Νέο πλαίσιο για τη διαχείριση καταγγελιών βιομηχανικών προϊόντων και εγκαταστάσεων

Αναφορές και καταγγελίες για την ασφάλεια και τη συμμόρφωση των βιομηχανικών προϊόντων, μπορούν να υποβάλλονται στη Γενική Γραμματεία Βιομηχανίας από οποιοδήποτε φυσικό ή νομικό πρόσωπο ή δημόσια υπηρεσία με κάθε πρόσφορο μέσο επικοινωνίας

Δημοσιεύθηκε: 31 Δεκεμβρίου 2020 - 12:36

Load more

Στην Εφημερίδα της Κυβερνήσεως δημοσιεύτηκε η υπ. αριθμ. 126538 - 30-11-2020 απόφαση «Σύστημα διαχείρισης καταγγελιών βιομηχανικών προϊόντων και εγκαταστάσεων αρμοδιότητας της Γενικής Γραμματείας Βιομηχανίας», με την οποία καθορίζεται η πολιτική διαχείρισης καταγγελιών στο πεδίο της ασφάλειας και συμμόρφωσης των βιομηχανικών προϊόντων και εγκαταστάσεων αρμοδιότητας της Γενικής Γραμματείας Βιομηχανίας του Υπουργείου Ανάπτυξης & Επενδύσεων, ως προς τις διαδικασίες και τα ειδικότερα κριτήρια για την αξιολόγηση και τη διαχείρισή τους (ΦΕΚ 5457/Β’/2020).

Σκοπός του Συστήματος Διαχείρισης Αναφορών/Καταγγελιών της Γενικής Γραμματείας Βιομηχανίας (ΓΓΒ) είναι:

Η πολιτική της ΓΓΒ σχετικά με την αξιολόγηση και διαχείριση των αναφορών/καταγγελιών στο πεδίο της ασφάλειας και της συμμόρφωσης των βιομηχανικών προϊόντων, ως αρμόδιας αρχής εποπτείας της αγοράς, περιλαμβάνει τους παρακάτω άξονες:

-Διασφάλιση του δικαιώματος των πολιτών να εκφράζουν τις βάσιμες αναφορές/καταγγελίες τους για την ασφάλεια και τη συμμόρφωση των προϊόντων.
-Διαμόρφωση διαδικασίας διαχείρισης αναφορών/καταγγελιών με κεντρική διαχείριση, προσανατολισμένη στη διαχείριση κινδύνου, σε συνάφεια με τους στόχους της ΓΓΒ.
-Αξιολόγηση και διαχείριση των αναφορών/καταγγελιών με ενιαίο πλαίσιο κριτηρίων, αντικειμενικό και αμερόληπτο, που προβλέπει τις απαιτούμενες ενέργειες σχετικά με την ελεγκτική διαδικασία και τη λήψη των κατάλληλων μέτρων, για την προστασία της ασφάλειας των πολιτών και των άλλων έννομων συμφερόντων τους.
-Άμεση ανταπόκριση του ελεγκτικού μηχανισμού, ανάλογα με τη σοβαρότητα και την τεκμηρίωση των ισχυρισμών της αναφοράς/καταγγελίας, λαμβάνοντας υπόψη τους εκάστοτε διαθέσιμους πόρους.
-Συγκέντρωση & αξιοποίηση σημαντικών πληροφοριών για τα προβλήματα και τις τάσεις της αγοράς και την προσαρμογή της στρατηγικής εποπτείας και του τακτικού προγραμματισμού ελέγχων.
-Συνεχής βελτίωση του συστήματος διαχείρισης των αναφορών/καταγγελιών, με παρουσίαση δεικτών αποτελεσματικότητας, ενέργειες ευαισθητοποίησης πολιτών, καταναλωτικών οργανώσεων, κοινωνικών εταίρων κ.λπ.

Αναφορές και καταγγελίες για την ασφάλεια και τη συμμόρφωση των βιομηχανικών προϊόντων, μπορούν να υποβάλλονται στη ΓΓΒ από οποιοδήποτε φυσικό ή νομικό πρόσωπο ή δημόσια υπηρεσία με κάθε πρόσφορο μέσο επικοινωνίας (ηλεκτρονικά, εγγράφως, τηλεφωνικώς κ.λπ.).

Για περισσότερες πληροφορίες οι ενδιαφερόμενοι μπορούν να επισκέπτονται την ιστοσελίδα της Γενικής Γραμματείας Βιομηχανίας (ΓΓΒ) https://www.ggb.gr/el/complaints-management-system

Load more

Δείτε επίσης

Load more

Σεβόμαστε την ιδιωτικότητά σας

Εμείς και οι συνεργάτες μας χρησιμοποιούμε τεχνολογίες, όπως cookies, και επεξεργαζόμαστε προσωπικά δεδομένα, όπως διευθύνσεις IP και αναγνωριστικά cookies, για να προσαρμόζουμε τις διαφημίσεις και το περιεχόμενο με βάση τα ενδιαφέροντά σας, για να μετρήσουμε την απόδοση των διαφημίσεων και του περιεχομένου και για να αποκτήσουμε εις βάθος γνώση του κοινού που είδε τις διαφημίσεις και το περιεχόμενο. Κάντε κλικ παρακάτω για να συμφωνήσετε με τη χρήση αυτής της τεχνολογίας και την επεξεργασία των προσωπικών σας δεδομένων για αυτούς τους σκοπούς. Μπορείτε να αλλάξετε γνώμη και να αλλάξετε τις επιλογές της συγκατάθεσής σας ανά πάσα στιγμή επιστρέφοντας σε αυτόν τον ιστότοπο.



Πολιτική Cookies
& Προστασία Προσωπικών Δεδομένων