MANAGER 2DAY

Η κρίσιμη αγορά που περνά κάτω από το ραντάρ του μάρκετινγκ

Η κρίσιμη αγορά που περνά κάτω από το ραντάρ του μάρκετινγκ

Στην εποχή της τεχνικής νοημοσύνης, οι άνθρωποι του μάρκετινγκ έχουν να αντιμετωπίσουν νέες προκλήσεις. Η αντιμετώπιση των «αρνητικών εμπειριών» και οι μοναχικοί καταναλωτές. Γράφει ο Αθανάσιος Χ. Παπανδρόπουλος.

Το πραγματικό πρόβλημα με μια νέα ιδέα

Το πραγματικό πρόβλημα με μια νέα ιδέα

Η μεγάλη πρόκληση των καιρών μας είναι αυτή της αλλαγής νοοτροπίας. Η αξία της νέας ιδέας, η υλοποίηση και το κλειδί για να παραμείνει κάποιος στην κορυφή. Γράφει ο Martin Lindstrom.

Πώς θα παίξετε σωστά το χαρτί του πατριωτικού branding

Πώς θα παίξετε σωστά το χαρτί του πατριωτικού branding

Κρίσιμος παράγοντας για την επιτυχία είναι η στρατηγική μάρκετινγκ να μην είναι σπασμωδική. Το κουβάρι των δασμών και της αβεβαιότητας δημιουργεί νέα δεδομένα. Γράφει ο Αθανάσιος Χ. Παπανδρόπουλος.

Mαθήματα μάνατζμεντ από την καριέρα του Μηνά Τάνε

Mαθήματα μάνατζμεντ από την καριέρα του Μηνά Τάνε

Ένας από τους μεγαλύτερους Έλληνες μάνατζερ του δεύτερου μισού του 20ου αιώνα, έχει πολλά να διδάξει επιχειρηματίες και ηγέτες επιχειρήσεων. Γράφει ο Αθανάσιος Χ. Παπανδρόπουλος.

Η... προπόνηση που εξασφαλίζει ενσυναίσθηση στα στελέχη

Η... προπόνηση που εξασφαλίζει ενσυναίσθηση στα στελέχη

Σε περιόδους αλλαγών που μετασχηματίζουν τις δομές κοινωνιών, παραγωγής και εργασίας, οι επιχειρήσεις πρέπει να προσέχουν ιδιαίτερα την ψυχολογία των ανθρώπων τους. Γράφει ο Αθανάσιος Χ. Παπανδρόπουλος.

Τι είναι το μάρκετινγκ επιρροής που ήρθε για να μείνει

Μεγαλώνει διαρκώς η απήχησή του σε παγκόσμιο επίπεδο. Αντιθέτως στην Ελλάδα επί του παρόντος χρησιμοποιείται ευρέως μόνο στην... πολιτική. Γράφει ο Αθ. Χ. Παπανδρόπουλος.

Το λιανεμπόριο και ο ρόλος της διαδραστικής επανάστασης

Όταν το μάρκετινγκ γίνεται κέντρο της εμπειρίας αγορών: Από τα συμβατικά καταστήματα στα θεματικά πάρκα και από την κατανάλωση στο ολιστικό shopping. Το μέλλον του εμπορίου μέσα από το βλέμμα των οραματιστών του.

Τι είναι το leadership brand και πώς «ανεβάζει» τις εταιρείες

Πολλές επιχειρήσεις ανταγωνίζονται στην «παραγωγή» ηγετικών στελεχών. Οι πέντε βασικές αρχές που πρέπει να ακολουθούν και τα οφέλη. Γράφει ο Αθαν. Χ. Παπανδρόπουλος.

Γιατί οι μάρκες πρέπει να δείχνουν... καλοσύνη

Η «δέσμευση» που προσφέρει το προϊόν ή η υπηρεσία είναι στρατηγικό διακύβευμα για την επιχείρηση. Ποια είναι τα νέα δεδομένα της αγοράς. Γράφει ο Αθ. Χ. Παπανδρόπουλος.

Τα μυστικά της «hyper creativity» για τις επιχειρήσεις

Πώς να κάνετε το αδύνατο δυνατό στις ομάδες σας; Ποια είναι τα βήματα και οι τεχνικές της «Αδύνατης Σκέψης»; Ποια είναι η τακτική για να αποκτήσει μια εταιρεία στρατηγικό πλεονέκτημα; Γράφει ο Mark Raison.

Ερχονται ριζικές αλλαγές στον τρόπο που αγοράζουμε προϊόντα

Τα νέα δεδομένα για τη διαφήμιση στην εποχή Τραμπ

Ο δωδεκάλογος του ισχυρού μάνατζερ

Η συνταγή για να καταλάβετε τα μυστικά της «Gen Z»

Πώς αξιολογούνται καλύτερα οι κίνδυνοι

Πώς θα γίνετε καλός διαπραγματευτής

Οι πέντε κυρίαρχες τάσεις στο μάρκετινγκ

Πώς θα ξεχωρίσετε ένα «νικητή» στον χώρο των μπίζνες

Η συνταγή για να μην πνιγείτε σε έναν ωκεανό πληροφοριών

Ecotrophelia: Πώς προάγει την καινοτομία η βιομηχανία τροφίμων

v