στη σύγχρονη πραγματικότητα.

Οι δύο λάθος συμπεριφορές που κοστίζουν στα στελέχη

Στον 21ο αιώνα το συναίσθημα είναι ένα καυτό θέμα. Οι απόψεις που αναθεωρεί η επιστήμη και πώς επηρεάζεται η πορεία μιας επιχείρησης και ενός στελέχους. Γράφει ο Αθ. Χ. Παπανδρόπουλος.

Πώς διαχειρίζονται τη νίκη winners και... losers

Ποια είναι τα βασικά χαρακτηριστικά αυτών που είναι με την πλευρά των νικητών και αυτών που συνήθως... χάνουν. Οι στρατηγικές και ο σωστός υπολογισμός του ρίσκου. Ένα ιστορικό άρθρο του Richard R. Conarroe.

Το χαμόγελο ως εργαλείο μάρκετινγκ για μια επιχείρηση

Η σημασία του χαμόγελου είναι πολύ μεγάλη σύμφωνα με τους ψυχολόγους - μελετητές της συμπεριφοράς. Έρευνα απέδειξε ότι οι πιθανότητες επαφής πελάτη-πωλητή πολλαπλασιάζονται όταν ο τελευταίος χαμογελάει.

Το... μεσογειακό management και τα προβλήματά του

Μπορούν οι προσπάθειες για την αναβάθμιση του διεθνούς ρόλου της Μεσογείου να στηριχθούν και σε μία αποτελεσματική διοίκηση επιχειρήσεων και οργανισμών; Ποιες είναι οι δυσκολίες. Γράφει ο Αθ. Χ. Παπανδρόπουλος.

Οι εννέα ρόλοι που οδηγούν σε επιτυχία μια επιχειρηματική ομάδα

Γιατί έχει σημασία να ξέρει να ακούει ένας μάνατζερ

Τι είναι και σε τι χρησιμεύει το Balanced Scorecard

Οι νόμοι του Μέρφυ δίνουν λύσεις στους μάνατζερ!

Oι τρεις λόγοι που οδηγούν μια εταιρεία σε κρίση

Η σημασία του «όχι» στην καθημερινότητα ενός στελέχους

Πώς θα γίνετε σούπερ σταρ στον τομέα σας

Πώς καλλιεργείται η δημιουργικότητα στις σύγχρονες επιχειρήσεις

Γιατί οι επιχειρήσεις χρειάζονται επειγόντως... αποκέντρωση

Η «μπλόφα» ως τακτική στο κυνήγι της εταιρικής απόδοσης

v