Όνομα: Χαμαιλέων
Περιοχή: Euro2day

Μυτιληναίος: Κορυφαίος και στην άμυνα! - Το σούπερ μάρκετ που ψωνίζει… ρετάλια - Βόμβα ΡΑΕ στον ΑΔΜΗΕ

Η σύγκριση για τη μετοχή της Μυτιληναίος έναντι του ανταγωνισμού. Η νέα αλυσίδα που κάνει ντεμπούτο στην Ελλάδα και ο μικρός παίκτης στα σούπερ μάρκετ που κοντράρει τον ανταγωνισμό των μεγάλων.

Δημοσιεύθηκε: 24 Ιουνίου 2022 - 07:59

Load more

ΚΑΡΑΜΠΟΛΕΣ: Για μια νέα ηχηρή αποχώρηση υψηλόβαθμου στελέχους γνωστής βιομηχανίας τροφίμων, με πολυεθνικές ρίζες, πληροφορείται η στήλη. Το συγκεκριμένο στέλεχος αποχωρεί από την εταιρεία στο τέλος του μήνα και ετοιμάζει βαλίτσες για νέα «ομάδα» εντός των τειχών.

Τη θέση που αφήνει θα την αναλάβει Έλληνας της διασποράς. Όμως η θέση θα είναι κουτσουρεμένη. Γιατί πλέον το γραφείο της Ελλάδας θα ασχολείται αποκλειστικά με τη δραστηριότητα στη χώρα και δεν θα έχει υπό την ευθύνη του, όπως συνέβαινε μέχρι πρόσφατα, εννέα χώρες.

Πλέον τον ρόλο αυτό θα αναλάβει Γάλλος με έδρα στο Ντουμπάι.

 

ΜΥΤΙΛΗΝΑΙΟΣ: Αποκαλυπτικό των αντοχών που έχει επιδείξει ο τίτλος της ελληνικής εταιρείας έναντι του ανταγωνισμού από τα τέλη Φεβρουαρίου, οπότε ξεκίνησαν οι εχθροπραξίες στην Ουκρανία, είναι το παρακάτω γράφημα.

Το σετ ισχυρών αποτελεσμάτων τριμήνου, οι υψηλές προσδοκίες για το σύνολο της χρονιάς, αλλά και η ένταξη του τίτλου στον MSCI Greece, συνέβαλαν ώστε η μετοχή να έχει την κορυφαία αμυντική επίδοση έναντι των μεγάλων ξένων ανταγωνιστών και να πιεστεί μόλις κατά 5%.

Ελαφρά χειρότερα τα πήγε η Rio Tinto που χάνει 7%. Από εκεί και πέρα, όμως, το… χάος: η Enel μετρά απώλειες 14% και η Norsk Hydro 23%.

Η δε Alcoa απώλεσε πάνω από το ένα τρίτο της αξίας της…



ΕΝΕΡΓΕΙΑ: «Βόμβα» της ΡΑΕ στον ΑΔΜΗΕ. Η χθεσινή Ολομέλεια της Αρχής, σύμφωνα με πληροφορίες, αποφάσισε ότι ο Διαχειριστής θα έχει WACC 6,1% για τη ρυθμιστική περίοδο 2022-2025.

Όπως έγραψε το Euro2day.gr, η ενεργειακή αγορά εκτιμά ότι με αυτό το WACC, αισθητά κατώτερο από το 7,52% που είχε εισηγηθεί ο ΑΔΜΗΕ και σε περιβάλλον αυξητικών επιτοκίων και πληθωριστικών πιέσεων, η πραγματοποίηση κρίσιμων επενδύσεων που έχει προγραμματίσει ο Διαχειριστής καθίσταται προβληματική.

Μήπως να επανεξέταζε την απόφασή της η ΡΑΕ; Δεν θα είναι άλλωστε η πρώτη φορά που επιδεικνύει «ευελιξία»….

 

ΣΟΥΠΕΡ ΜΑΡΚΕΤ: Αλυσίδα από τη Βόρεια Ελλάδα καταφέρνει να συναγωνιστεί στα ίσα, σε επίπεδο τιμών, τους μεγάλους. Αν διερωτάστε πώς το καταφέρνει, το μυστικό, όπως λέει στη στήλη στέλεχος με βαθιά γνώση του κλάδου, είναι γιατί στηρίζεται κυρίως στις παράλληλες εισαγωγές. Αλλά δεν είναι μόνο αυτό. Βγαίνει στη γύρα και αγοράζει «ρετάλια». Όχι τα γνωστά υφάσματα, αλλά αυτά που οι πολυεθνικές αποσύρουν γιατί άλλαξαν τη συσκευασία, το logo ή τα χρώματα στο προϊόν.

Έτσι εξασφαλίζει κάποιες παλέτες που μπορούν να καλύψουν τις ανάγκες του δικτύου της σε ανταγωνιστικές τιμές.

Load more

Δείτε επίσης

Load more

Σεβόμαστε την ιδιωτικότητά σας

Εμείς και οι συνεργάτες μας χρησιμοποιούμε τεχνολογίες, όπως cookies, και επεξεργαζόμαστε προσωπικά δεδομένα, όπως διευθύνσεις IP και αναγνωριστικά cookies, για να προσαρμόζουμε τις διαφημίσεις και το περιεχόμενο με βάση τα ενδιαφέροντά σας, για να μετρήσουμε την απόδοση των διαφημίσεων και του περιεχομένου και για να αποκτήσουμε εις βάθος γνώση του κοινού που είδε τις διαφημίσεις και το περιεχόμενο. Κάντε κλικ παρακάτω για να συμφωνήσετε με τη χρήση αυτής της τεχνολογίας και την επεξεργασία των προσωπικών σας δεδομένων για αυτούς τους σκοπούς. Μπορείτε να αλλάξετε γνώμη και να αλλάξετε τις επιλογές της συγκατάθεσής σας ανά πάσα στιγμή επιστρέφοντας σε αυτόν τον ιστότοπο.



Πολιτική Cookies
& Προστασία Προσωπικών Δεδομένων