Δείτε εδώ την ειδική έκδοση

MANAGER 2DAY

Ο μεγάλος πονοκέφαλος για το σύγχρονο μάρκετινγκ

Ο μεγάλος πονοκέφαλος για το σύγχρονο μάρκετινγκ

Ο κατακερματισμός των καταναλωτικών προτιμήσεων δημιουργεί δυσεπίλυτο γρίφο για τις επιχειρήσεις. Ο ρόλος της «permacrisis» και η ανάγκη προτεραιοποίησης. Γράφει ο Αθ. Χ. Παπανδρόπουλος.

Χρήμα ή δόξα: Η προτεραιότητα του μάνατζερ και η συνταγή επικοινωνίας

Χρήμα ή δόξα: Η προτεραιότητα του μάνατζερ και η συνταγή επικοινωνίας

Πώς πρέπει να χειριστείτε τις επαφές με στελέχη που ενδιαφέρονται πρωτίστως για το χρήμα. Η διαφορετική αντιμετώπιση με όσους έχουν προτεραιότητα τη δόξα. Γράφει ο Αθαν. Χ. Παπανδρόπουλος.

Οι κρίσιμες διαφορές μεταξύ lobbying και επικοινωνίας με το κράτος

Οι κρίσιμες διαφορές μεταξύ lobbying και επικοινωνίας με το κράτος

Γιατί δεν πρέπει να συγχέονται οι δυο έννοιες. Οι τρόποι προσέγγισης του θέματος, η δαιμονοποίηση και η ουσία. Γράφει ο Αθαν. Χ. Παπανδρόπουλος.

Πώς η τεχνητή νοημοσύνη αλλάζει τον κόσμο του μάρκετινγκ

Πώς η τεχνητή νοημοσύνη αλλάζει τον κόσμο του μάρκετινγκ

Καθώς τα μηχανήματα γίνονται όλο και πιο έξυπνα, οι εταιρείες κινητοποιούνται. Καινοτόμες στρατηγικές και εργαλεία που κάποτε θεωρούνταν επιστημονική φαντασία. Γράφει ο Αθ. Χ. Παπανδρόπουλος.

Διεθνής πρωτιά για τρεις Έλληνες ακαδημαϊκούς στο Business and Management

Διεθνής πρωτιά για τρεις Έλληνες ακαδημαϊκούς στο Business and Management

Τι έδειξαν τα κριτήρια εισαγωγής για τους ερευνητές σχετικά με τον Discipline H-index (D-Index), το ποσοστό των συνεισφορών τους σε ένα συγκεκριμένο επιστημονικό κλάδο.

Προπόνηση στελεχών για ομαδικό πνεύμα στη σκιά των Αλπεων

Η αυτοκριτική ως προϋπόθεση για την αποτελεσματικότητα. Η σημασία που έχει να μάθουν οι μάνατζερ να ελέγχουν τους φόβους και τις ανασφάλειές τους. Γράφει ο Αθαν. Χ. Παπανδρόπουλος.

Η συνταγή για επιβίωση των επιχειρήσεων σε δύσκολους καιρούς

Παγκόσμιες ανακατατάξεις σε όλα τα επίπεδα επιβάλλουν νέους κανόνες σκέψης και οργανωτικής δομής. Κοινός παρονομαστής της προσαρμογής είναι η αλλαγή. Γράφει ο Δημ. Μπουραντάς.

Μάνατζμεντ: Οι «άνθρωποι της εταιρείας» και η επιστροφή της ατομικότητας

Στη σημερινή εποχή το μοντέλο που επέβαλε άκαμπτες δομές και διοίκηση από ομάδα ανθρώπων με ίδιες αντιλήψεις περνά στην ιστορία. Ποια είναι η σωστή συνταγή για την επιχειρηματική μετάβαση.

Business Plan: Τα κρίσιμα βήματα μέχρι την υλοποίηση

Ένα εξαιρετικά επίκαιρο και χρήσιμο βιβλίο-οδηγός των Catherine Leger-Jarniou και Γιώργου Καλούση εξηγεί γιατί η δημιουργία είναι μια περιπέτεια. Γράφει ο Αθαν. Χ. Παπανδρόπουλος.

Management: Οι επαφές που είναι... χρήμα

Το να παραμελείς τις ζωτικές σου γνωριμίες είναι σαν να πετάς χρήματα. Ακόμα χειρότερα, είναι σαν να σπαταλάς τον χρόνο σου. Πολύτιμες συμβουλές στην εποχή της τεχνητής νοημοσύνης. Γράφει ο Αθαν. Χ. Παπανδρόπουλος.

Πώς μπορεί μια επιχείρηση να διαχειρίζεται το... χάος

Πώς θα προωθήσετε αποτελεσματικά την καριέρα σας

P. Koestenbaum: Ο Σωκράτης και το αύριο της επιχείρησης

Τέσσερις συντελεστές αδράνειας που πνίγουν τις επιχειρήσεις

Η μετάβαση του μάρκετινγκ από το άτομο στο... πρόσωπο

Πώς μπορεί μια επιχείρηση να κρατήσει τα ταλέντα της

Τα δυο στυλ διοίκησης και ο ρόλος της «γυάλινης οροφής»

Μαθήματα μάρκετινγκ από δυο σετ... πετσέτες

Η «άσκηση» που οδηγεί τους μάνατζερ σε σωστές αποφάσεις

Πώς η εμπειρία μπορεί να αποδειχθεί... βαρίδι στις αλλαγές

v