Αύξηση 117% στο 9μηνο για τα online σούπερ μάρκετ

Στο 60% περιορίστηκε η αύξηση το 3ο τρίμηνο, σύμφωνα με report της Convert Group. Ο μέσος καταναλωτής αγόρασε 36,4 προϊόντα σε κάθε παραγγελία του, ξοδεύοντας 76,30 ευρώ.

Δημοσιεύθηκε: 27 Οκτωβρίου 2021 - 11:47

Load more

Συνεχίζεται το ράλι του κλάδου των online super market, με την ανάπτυξη στο τρίτο τρίμηνο του 2021 να διαμορφώνεται σε 60% συγκριτικά με το αντίστοιχο τρίτο τρίμηνο του 2020, σύμφωνα με το report που δημοσιεύει σήμερα η Convert Group.

Στις κατηγορίες που αυξήθηκαν σε αξία online αγορών τους μήνες Ιούλιο, Αύγουστο και Σεπτέμβριο, αναδεικνύονται οι εξής: +108% σε προϊόντα για κατοικίδια, +70% σε προϊόντα αρτοποιίας, +69% σε καλλυντικά και είδη περιποίησης, +65% σε ποτά και αναψυκτικά, +61% σε χαρτικά και είδη καθαρισμού, +58% σε φρέσκα τρόφιμα, +57% σε συσκευασμένα τρόφιμα, +57% σε κατεψυγμένα τρόφιμα, +47% σε προϊόντα περιποίησης και τρόφιμα για βρέφη και παιδιά.

Τα στοιχεία αυτά περιλαμβάνονται στο τριμηνιαίο report που δημοσίευσε σήμερα η Convert Group, εξειδικευμένη εταιρεία στον τομέα των data & analytics για το ηλεκτρονικό εμπόριο καταναλωτικών αγαθών και φαρμάκων, μέσω της πλατφόρμας της eRetail Audit.

Σύμφωνα με σχετική ανακοίνωση, στο δείγμα του eRetail Audit περιλαμβάνονται συνολικά 7 από τους 9 βασικούς παίκτες και όλες οι πλατφόρμες delivery που συνεργάζονται με τα online super market, αντιπροσωπεύοντας το 87% της αγοράς.

Κατά το τρίτο τρίμηνο της χρονιάς, ο μέσος καταναλωτής αγόρασε 36,4 προϊόντα σε κάθε παραγγελία του, ξοδεύοντας 76,30 ευρώ (με τον ΦΠΑ). To ένα τρίτο από αυτά τα προϊόντα ανήκει στην κατηγορία των φρέσκων τροφίμων, ενώ αξίζει να σημειωθεί πως οι καταναλωτές αγόρασαν κατά μέσο όρο 1 επιπλέον προϊόν από την κατηγορία ποτών & αναψυκτικών, σε σύγκριση με το πρώτο εξάμηνο της χρονιάς. Όσον αφορά τον δείκτη μετατροπής επισκέπτη σε πελάτη, παρατηρείται μείωση 0,3 ποσοστιαίων μονάδων το τρίτο τρίμηνο του 2021 συγκριτικά με το δεύτερο τρίμηνο, πέφτοντας στο 3,7%.

Στα marketing κανάλια, το 41% της αξίας των πωλήσεων προήλθαν από direct επισκέψεις, οι οποίες συνεχίζουν να γνωρίζουν ανάπτυξη και σε αυτό το τρίμηνο, με αύξηση 9 ποσοστιαίων μονάδων συγκριτικά με το τρίτο τρίμηνο του 2020. Πλέον η προτίμηση των καταναλωτών να επισκέπτονται απευθείας την ηλεκτρονική διεύθυνση των λιανεμπόρων της επιλογής τους είναι ξεκάθαρη, σύμφωνα με τα αποτελέσματα της παρούσας έρευνας.

Αναφορικά με τις συσκευές που προτιμούν οι καταναλωτές ως μέσο για την πραγματοποίηση των παραγγελιών τους, τα laptops και desktops μειώθηκαν κατά 4 ποσοστιαίες μονάδες (59%), πιθανόν γιατί περιορίστηκε και η τηλεργασία, η οποία είχε αυξήσει κατά πολύ τις παραγγελίες από τις συγκεκριμένες συσκευές.

Η Δευτέρα συνεχίζει να διατηρεί τον τίτλο της πιο δημοφιλούς ημέρας για τη διεξαγωγή των παραγγελιών, με τις ώρες 11:00-12:00 το πρωί να συγκεντρώνουν τις περισσότερες αγορές στο online κανάλι.

Load more

Δείτε επίσης

Load more

Σεβόμαστε την ιδιωτικότητά σας

Εμείς και οι συνεργάτες μας χρησιμοποιούμε τεχνολογίες, όπως cookies, και επεξεργαζόμαστε προσωπικά δεδομένα, όπως διευθύνσεις IP και αναγνωριστικά cookies, για να προσαρμόζουμε τις διαφημίσεις και το περιεχόμενο με βάση τα ενδιαφέροντά σας, για να μετρήσουμε την απόδοση των διαφημίσεων και του περιεχομένου και για να αποκτήσουμε εις βάθος γνώση του κοινού που είδε τις διαφημίσεις και το περιεχόμενο. Κάντε κλικ παρακάτω για να συμφωνήσετε με τη χρήση αυτής της τεχνολογίας και την επεξεργασία των προσωπικών σας δεδομένων για αυτούς τους σκοπούς. Μπορείτε να αλλάξετε γνώμη και να αλλάξετε τις επιλογές της συγκατάθεσής σας ανά πάσα στιγμή επιστρέφοντας σε αυτόν τον ιστότοπο.



Πολιτική Cookies
& Προστασία Προσωπικών Δεδομένων