MANAGER 2DAY

Πώς θα καταμετρήσετε τις επιδόσεις της επιχείρησής σας

Πώς θα καταμετρήσετε τις επιδόσεις της επιχείρησής σας

Το εργαλείο του Balanced Scorecard και πώς μπορεί να βοηθήσει τόσο σε μετρήσιμους στόχους, όπως τα κέρδη και οι πωλήσεις όσο και σε πιο... πολύπλοκες αξιολογήσεις.

Το μάρκετινγκ και οι λάθος επενδύσεις στην πανδημία

Το μάρκετινγκ και οι λάθος επενδύσεις στην πανδημία

Είναι ξεκάθαρο ότι κάποιες επιχειρήσεις, δεν θα μπορέσουν να μετασχηματιστούν. Ψηφιακά και αργά ή γρήγορα θα εκλείψουν από την αγορά. Η πανδημία, τα λάθη και οι νέες τάσεις που αναδεικνύονται.

Γιατί είναι απαραίτητο στις εταιρείες το Benchmarking

Γιατί είναι απαραίτητο στις εταιρείες το Benchmarking

Πού ωφελεί η σύγκριση των πρακτικών μιας επιχείρησης με τον καλύτερο του κλάδου παγκοσμίως και τις υποδειγματικότερες πρακτικές. Πώς αυξάνει τη συνολική αποτελεσματικότητα μιας οντότητας.

Πώς μπορεί ένας όμιλος να χτίσει επιχειρηματική ηθική

Πώς μπορεί ένας όμιλος να χτίσει επιχειρηματική ηθική

Τι έχει να κερδίσει μια επιχείρηση που επιλέγει να εφαρμόσει μια ηθική διαδικασία. Το στοίχημα της ενίσχυσης των αξιών που κάνουν την εταιρεία να υπάρχει. Ενέργειες σε τέσσερις άξονες και τρία στάδια. Γράφει ο Κων. Ζοπουνίδης.

Πώς η «αρχή του ντόνατ» βοηθά τις εταιρίες να αλλάξουν!

Πώς η «αρχή του ντόνατ» βοηθά τις εταιρίες να αλλάξουν!

Στο μάχη των εταιριών να διαχειριστούν τις εξαιρετικά ευμετάβλητες συνθήκες που επέβαλε η πανδημία, πολύτιμο βοηθό μπορεί να αποτελέσει η περίφημη «αρχή του ντόνατ», μια παραλλαγή του παράδοξου του Τσαρλς Χάντυ.

Ευθύνες και υποχρεώσεις του σύγχρονου manager

Ο εταιρικός κόσμος βρίσκεται μπροστά σε νέες συνθήκες λειτουργίας του επιχειρείν αλλά και του κοινωνικού ρόλου του ιδιωτικού τομέα. Ο πολύπλευρος ρόλος του διαχειριστή και οι επιταγές της Εταιρικής Διακυβέρνησης.

Επαγγελματικές αλλαγές χωρίς μάθηση δεν γίνονται!

Πάνω από 100 εκατομμύρια εργαζόμενοι στην παγκόσμια αγορά εργασίας, έως το 2030 θα πρέπει να αλλάξουν επάγγελμα και να αποκτήσουν νέες δεξιότητες. Τι διαπιστώνει έρευνα της τηςMcKinsey.

Πώς θα αναδείξετε τον καλύτερο εαυτό των υπαλλήλων σας

Ποιος είναι ο ορθός τρόπος για να κινητοποιήσει κανείς τους υφισταμένους του. Ο ρόλος της επιβεβαίωσης και γιατί θα πρέπει να... απαγορευθεί η χρήση της «δημιουργικής επίκρισης». Γράφει ο καθηγητής Γ. Μαραγκός.

Πώς να κρατήσετε το τιμόνι με ακεραιότητα και εμπιστοσύνη

Για να έχετε ειλικρινείς, ανοικτές συζητήσεις με τους υφισταμένους σας, πρέπει να «μπείτε στη θέση τους» και να είστε πρόθυμοι να προχωρήσετε σε δράσεις σε κοινό έδαφος, εμπνέοντας. Γράφει η Αγγελική Μιχαηλίδου.

Πόσο... χειραφετημένη είναι μια επιχείρηση

H δύναμη της πρωτοβουλίας για την επίτευξη των στόχων μιας επιχείρησης. Ποια πρέπει να είναι η στρατηγική της ηγεσίας. Eνα πρακτικό εργαλείο αξιολόγησης για να μετρήσετε τα δεδομένα.

Ανάπτυξη soft skills σε περίοδο κρίσης

Πώς θα μοιάζει η εξυπηρέτηση πελατών το... 2030

Πώς θα διοικήσετε μια εταιρία όπως ο Μπάφετ και ο Στιβ Τζομπς

Situational Leadership: Ενα ευέλικτο μοντέλο επιχειρηματικής ηγεσίας

Πώς θα τονώσετε τη δημιουργικότητα των υφισταμένων σας

Τεχνολογίες αναγνώρισης προσώπου: Τα οφέλη και οι αντιδράσεις

Πώς θα αξιοποιήσουν οι CEO τα μαθήματα της πανδημίας

Τι είναι η Immersive Experience και πώς αλλάζει το επιχειρείν

Πώς θα διαλέγετε και θα ετοιμάζετε σωστά τα στελέχη

Πόσο ευχαριστημένος είστε από την εργασία σας;

v