Δείτε εδώ την ειδική έκδοση

MANAGER 2DAY

Επιχειρησιακοί στόχοι: Τι είναι και πώς λειτουργεί το «Sandbagging»

Επιχειρησιακοί στόχοι: Τι είναι και πώς λειτουργεί το «Sandbagging»

Η στρατηγική που κατεβάζει επίτηδες τον πήχη για να παραχθούν καλύτερα αποτελέσματα έναντι των εκτιμήσεων. Πότε οδηγεί στα αντίθετα αποτελέσματα.

Οι «κακές» συνήθειες που πρέπει να κόψει ο μάνατζερ

Οι «κακές» συνήθειες που πρέπει να κόψει ο μάνατζερ

Είναι καιρός όσοι θέλουμε μια όμορφη ζωή να νοηματοδοτήσουμε την πραγματικότητα και τον ρόλο της δημιουργίας. Γράφει ο επιχειρηματίας και συγγραφέας Jason Fried.

Η χειραφετημένη επιχείρηση και το μοίρασμα της εξουσίας

Η χειραφετημένη επιχείρηση και το μοίρασμα της εξουσίας

Ποια είναι η συνταγή που μπορεί να δώσει ώθηση σε μια εταιρεία σε περιβάλλον ριζικού μετασχηματισμού του επιχειρηματικού περιβάλλοντος. Ο μάνατζερ που δεν μπορεί να τα κάνει όλα και η μετάθεση ευθυνών στους εργαζόμενους.

Πώς θα γίνετε «σούπερ σταρ» στον επαγγελματικό βίο

Πώς θα γίνετε «σούπερ σταρ» στον επαγγελματικό βίο

Η επιτυχία στην επαγγελματική ζωή είναι συνάρτηση με το πόσο ψηλά βάζει κανείς τον πήχη. Η στάση των πρωταθλητών και η επιλογή που ανήκει στον κάθε ένα. Οι επτά λόγοι αποτυχίας. Γράφει ο Σεθ Γκόντιν.

Marketing: Κάντε το όπως οι startups

Marketing: Κάντε το όπως οι startups

H κουλτούρα των μεγάλων προϋπολογισμών οδηγούσε τις αποφάσεις στο μάρκετινγκ και τους σχετικούς προϋπολογισμούς για δεκαετίες. Αλλά το «μεγάλο» είναι συχνά περίπλοκο και αργό...

Διχασμένο το κινεζικό management ψάχνει το δρόμο του!

Μετά από δεκαετίες εγκατάλειψης, η κουλτούρα της διοίκησης των επιχειρήσεων ψάχνει νέους δρόμους στη σημερινή Κίνα της ψηφιακής εποχής. Γράφει ο Αθαν. Χ. Παπανδρόπουλος.

Ποια φιλοδοξία λείπει από τους περισσότερους μάνατζερ

Όλοι οι ηγέτες έχουν προσωπικές φιλοδοξίες, αλλά λίγοι από αυτούς έχουν υψηλές φιλοδοξίες για τις εταιρείες τους. Τα διδάγματα του Γκάντι και από πού αρχίζουν οι μεγάλοι ηγέτες.

Η πανδημία και η απαίτηση για... κοινωνικό marketing

Περισσότερο από την Εταιρική Κοινωνική Ευθύνη, οι επιχειρήσεις πρέπει να δώσουν μεγάλη προσοχή και σοβαρό περιεχόμενο στο κοινωνικό μάρκετινγκ. Πώς η πανδημία διαμόρφωσε νέα δεδομένα και την «οικονομία της ζωής»

Πώς θα ακολουθήσετε τα χνάρια των Google και Apple

Γιατί εταιρίες - μύθοι όπως η Kodak, η Sony και η Lego έχουν αποτύχει, ανοίγοντας δρόμους στους σημερινούς κολοσσούς Amazon, Samsung, Google, Facebook και Apple.

Πώς θα καταμετρήσετε τις επιδόσεις της επιχείρησής σας

Το εργαλείο του Balanced Scorecard και πώς μπορεί να βοηθήσει τόσο σε μετρήσιμους στόχους, όπως τα κέρδη και οι πωλήσεις όσο και σε πιο... πολύπλοκες αξιολογήσεις.

Το μάρκετινγκ και οι λάθος επενδύσεις στην πανδημία

Γιατί είναι απαραίτητο στις εταιρείες το Benchmarking

Πώς μπορεί ένας όμιλος να χτίσει επιχειρηματική ηθική

Πώς η «αρχή του ντόνατ» βοηθά τις εταιρίες να αλλάξουν!

Ευθύνες και υποχρεώσεις του σύγχρονου manager

Επαγγελματικές αλλαγές χωρίς μάθηση δεν γίνονται!

Πώς θα αναδείξετε τον καλύτερο εαυτό των υπαλλήλων σας

Πώς να κρατήσετε το τιμόνι με ακεραιότητα και εμπιστοσύνη

Πόσο... χειραφετημένη είναι μια επιχείρηση

Ανάπτυξη soft skills σε περίοδο κρίσης

v