Μιχαήλ Γελαντάλις

Στη θέση του Εκηβόλου
ο Μιχαήλ Γελαντάλις

DAX: Θα «βγάλει» αντίδραση;

Δημοσιεύθηκε: 29 Οκτωβρίου 2020 - 10:09

Load more

Διήμερο sell off, υπό το βάρος του δεύτερου κύματος της πανδημίας και των αυστηρών περιοριστικών μέτρων, που υποχρεούται να λάβει το Βερολίνο.

Στις 11.560,51 μονάδες, με απώλειες 4,17% και 7,83% σε μέτρηση εβδομάδας, στη μεγαλύτερη διόρθωση της γερμανικής αγοράς από την εκδήλωση της πανδημίας.

Η ευκολία με την οποία χάθηκαν σημαντικές στηρίξεις σε μόλις δύο συνεδριάσεις (Τρίτη- Τετάρτη) εντείνει τον προβληματισμό για τη μεγαλύτερη αγορά της Ε.Ε

Διαγραμματικά (σε μέτρηση του Ηλία Ζαχαράκη) από λίγο χαμηλότερα επίπεδα «δικαιολογείται» αντίδραση, κυρίως τεχνικής μορφής.

Αλλά και λόγω των διεργασιών που είναι σε εξέλιξη για την αύξηση των εισηγμένων/μετοχών σε 40 (από 30 σήμερα), με αρκετές της μεσαίας κεφαλαιοποίησης να διαγκωνίζονται για την αναβάθμισή τους, από τον MDAX στον κύριο δείκτη DAX.

Πολύ χρήσιμη, από αυτή την άποψη, η συνδρομή του συν-υπογίτη Architect, στην ανάρτησή μας (της Τρίτης) και για την οποία τον ευχαριστώ.

*Τα δέκα μεγαλύτερα etf που ακολουθούν DAX (και έμμεσα είναι και άλλα, μεικτά ευρωπαϊκά, μοχλευμένα κ.λπ.)...

Τα 10 midcaps που θα μπουν, θα δουν μεγάλες εισροές αναλογικά με τα μεγέθη τους... (κάτι σαν την delivery hero όταν αντικατέστησε τη wirecard, σε μικρότερη όμως κλίμακα), anyway, θα είναι το επόμενο παιχνίδι εκεί, τύπου MSCI που ζήσαμε τελευταία...

Εδώ οι μεγαλύτερες σε κεφαλαιοποίηση του MDAX (εξαιρέστε την airbus, η οποία ήδη είναι μεγαλύτερη των DAX, αλλά είναι και σε CAC & Stox50, οπότε δεν τη βάζουν να παίξει με τις άλλες).

*No1 υποψήφια, η Zalando (-0,4 σήμερα/σ.σ. χθες στον χαμό).

Load more

Δείτε επίσης

Load more

Σεβόμαστε την ιδιωτικότητά σας

Εμείς και οι συνεργάτες μας χρησιμοποιούμε τεχνολογίες, όπως cookies, και επεξεργαζόμαστε προσωπικά δεδομένα, όπως διευθύνσεις IP και αναγνωριστικά cookies, για να προσαρμόζουμε τις διαφημίσεις και το περιεχόμενο με βάση τα ενδιαφέροντά σας, για να μετρήσουμε την απόδοση των διαφημίσεων και του περιεχομένου και για να αποκτήσουμε εις βάθος γνώση του κοινού που είδε τις διαφημίσεις και το περιεχόμενο. Κάντε κλικ παρακάτω για να συμφωνήσετε με τη χρήση αυτής της τεχνολογίας και την επεξεργασία των προσωπικών σας δεδομένων για αυτούς τους σκοπούς. Μπορείτε να αλλάξετε γνώμη και να αλλάξετε τις επιλογές της συγκατάθεσής σας ανά πάσα στιγμή επιστρέφοντας σε αυτόν τον ιστότοπο.



Πολιτική Cookies
& Προστασία Προσωπικών Δεδομένων