Δείτε εδώ την ειδική έκδοση

MANAGER 2DAY

Η «διοικητική καινοτομία» πρόκληση και ευκαιρία για τις εταιρείες

Η «διοικητική καινοτομία» πρόκληση και ευκαιρία για τις εταιρείες

Επιχειρήσεις που παρασύρονται από τη ρουτίνα της καθημερινότητας κινδυνεύουν να βιώσουν δύσκολες καταστάσεις. Γιατί η καινοτομία στη διοίκηση έχει καίρια σημασία.

Γιατί τελικά ο καταναλωτής είναι... ανίσχυρος

Γιατί τελικά ο καταναλωτής είναι... ανίσχυρος

Δέσμιος αποφάσεων και εξελίξεων στη ζήτηση, πέρα από τις δυνάμεις του, βρίσκεται ο καταναλωτής. Οι επικρατούσες θεωρίες και η σχέση αλήθειας και πραγματικότητας. Γράφει ο Αθαν. Χ. Παπανδρόπουλος.

Τα πέντε στάδια από την άνοδο ως την πτώση ενός μάνατζερ

Τα πέντε στάδια από την άνοδο ως την πτώση ενός μάνατζερ

Το 500 π.Χ. οι αρχαίοι ημών πρόγονοι, επινόησαν τον όρο «ύβρις» για την αλαζονεία που οδηγεί το άτομο στη θεία δίκη ή «Νέμεσις», δηλαδή την ολέθρια τιμωρία ή πτώση. Γράφει ο Αθαν. Χ. Παπανδρόπουλος.

Η παγίδα της εμπειρίας για τα στελέχη και πώς αντιμετωπίζεται

Η παγίδα της εμπειρίας για τα στελέχη και πώς αντιμετωπίζεται

Όταν τα επιχειρηματικά σχέδια γίνονται πολυπλοκότερα και πιο σύνθετα, η εμπειρία των στελεχών επιχειρήσεων, αρχίζει να υπόκειται στο νόμο των φθινουσών αποδόσεων. Πώς μπορούν να αντιδράσουν με αποτελεσματικότητα.

Πώς θα... ερωτευθεί ένας υπάλληλος την επιχείρησή του

Πώς θα... ερωτευθεί ένας υπάλληλος την επιχείρησή του

Ένας γκουρού του ανατρεπτικού μάνατζμεντ εξηγεί γιατί οι «καινοτομίες ρήξεων» είναι στρατηγικό πλεονέκτημα για μια επιχείρηση. Κρίσιμη η δημιουργία κλίματος εμπιστοσύνης και αφοσίωσης στους κόλπους της επιχείρησης.

Πώς θα διατηρήσετε... σώας τας φρένας των στελεχών σας

Η συνήγορος ψυχικής υγείας Poppy Jaman προσδιορίζει στρατηγικές που θα μπορούσαν να χρησιμοποιήσουν οι εταιρείες για να βελτιώσουν την υγεία και την ευημερία των εργαζομένων. Το βάρος της ψυχικής δυσφορίας. Γράφει ο Martin Dewhurst.

Το κρίσιμο λάθος που μπορεί να βυθίσει μια επιχείρηση

Κορυφαίο στέλεχος της Xerox Corporation για μια 20ετία και μέλος σήμερα της Αμερικανικής Ακαδημίας Τεχνών και Επιστημών, ο John Seely Brown, που μίλησε πρώτος για τις υπερκαινοτομίες, εξηγεί τι αλλάζει στο επιχειρείν.

Το timing και γιατί οι μάνατζερ πρέπει να σκέφτονται διαφορετικά

Πολυετείς έρευνες επιστημόνων της ανθρώπινης συμπεριφοράς αλλά και πρακτικές εμπειρίες καταλήγουν στο συμπέρασμα ότι κάτι διαφορετικό πρέπει να υπάρχει στον τρόπο λειτουργίας αυτών που ιδρύουν ή διοικούν επιχειρήσεις.

Πέντε βήματα για επιχειρηματική αλλαγή σε περίοδο κρίσης

Γιατί η κουλτούρα αποτελεί κρίσιμη παράμετρο στην προσπάθεια μιας επιχείρησης να μετεξελιχθεί σε εποχές που το περιβάλλον θυμίζει... κινούμενη άμμο. Οι κινήσεις που θα θέσουν τον μηχανισμό σε κίνηση. Γράφει ο Fred Hassan.

Τα μυστικά της νέας εποχής του μάρκετινγκ on demand

Οι συνεχώς αναδυόμενες ψηφιακές τεχνολογίες δημιουργούν τις συνθήκες για την ανάπτυξη του «on demand marketing». Τα νέα δεδομένα και τις απαιτήσεις των καταναλωτών εξηγούν οι Peter Dahlstrom και David Edelman.

Πώς οι μητροπόλεις μετατρέπονται σε φυτώρια καινοτομίας

Πόσο εύκολα αγοράζεις... ηθική από τις επιχειρήσεις

Metaverse: Η επόμενη μεγάλη πρόκληση στην εργασία

Πώς επιδρά στις εταιρείες το «φαινόμενο της πεταλούδας»

Ο ελάχιστος κοινός παρονομαστής στον χώρο του επιχειρείν

Η συνταγή για περισσότερη και καλύτερη ζωή

Τα συστατικά του ηγέτη που χρειάζονται τώρα οι επιχειρήσεις

Πώς θα αξιολογηθεί σωστά η απόδοση των τραπεζοϋπαλλήλων

Πώς θα προστατεύσουν οι επιχειρήσεις τη φήμη τους

Δυο τρόποι για να μάθετε να σκέφτεστε καλύτερα

v