Εργαστήριο ΣΕΒ για το «Διεθνές Βranding» των προϊόντων

Το εργαστήριο παρακολούθησαν κυρίως στελέχη από μεσαίες και μικρές επιχειρήσεις που αναζητούν τρόπους αναβάθμισης της εξωστρέφειάς τους

Δημοσιεύθηκε: 25 Μαΐου 2021 - 14:09

Load more

Το επιτυχημένο κτίσιμο του branding ως μοναδικό ανταγωνιστικό πλεόνεκτημα, και τα λάθη που μπορούν και πρέπει να αποφευχθούν μέσα από πρακτικά παραδείγματα και μελέτες περιπτώσεων, παρουσίασαν έμπειρα, υψηλόβαθμα στελέχη της αγοράς, στο εργαστήριο που διοργάνωσε ο ΣΕΒ, με θέμα: «Διεθνές Branding: Από τη θεωρία στην Πράξη», την Δευτέρα 24 Μαίου 2021. Το εργαστήριο παρακολούθησαν κυρίως στελέχη από μεσαίες και μικρές επιχειρήσεις που αναζητούν τρόπους αναβάθμισης της εξωστρέφειάς τους.

Το θέμα είναι εξαιρετικά επίκαιρο, όπως τόνισαν οι ομιλητές στο εργαστήριο, διότι η εταιρική ταυτότητα είναι αυτή που ξεχωρίζει την επιχείρηση στους πελάτες της. Μπορεί να είναι μία μόνο λέξη ή μια εικόνα, αλλά δεν είναι ένα απλό θέμα. Δείχνει ποια είναι η εταιρία, τί θέλει να γίνει, πώς θέλει να την βλέπουν οι άλλοι, τί να περιμένει ο πελάτης. Είναι η αντίληψη, η εντύπωση, που έχουν οι πελάτες για τα προϊόντα / υπηρεσίες που παράγει η εταιρία. Το branding είναι η διαδικασία ανάδειξης των αξιών που θέλουμε να επικοινωνήσουμε για το προϊόν μας. Είναι η ταυτότητά του, είναι το πρόσωπό του.

Οι ομιλητές μοιράστηκαν εμπειρίες από διαφορετικούς κλάδους και εταιρικά μεγέθη και συμφώνησαν ότι η επικοινωνία αυτή πρέπει να γίνεται κατανοητή με απλή γλώσσα, με άμεση ανάληψη του οφέλους αλλά και της ποιότητας που έχει το προϊόν και πώς μπορεί να αξιοποιηθεί άμεσα από τον πελάτη μας. Χωρίς σύνθετους όρους ή τεχνικές αναλύσεις. Για το λόγο αυτό, χρειαζόμαστε τους ειδικούς, για να μας οδηγήσουν δηλαδή στο σωστό αποτέλεσμα. Αυτό αφορά ιδιαίτερα τη σημερινή εποχή, όπου η πανδημία δημιούργησε ένα νέο προφίλ καταναλωτή. Αν καταφέρουμε να περάσουμε το μήνυμά μας, έχουμε πετύχει το στρατηγικό στόχο πρόσβασης στο κοινό που μας ενδιαφέρει, με τον καλύτερο τρόπο.

Στη συζήτηση, συμμετείχαν: ο κ. Γιώργος Αναγνωστόπουλος (Founder, Socialab), ο κ. Δημήτρης Καραβασίλης (Founder and CEO, DK Marketing), η Δρ. Καλυψώ Καραντινού (Επίκουρη Καθηγήτρια, Τμήμα Μάρκετινγκ και Επικοινωνίας, Οικονομικό Πανεπιστήμιο Αθηνών), η κα. Λίλα Κούρτη (Διευθύντρια Εξαγωγών, Τρικαλινός Ε.Ε.), ο κ. Δημήτρης Λακασάς (CEO, Olympia Electronics A.E.), ο κ. Γιάννης Μόσχος (Εμπορικός Διευθυντής, Greka Icons Α.Ε.) και ο Δρ. Γιώργος Ξηρογιάννης (Αναπληρωτής Γενικός Διευθυντής, ΣΕΒ). Το συντονισμό ανέλαβαν οι κκ. Αμαλία Γκουνέλα και Βίκυ Μακρυγιάννη, Senior Advisors ExportReady του ΣΕΒ.

Μιλώντας στην έναρξη του εργαστηρίου, ο Αναπληρωτής Γενικός Διευθυντής του ΣΕΒ, κ. Γιώργος Ξηρογιάννης σημείωσε ότι: «η επιτυχία του branding μεγαλώνει μαζί με την αντιλαμβανόμενη αξία ενός προϊόντος. Ούτε η τιμή, ούτε η συνεχής διαφήμιση ούτε ο συνεχής ανταγωνισμός είναι αυτό που δίνει αξία στο προϊόν. Ο πυρήνας κάθε πρωτοβουλίας branding, είναι να πείσουμε τους πελάτες να αντιλαμβάνεται το προϊόν ως κάτι σημαντικό για εκείνους προσωπικά. Ένα καλά τοποθετημένο brand είναι αυτό που συνήθως κάνει τη διαφορά ανάμεσα στο ‘αγοράζω’ και στο ‘κοιτάζω’».

Η εκδήλωση πραγματοποιήθηκε στο πλαίσιο του προγράμματος ExportReady του ΣΕΒ, για την ενίσχυση της εξωστρέφειας των ελληνικών επιχειρήσεων, με χορηγία της Eurobank

Load more

Δείτε επίσης

Load more

Σεβόμαστε την ιδιωτικότητά σας

Εμείς και οι συνεργάτες μας χρησιμοποιούμε τεχνολογίες, όπως cookies, και επεξεργαζόμαστε προσωπικά δεδομένα, όπως διευθύνσεις IP και αναγνωριστικά cookies, για να προσαρμόζουμε τις διαφημίσεις και το περιεχόμενο με βάση τα ενδιαφέροντά σας, για να μετρήσουμε την απόδοση των διαφημίσεων και του περιεχομένου και για να αποκτήσουμε εις βάθος γνώση του κοινού που είδε τις διαφημίσεις και το περιεχόμενο. Κάντε κλικ παρακάτω για να συμφωνήσετε με τη χρήση αυτής της τεχνολογίας και την επεξεργασία των προσωπικών σας δεδομένων για αυτούς τους σκοπούς. Μπορείτε να αλλάξετε γνώμη και να αλλάξετε τις επιλογές της συγκατάθεσής σας ανά πάσα στιγμή επιστρέφοντας σε αυτόν τον ιστότοπο.



Πολιτική Cookies
& Προστασία Προσωπικών Δεδομένων