Συμμαχίες λιανεμπορίου με e-πλατφόρμες έφεραν τα lockdown

Προσαρμογή στα νέα δεδομένα επιχειρεί το οργανωμένο λιανεμπόριο. Ποιες αλυσίδες έκλεισαν συμφωνίες με ηλεκτρονικές πλατφόρμες παραγγελιών και διανομής. Η στρατηγική για την απόκτηση επιπλέον μεριδίων αγοράς σε συνθήκες πανδημίας.

Δημοσιεύθηκε: 7 Νοεμβρίου 2020 - 10:19

Load more

Οι συνθήκες της πανδημίας αλλά και των γενικών απαγορευτικών επιτάχυναν σειρά επενδύσεων στον κλάδο των σούπερ μάρκετ, όσον αφορά την ηλεκτρονική τους παρουσία, αλλά και συνέργιες με ηλεκτρονικές πλατφόρμες παραγγελιοληψίας και διανομής μόλις μέσα σε διάστημα 6 μηνών.

Η αδυναμία εξυπηρέτησης του όγκου των παραγγελιών και των κατ’οίκον παραδόσεων φάνηκε πολύ νωρίς την περασμένη άνοιξη, πιέζοντας για νέες στρατηγικές εκ μέρους των αλυσίδων σούπερ μάρκετ, με αποτέλεσμα πέρα από την αξιοποίηση των ιδιόκτητων στόλων και των ταχυμεταφορικών εταιρειών να στραφούν και στις πλατφόρμες ηλεκτρονικής παραγγελίας.

Το άνοιγμα σε συνεργασίες με εταιρίες διανομής πραγματοποίησε πρώτη η αλυσίδα Σκλαβενίτης, η οποία ανακοίνωσε κατά το πρώτο lockdown τη συνεργασία της με την πλατφόρμα της e-food.gr, αφενός για την πραγματοποίηση παραγγελιών αλλά και για τη διανομή τους στον πελάτη. Η υπηρεσία εξυπηρετεί ήδη τους πελάτες σε Αθήνα, Θεσσαλονίκη, Πάτρα, Ιωάννινα, Λάρισα, Βόλο, Ασπρόπυργο, ενώ κοινός στόχος των δύο πλευρών είναι η επέκταση της συνεργασίας και σε άλλες περιοχές της χώρας.

Λίγο πριν το δεύτερο σκληρό lockdown εγκαινιάστηκε επίσης η συνεργασία της Box της Cosmote με τις αλυσίδες σούπερ μάρκετ Μασούτης και Κρητικός, δίνοντας τη δυνατότητα στους καταναλωτές να παραγγέλνουν τα προϊόντα των συγκεκριμένων αλυσίδων σε περισσότερες από 50 πόλεις της Ελλάδας.

Υπενθυμίζεται ότι η Box απορρόφησε προσφάτως το πελατολόγιο και τις συνεργασίες του Skroutz food, της υπηρεσίας διανομής που είχε δημιουργήσει η ομώνυμη πλατφόρμα σύγκρισης τιμών. Έτσι, απέκτησε την κρίσιμη μάζα για την περαιτέρω διείσδυση της στην αγορά διανομής.

Τέλος, η ΑΒ Βασιλόπουλος ανακοίνωσε μόλις χθες τη συνεργασία της με τoν όμιλο Μούχαλη και συγκεκριμένα το delivery.gr, το οποίο ανέλαβε την παράδοση παραγγελιών κατ’αρχάς σε Αθήνα και Θεσσαλονίκη, με στόχο επέκτασης και στην υπόλοιπη Ελλάδα. Η συνεργασία αφορά στην διανομή 2.500 βασικών κωδικών και παράδοση μέσα σε ένα δίωρο.

Σημειώνεται ότι ο όμιλος Μούχαλη που ελέγχει το δίκτυο Kioskys, αλλά δραστηριοποιείται και στο χονδρεμπόριο, εισήλθε στην αγορά διανομής και ηλεκτρονικού εμπορίου μόλις τον Ιούλιο του 2019. Κατ΄αρχάς εξαγόρασε την Delivery.gr που δραστηριοποιείται στο χώρο της ηλεκτρονικής παραγγελίας σε σημεία εστίασης μέσω της χρήσης τηλεφωνικών και on line υπηρεσιών, τον Νοέμβριο του 2019 είχε επίσης εξαγοράσει την πλατφόρμα e-table.gr, η οποία δραστηριοποιείται στο χώρο της ηλεκτρονικής υπηρεσίας κρατήσεων εστιατορίων.

Load more

Δείτε επίσης

Load more

Σεβόμαστε την ιδιωτικότητά σας

Εμείς και οι συνεργάτες μας χρησιμοποιούμε τεχνολογίες, όπως cookies, και επεξεργαζόμαστε προσωπικά δεδομένα, όπως διευθύνσεις IP και αναγνωριστικά cookies, για να προσαρμόζουμε τις διαφημίσεις και το περιεχόμενο με βάση τα ενδιαφέροντά σας, για να μετρήσουμε την απόδοση των διαφημίσεων και του περιεχομένου και για να αποκτήσουμε εις βάθος γνώση του κοινού που είδε τις διαφημίσεις και το περιεχόμενο. Κάντε κλικ παρακάτω για να συμφωνήσετε με τη χρήση αυτής της τεχνολογίας και την επεξεργασία των προσωπικών σας δεδομένων για αυτούς τους σκοπούς. Μπορείτε να αλλάξετε γνώμη και να αλλάξετε τις επιλογές της συγκατάθεσής σας ανά πάσα στιγμή επιστρέφοντας σε αυτόν τον ιστότοπο.



Πολιτική Cookies
& Προστασία Προσωπικών Δεδομένων