«Κόλλησαν» στο Netflix και στις βιντεοκλήσεις οι Ελληνες

Η πανδημία έφερε τα πάνω κάτω στον τρόπο επικοινωνίας αλλά και διασκέδασης των Ελλήνων. Αποκαλυπτική είναι η μελέτη της ΕΕΤΤ, που δείχνει εκτόξευση της χρήσης υπηρεσιών που παρέχονται στο σπίτι μέσω Ιnternet, σε όλες τις ηλικιακές βαθμίδες.

Δημοσιεύθηκε: 7 Απριλίου 2021 - 08:25

Load more

Βλέπουμε TV μέσω Ιnternet περίπου 2,5 ώρες κατά µέσο όρο την ημέρα, στέλνουμε περίπου 20 μηνύματα και κάνουμε περίπου 2-3 κλήσεις, πάντα μέσω διαδικτύου.

Οι υπηρεσίες Over-the-top (OTT) που αφορούν επικοινωνία μέσα από μηνύματα και βιντεοκλήσεις αλλά και διασκέδαση μέσω TV, δηλαδή επιφυών υπηρεσιών που προσφέρονται μέσω Ιnternet, έχουν «κατακλύσει» τους Έλληνες. Αξιοσημείωτο είναι ότι οι υπηρεσίες αυτές προσελκύουν ακόμα και άτομα που για πρώτη φορά έρχονται σε επαφή με την τεχνολογία και αναγκάστηκαν να κάνουν χρήση τους λόγω της πανδημίας.

Εννιά στους δέκα Έλληνες είναι πλέον χρήστες των λεγόμενων «επιφυών υπηρεσιών», με το 50% από αυτούς να κάνουν για πρώτη φορά χρήση τέτοιων υπηρεσιών μέσα στο 2020, λόγω των περιοριστικών μέτρων.

Αυτό είναι το προφίλ του Έλληνα χρήστη του διαδικτύου, ο οποίος φαίνεται να δαπανά πάνω από 3 ώρες καθημερινά σε επιφυείς υπηρεσίες, αλλάζοντας πλήρως την εικόνα που είχε η χώρα μας το 2019.

Η πανελλαδική έρευνα της Metron Analysis για λογαριασμό της ΕΕΤΤ με αντικείμενο τον βαθμό διείσδυσης και τις περιστάσεις χρήσης επιφυών υπηρεσιών (Over the Top Services, OTT) στην Ελλάδα, δείχνει πλέον ότι 8 στους 10 (78%) έχουν προσωπική πρόσβαση στο Ιnternet και από αυτούς, 9 στους 10 (94%) είναι χρήστες οποιασδήποτε ΟΤΤ υπηρεσίας στο έτος 2020 (που αντιστοιχεί στο 73% του συνόλου).

Από αυτούς που έχουν πρόσβαση στο Ιnternet:

Αξιοσημείωτο είναι ότι ένας στους δύο χρήστες προσανατολίζεται να αυξήσει τη χρήση των παραπάνω υπηρεσιών, αν έχει καλύτερη ταχύτητα στο Ιnternet.

Πρόσβαση στο Ιnternet

Αν και οκτώ στους 10 έχουν πρόσβαση στο Ιnternet, η αναλογία αυτή αυξάνεται σε νεαρότερα άτομα, κατοίκους μεγάλων αστικών κέντρων, ανώτερης εκπαίδευσης και τάξης και πολυμελή νοικοκυριά.

Πρόσβαση στο Ιnternet έχουν από οποιαδήποτε συσκευή όπως κινητό τηλέφωνο, υπολογιστή, tablet κ.λπ.
Το ποσοστό που έχει πρόσβαση στο Ιnternet γενικά είναι πάνω από 80% σε όλες τις δημογραφικές ομάδες, εκτός των ηλικιών 65+ ετών.

Γενικά τα αποτελέσματα που προκύπτουν από την έρευνα είναι εντυπωσιακά για τη χρήση του Ιnternet:

Οι ΟΤΤ κλήσεις/βιντεοκλήσεις είναι ιδιαίτερα δημοφιλείς στους νέους ενώ οι γυναίκες φαίνεται πως προτιμούν αυτού του είδους την επικοινωνία περισσότερο από τους άνδρες. Συγκεκριμένα:

Σύμφωνα με την έρευνα, οι OTT-Calls αποτελούν ιδανική περίσταση για κλήσεις εξωτερικού ή σε φίλους/συγγενείς αντίστοιχης ηλικίας, μειωμένη προτίμηση για κλήσεις σε συναδέλφους, συνεργάτες ή μεγαλύτερης ηλικίας άτομα. Ωστόσο διαπιστώνεται προτίμηση σε κλήσεις µέσω τηλεφωνίας αντί για OTT-Calls σε συνθήκες έκτακτης ανάγκης (νοσοκομείο ή διακοπή ρεύματος).

Load more

Δείτε επίσης

Load more

Σεβόμαστε την ιδιωτικότητά σας

Εμείς και οι συνεργάτες μας χρησιμοποιούμε τεχνολογίες, όπως cookies, και επεξεργαζόμαστε προσωπικά δεδομένα, όπως διευθύνσεις IP και αναγνωριστικά cookies, για να προσαρμόζουμε τις διαφημίσεις και το περιεχόμενο με βάση τα ενδιαφέροντά σας, για να μετρήσουμε την απόδοση των διαφημίσεων και του περιεχομένου και για να αποκτήσουμε εις βάθος γνώση του κοινού που είδε τις διαφημίσεις και το περιεχόμενο. Κάντε κλικ παρακάτω για να συμφωνήσετε με τη χρήση αυτής της τεχνολογίας και την επεξεργασία των προσωπικών σας δεδομένων για αυτούς τους σκοπούς. Μπορείτε να αλλάξετε γνώμη και να αλλάξετε τις επιλογές της συγκατάθεσής σας ανά πάσα στιγμή επιστρέφοντας σε αυτόν τον ιστότοπο.



Πολιτική Cookies
& Προστασία Προσωπικών Δεδομένων