MANAGER 2DAY

Ηγέτης δεν σημαίνει άρχων ή ηγεμόνας

Ηγέτης δεν σημαίνει άρχων ή ηγεμόνας

Το μάνατζμεντ δεν μπορεί να δημιουργήσει ηγέτες. Είναι σε θέση μόνο να οριοθετήσει τις συνθήκες υπό τις οποίες δυνητικές ηγετικές ικανότητες αναδεικνύονται. Μπορεί όμως και να στραγγαλίσει δυνητικές ηγετικές ικανότητες!

Η «επιστήμη» της επιρροής και ο ρόλος των Influencers

Η «επιστήμη» της επιρροής και ο ρόλος των Influencers

Η εποχή του μαζικού μάρκετινγκ είναι πίσω μας. Τι πρέπει να γνωρίζουν οι επιχειρήσεις για να προσαρμοστούν στα νέα δεδομένα και να αποκτήσουν στρατηγικό πλεονέκτημα. Κρίσιμη η σωστή επιλογή των Key Opinion Leaders.

Πώς να «διαβάζεις» και να κερδίζεις ανθρώπους

Πώς να «διαβάζεις» και να κερδίζεις ανθρώπους

Ο Πλάτων ήταν αυτός που έλεγε ότι για να φτάσει κανείς ψηλά πρέπει να μάθει πώς να κερδίζει και την εύνοια των άλλων. Δείτε τις εννέα αρχές για να το πετύχετε.

Πόσο εφαρμόσιμο είναι το laissez faire στο management

Πόσο εφαρμόσιμο είναι το laissez faire στο management

Είναι αποδοτικό μοντέλο η περισσότερη «ελευθερία κινήσεων» για μια επιχείρηση; Πού πρέπει να βασίζεται η ηγεσία «laissez-faire» που υιοθετεί ο Warren Buffet.

Γιατί οι managers σκέφτονται... διαφορετικά

Γιατί οι managers σκέφτονται... διαφορετικά

Πώς διαφέρει ο τρόπος σκέψης του manager από αυτόν του μέσου ανθρώπου. Ο χρονικός ορίζοντας και η ικανότητα... επιλογής. Τι δείχνουν οι έρευνες.

Ελέγχετε ή... ανησυχείτε;

Είναι βασική αρχή που δεν πρέπει να ξεχνά ένας καλός και αποτελεσματικός μάνατζερ. Ο έλεγχος ασκείται μέσα από ανθρώπους, πάνω σε ανθρώπους. Για το λόγο αυτόν θέλει λεπτότητα, χειρισμό και σεβασμό. Απαιτεί όμως και διαδικασίες όχι πάντα αυτονόητες.

Οι επτά συνήθειες των πετυχημένων μάνατζερ

Τι συμβουλεύει τους επίδοξους επιχειρηματικούς ηγέτες ο πάντα επίκαιρος συγγραφέας Stephen Covey. Η σημασία της επιδίωξης win-win λύσεων και της προληπτικής δράσης. Κρίσιμη η διαρκής ανανέωση.

Γιατί η εταιρική ταυτότητα δεν είναι... καλαμπούρι

Πέρα από τη σημασία της επωνυμίας των προϊόντων, σημαντική είναι η αξία της εταιρικής ταυτότητας. Ο ρόλος της ως πυξίδας της επιχειρηματικής ταυτότητας και πορείας. Οι εννέα κρίσιμες διαβαθμίσεις.

Πώς θα αξιολογήσετε την κρίση των εργαζομένων σας

Γιατί ο μάνατζερ απαιτείται να έχει ένα καθιερωμένο διαγνωστικό όργανο ως εργαλείο αξιολόγησης. Πώς πρέπει να αντιμετωπιστούν οι εργαζόμενοι προκειμένου να εντοπιστούν ισχυρά και αδύνατα σημεία. Η σημασία της αυτογνωσίας.

Οι λέξεις-κλειδιά για σωστό μάνατζμεντ

Πώς επηρεάζεται η αποστολή του μάνατζερ από το επιχειρηματικό περιβάλλον. Η σχέση με την ηγεσία και ποια είναι τα κλειδιά για κινήσεις με... ευφυϊα. Γράφουν οι Κων. Ζοπουνίδης και Μ. Εσκαντάρ.

Τι είναι και γιατί χρειάζεται chief customer experience officer

Πώς θα βρεις τη δική σου... υπερδύναμη

Πώς αναγνωρίζονται οι εργαζόμενοι με... προστιθέμενη αξία

Πώς «επικοινωνείτε» τις αλλαγές στο προσωπικό σας

Οι αλλαγές και τρία ερωτήματα για τους μάνατζερ

Υπάρχει και επιχειρηματικός… λαϊκισμός!

Η πρόκληση της ψηφιακής λογιστικής

Πώς θα προβλέπετε τις ανάγκες των πελατών σας

Πώς θα πετύχει η επιχείρησή σας

Τεχνικές εκπαίδευσης εργαζομένων που πρέπει να δοκιμάσετε

v