Πώς βλέπουν το ΤΑΙΠΕΔ οι επενδυτές που συμμετείχαν στους διαγωνισμούς

Την ικανοποίηση των επενδυτών που συμμετείχαν στους διαγωνισμούς του ΤΑΙΠΕΔ καταγράφει δημοσκόπηση της Metron Analysis. Ποια προβλήματα ανέδειξαν.

Δημοσιεύθηκε: 10 Ιουνίου 2020 - 10:17

Load more

Το ΤΑΙΠΕΔ από το 2011 υλοποιεί το πρόγραμμα αξιοποίησης της δημόσιας περιουσίας που του έχει ανατεθεί από την Ελληνική Δημοκρατία και προσελκύει σημαντικές επενδύσεις σε έργα υποδομής και ανάπτυξης, οι οποίες αντιστοιχούν στο 20% των Άμεσων Ξένων Επενδύσεων στη χώρα μας, σύμφωνα με την Τράπεζα της Ελλάδος.

Στην προσπάθειά του να διερευνήσει την ποιότητα της συνεργασίας του με την διεθνή και εγχώρια επενδυτική κοινότητα στο πλαίσιο της υλοποίησης του προγράμματός του, το ΤΑΙΠΕΔ απευθύνθηκε σε 47 επενδυτές, οι οποίοι έχουν συμμετάσχει σε διαγωνιστικές διαδικασίες του και εξασφάλισε τη συμμετοχή 25 εξ αυτών, αριθμός που αντιστοιχεί σε ποσοστό πληθυσμού 53%, ώστε να λάβουν μέρος σε έρευνα αξιολόγησης.

Εντέλει ανταποκρίθηκαν θετικά 20 επενδυτές σε επίπεδο διοίκησης και μετείχαν στην έρευνα, την οποία το Ταμείο διενήργησε σε συνεργασία με τη Metron Analysis, με το ποσοστό απόκρισης να κινείται στο 80%, ένα από τα υψηλότερα που έχουν σημειωθεί σε Β2Β έρευνα.

Πρόκειται για ένα case study (ημι-ποιοτικής έρευνας) που αναδεικνύει ενδιαφέρουσες πλευρές της σχέσης με το ΤΑΙΠΕΔ, αλλά και της εικόνας που έχει για το Ταμείο μια σημαντική ομάδα της επενδυτικής κοινότητας.

Από την έρευνα της Metron Analysis προκύπτουν τα εξής ευρήματα:

Εικόνα ΤΑΙΠΕΔ

Όπως είναι αναμενόμενο, οι επενδυτές σχηματίζουν την εικόνα που έχουν για το ΤΑΙΠΕΔ κυρίως μέσα από τις εμπειρίες που αποκόμισαν κατά τη συνεργασία τους με το Ταμείο. Τα τρία σημαντικότερα στοιχεία που κυριαρχούν στην εικόνα του ΤΑΙΠΕΔ είναι:

Μετά από την ανάκληση όλης της εμπειρίας της συνεργασίας, ετέθη ξανά η ερώτηση της συνολικής αξιολόγησης του ΤΑΙΠΕΔ. Αυτή τη φορά η συνολική ικανοποίηση ανήλθε στο 90%.

Στο πλαίσιο της έρευνας, ζητήθηκε από τους συμμετέχοντες να κάνουν μια σειρά αυθόρμητων σχολίων, προκειμένου να αναζητηθούν θετικές ή αρνητικές όψεις της εμπειρίας της συνεργασίας τους με το Ταμείο.

Στις θετικές αναφορές κυριάρχησαν η ταχύτητα και η αποτελεσματικότητα στην επίλυση προβλημάτων που ανέκυψαν και η ικανοποίηση από τη συνολική συνεργασία.

Οκτώ από τους είκοσι ερωτώμενους αναφέρθηκαν και σε αρνητικές πλευρές της συνεργασίας τους, επισημαίνοντας κυρίως τα εξής:

• προβλήματα συντονισμού δημοσίων υπηρεσιών κατά τη διάρκεια υλοποίησης της επένδυσης (π.χ. προβλήματα στη μεταφορά κυριότητας μιας ιδιοκτησίας) και

καθυστερήσεις σε διαγωνισμούς.

 

 

Load more

Δείτε επίσης

Load more

Σεβόμαστε την ιδιωτικότητά σας

Εμείς και οι συνεργάτες μας χρησιμοποιούμε τεχνολογίες, όπως cookies, και επεξεργαζόμαστε προσωπικά δεδομένα, όπως διευθύνσεις IP και αναγνωριστικά cookies, για να προσαρμόζουμε τις διαφημίσεις και το περιεχόμενο με βάση τα ενδιαφέροντά σας, για να μετρήσουμε την απόδοση των διαφημίσεων και του περιεχομένου και για να αποκτήσουμε εις βάθος γνώση του κοινού που είδε τις διαφημίσεις και το περιεχόμενο. Κάντε κλικ παρακάτω για να συμφωνήσετε με τη χρήση αυτής της τεχνολογίας και την επεξεργασία των προσωπικών σας δεδομένων για αυτούς τους σκοπούς. Μπορείτε να αλλάξετε γνώμη και να αλλάξετε τις επιλογές της συγκατάθεσής σας ανά πάσα στιγμή επιστρέφοντας σε αυτόν τον ιστότοπο.



Πολιτική Cookies
& Προστασία Προσωπικών Δεδομένων