Διστακτική άνοδος στη Wall Street

Σε θετικό έδαφος οι δείκτες μετά το χθεσινό τεχνολογικό sell-off. Στο 4,43% η απόδοση του αμερικανικού 10ετούς. Βουτάει 4% το Brent. Σε υψηλό έτους το δολάριο. Υποχωρεί κάτω από τις $4.000 ο χρυσός.

Δημοσιεύθηκε: 24 Ιουνίου 2026 - 16:47

Load more

Υψηλότερα κινούνται οι αμερικανικές μετοχές την Τετάρτη, μετά την ανάκαμψη του τεχνολογικού κλάδου, καθώς οι επενδυτές αναμένουν την ανακοίνωση των αποτελεσμάτων της Micron Technology μετά το κλείσιμο της αγοράς.

O Dow Jones σημειώνει άνοδο 0,01% στις 51.668 μονάδες, ο Nasdaq καταγράφει κέρδη 0,2% στις 25.632 μονάδες, ενώ ο S&P 500 σημειώνει κέρδη 0,4% στις 7.398 μονάδες. 

Η μετοχή της Micron σημειώνει άνοδο περίπου 4% στις προσυνεδριακές συναλλαγές, ενώ η Sandisk κερδίζει σχεδόν 3%. Οι δύο μετοχές είχαν υποχωρήσει κατά 13% στην προηγούμενη συνεδρίαση. Το ETF Roundhill Memory (DRAM), που είχε πέσει 14% την Τρίτη, ενισχύεται κατά 14%. 

Η Micron θα ανακοινώσει τα τελευταία της αποτελέσματα μετά το κλείσιμο της αγοράς την Τετάρτη. Οι αναλυτές που συμμετείχαν σε δημοσκόπηση της FactSet προβλέπουν κέρδη 20,83 δολάρια ανά μετοχή, με έσοδα 35,75 δισ. δολάρια.

Η Intel σημειώνει άνοδο 1%, έχοντας χάσει 6% στη συνεδρίαση της Τρίτης. Η Qualcomm, που υποχώρησε 8% την Τρίτη, επίσης καταγράφει κέρδη άνω του 1%.

Την Τρίτη ο Nasdaq κατέγραψε απώλειες 2,2% και ο S&P 500 υποχώρησε 1,4%. Ο βιομηχανικός δείκτης Dow Jones διολίσθησε 0,09%.

Η Micron έχει σημειώσει εντυπωσιακή άνοδο το 2026, με τη μετοχή να φτάνει σε νέο ιστορικό υψηλό τη Δευτέρα και να κλείνει την Τρίτη στα 1.051 δολάρια ανά μετοχή. Ωστόσο, ο Τζέι Γουντς, επικεφαλής στρατηγικής αγοράς στη Freedom Capital Markets, προειδοποίησε ότι η μετοχή μπορεί να υποχωρήσει μετά την ανακοίνωση αποτελεσμάτων τριμήνου την Τετάρτη.

Όπως είπε, μπορεί να πέσει «μέχρι τα 1.000 δολάρια». Αυτό μπορεί να ακούγεται ως μεγάλη διόρθωση, αλλά είναι κάτι που οι traders θα παρακολουθούν καθώς πλησιάζει στον κινητό μέσο όρο των 20 ημερών.

Στα εμπορεύματα, η τιμή του συμβολαίου του χρυσού υποχωρεί 4% στις 3.983 δολάρια ανά ουγκιά.

To Brent βουτάει 4,15% στα 73,6 δολάρια το βαρέλι.

Το δολάριο σκαρφάλωσε στο υψηλότερο επίπεδο από τον Μάιο του 2025, καθιστώντας τον χρυσό, που τιμολογείται σε δολάρια, ακριβότερο για τους κατόχους άλλων νομισμάτων. Ειδικότερα, το δολάριο ενισχύεται 0,4% έναντι του ευρώ, με την ισοτιμία να διαμορφώνεται στο επίπεδο του 1,13 δολ./ευρώ.

Στα ομόλογα, η απόδοση του αμερικανικού 10ετούς υποχωρεί 7 μονάδες βάσης στο 4,43%. 

 

 

Load more

Δείτε επίσης

Load more

Σεβόμαστε την ιδιωτικότητά σας

Εμείς και οι συνεργάτες μας χρησιμοποιούμε τεχνολογίες, όπως cookies, και επεξεργαζόμαστε προσωπικά δεδομένα, όπως διευθύνσεις IP και αναγνωριστικά cookies, για να προσαρμόζουμε τις διαφημίσεις και το περιεχόμενο με βάση τα ενδιαφέροντά σας, για να μετρήσουμε την απόδοση των διαφημίσεων και του περιεχομένου και για να αποκτήσουμε εις βάθος γνώση του κοινού που είδε τις διαφημίσεις και το περιεχόμενο. Κάντε κλικ παρακάτω για να συμφωνήσετε με τη χρήση αυτής της τεχνολογίας και την επεξεργασία των προσωπικών σας δεδομένων για αυτούς τους σκοπούς. Μπορείτε να αλλάξετε γνώμη και να αλλάξετε τις επιλογές της συγκατάθεσής σας ανά πάσα στιγμή επιστρέφοντας σε αυτόν τον ιστότοπο.



Πολιτική Cookies
& Προστασία Προσωπικών Δεδομένων