Κόβει γραφειοκρατία η ΑΑΔΕ σε απόδοση ΑΦΜ και έναρξη/μεταβολή επιχείρησης

Τα νέα έντυπα που θα αποστέλλονται ψηφιακά και ποιες βεβαιώσεις δεν θα είναι πλέον απαραίτητες για να εκδοθεί ΑΦΜ. Ποιες είναι οι νέες προθεσμίες για την έναρξη και τη διακοπή επιχειρήσεων.

Δημοσιεύθηκε: 22 Δεκεμβρίου 2021 - 19:54

Load more

Ελαχιστοποίηση της γραφειοκρατίας στις δηλώσεις απόδοσης ΑΦΜ, έναρξης ατομικής επιχείρησης και μεταβολής στοιχείων φυσικού ή νομικού προσώπου, παράλληλα με τη δυνατότητα υποβολής των δηλώσεων μέσω της ψηφιακής πύλης myAADE (myaade.gov.gr) και της εφαρμογής «Τα Αιτήματά μου», προβλέπει απόφαση, που υπέγραψε ο Διοικητής της Ανεξάρτητης Αρχής Δημοσίων Εσόδων, Γιώργος Πιτσιλής.

Αναλυτικότερα:

Ταυτόχρονα, με την ίδια απόφαση, ρυθμίζονται μια σειρά από ζητήματα ξεκαθαρίζοντας το πλαίσιο κανόνων και προϋποθέσεων για την έναρξη και τη διακοπή επιχειρήσεων. Ειδικότερα:

Όπως δήλωσε ο Διοικητής της ΑΑΔΕ, Γιώργος Πιτσιλής, «Με αυτές τις αλλαγές, περιορίζονται στο ελάχιστο δυνατόν οι γραφειοκρατικές διαδικασίες, βελτιώνεται δραστικά η εξυπηρέτηση των φορολογουμένων και μειώνoνται οι επισκέψεις στις ΔΟΥ, ενώ ταυτόχρονα διασφαλίζεται το δημόσιο συμφέρον και η ορθότητα των δεδομένων του Μητρώου της ΑΑΔΕ».

Load more

Δείτε επίσης

Load more

Σεβόμαστε την ιδιωτικότητά σας

Εμείς και οι συνεργάτες μας χρησιμοποιούμε τεχνολογίες, όπως cookies, και επεξεργαζόμαστε προσωπικά δεδομένα, όπως διευθύνσεις IP και αναγνωριστικά cookies, για να προσαρμόζουμε τις διαφημίσεις και το περιεχόμενο με βάση τα ενδιαφέροντά σας, για να μετρήσουμε την απόδοση των διαφημίσεων και του περιεχομένου και για να αποκτήσουμε εις βάθος γνώση του κοινού που είδε τις διαφημίσεις και το περιεχόμενο. Κάντε κλικ παρακάτω για να συμφωνήσετε με τη χρήση αυτής της τεχνολογίας και την επεξεργασία των προσωπικών σας δεδομένων για αυτούς τους σκοπούς. Μπορείτε να αλλάξετε γνώμη και να αλλάξετε τις επιλογές της συγκατάθεσής σας ανά πάσα στιγμή επιστρέφοντας σε αυτόν τον ιστότοπο.



Πολιτική Cookies
& Προστασία Προσωπικών Δεδομένων