Ο Οδηγός επιβίωσης της Skroutz για το Black Friday

Οι καταναλωτές συνεχίζουν να προσαρμόζουν τις online αγορές τους στα νέα δεδομένα βάσει των περιοριστικών μέτρων, της εποχικότητας και των αναγκών για τηλε-εργασία, τηλε-εκπαίδευση.

Δημοσιεύθηκε: 24 Νοεμβρίου 2020 - 11:01

Load more

Το Skroutz, η μεγαλύτερη πλατφόρμα ηλεκτρονικών αγορών στην Ελλάδα, καταγράφει τη σημαντική ανάπτυξη που παρουσιάζει το ηλεκτρονικό εμπόριο λόγω των έκτακτων συνθηκών που επικρατούν στη αγορά λιανικής.

Η Ομάδα Business Intelligence του Skroutz συνέλεξε και ανέλυσε τα δεδομένα για την αγοραστική συμπεριφορά των καταναλωτών, σύμφωνα με την κίνηση στην πλατφόρμα και τις πωλήσεις των συνεργαζόμενων καταστημάτων, για τις 3 προηγούμενες εβδομάδες μετά την επιβολή πανελλαδικού απαγορευτικού, δηλαδή από τις 6 έως και τις 22 Νοεμβρίου 2020 και σε σύγκριση με την περίοδο από τις 26 Οκτωβρίου έως τις 5 Νοεμβρίου 2020. Πιο συγκεκριμένα:

Ειδικότερα σημειώνεται σημαντική αύξηση σε: 

  1. Χριστουγεννιάτικα είδη 1.585%
  2. Είδη ζωγραφικής 317%
  3. Είδη «Φτιάξτο Μόνος Σου» (DIY) 248%
  4. Tablets & Αξεσουάρ Η/Υ 227%
  5. Παιχνίδια 189%
  6. Είδη Γραφείου 177%
  7. Περιφερειακά Η/Υ 160%
  8. Ελεύθερος Χρόνος 150%
  9. Δικτυακά είδη για Η/Υ 149%
  10. Εκτυπωτές & Αξεσουάρ 144%
  11. Συσκευές θέρμανσης 139%
  12. Καλώδια 137%
  13. Ηλεκτρολογικά & Αυτοματισμοί 127%
  14. Gaming  127%
  15. Βαφές μαλλιών 120%
  16. Διάφορα μικρά όργανα γυμναστικής 119%
  17. Νύχια (βερνίκια, εργαλεία) 116%
  18. Βιβλία 107%
  19. Ηλεκτρονικοί υπολογιστές 105%
  20. Τηλεοράσεις και αξεσουάρ 104%

Οδηγός Επιβίωσης για το Black Friday

Στο πλαίσιο της αυξημένης κίνησης στις ηλεκτρονικές αγορές και ενόψει του Black Friday, το Skroutz παρουσιάζει Οδηγό Επιβίωσης και ενθαρρύνει τους καταναλωτές να:

1. Πραγματοποιούν ενδελεχή έρευνα πριν από κάθε online αγορά όσον αφορά την τιμή και την διαθεσιμότητα των προϊόντων καθώς και τους τρόπους πληρωμής.

2. Ανατρέχουν στις αξιολογήσεις προϊόντων (product reviews) και καταστημάτων (shop reviews) από τους χρήστες της πλατφόρμας.

3. Παρακολουθούν την ειδική σελίδα προσφορών.

4. Αξιοποιούν τις χρήσιμες λειτουργίες της πλατφόρμας όπως:

Η κ. Γιώτα Τζαβάρα, Head of Commercial στο Skroutz, επισημαίνει ότι «Η νέα δυναμική που αναπτύχθηκε στην ηλεκτρονική εμπορική δραστηριότητα, λόγω της πανδημίας και των περιοριστικών μέτρων, πλέον εδραιώνεται καθώς ολοένα και περισσότεροι καταναλωτές επιλέγουν το online κανάλι αγορών. Με στρατηγικό μας όραμα να προσφέρουμε τη βέλτιστη αγοραστική εμπειρία, με αξιοπιστία και ασφάλεια, βρισκόμαστε πάντα δίπλα στους συνεργάτες μας και παρέχουμε υπηρεσίες που διευκολύνουν και διασφαλίζουν τα εκατομμύρια επισκεπτών του Skroutz».

Load more

Δείτε επίσης

Load more

Σεβόμαστε την ιδιωτικότητά σας

Εμείς και οι συνεργάτες μας χρησιμοποιούμε τεχνολογίες, όπως cookies, και επεξεργαζόμαστε προσωπικά δεδομένα, όπως διευθύνσεις IP και αναγνωριστικά cookies, για να προσαρμόζουμε τις διαφημίσεις και το περιεχόμενο με βάση τα ενδιαφέροντά σας, για να μετρήσουμε την απόδοση των διαφημίσεων και του περιεχομένου και για να αποκτήσουμε εις βάθος γνώση του κοινού που είδε τις διαφημίσεις και το περιεχόμενο. Κάντε κλικ παρακάτω για να συμφωνήσετε με τη χρήση αυτής της τεχνολογίας και την επεξεργασία των προσωπικών σας δεδομένων για αυτούς τους σκοπούς. Μπορείτε να αλλάξετε γνώμη και να αλλάξετε τις επιλογές της συγκατάθεσής σας ανά πάσα στιγμή επιστρέφοντας σε αυτόν τον ιστότοπο.



Πολιτική Cookies
& Προστασία Προσωπικών Δεδομένων