Το 94% των Ελλήνων σερφάρει στο Ιnternet

Η πανδημία έφερε σχεδόν καθολική (94%) χρήση Ιnternet το 2ο εξάμηνο του 2021 στην Ελλάδα. Ιδιαίτερα εντυπωσιακά είναι τα αποτελέσματα για τους χρήστες ηλικίας από 65 έως 74, που όπως φαίνεται έχουν… εθιστεί: το 73% «σερφάρει»!

Δημοσιεύθηκε: 3 Μαρτίου 2022 - 09:19

Load more

Εντυπωσιακή αύξηση παρουσίασε τα τελευταία δύο χρόνια της πανδημίας η χρήση Ιnternet στις ηλικίες 55-64 ετών (+11%) και ακόμα πιο εντυπωσιακά στους λίγο μεγαλύτερους Ελληνες, ηλικίας 65-74 ετών (+21%).

Σύμφωνα με τα αποτελέσματα έρευνας της Focus Bari που αφορά το 2ο εξάμηνο του 2021, η χρήση Ιnternet είναι πλέον καθολική στην Ελλάδα, αγγίζοντας το 94% από 90% στο τέλος του 2019, τάση που παρατηρούμε ότι ήρθε για να μείνει!

Οι μεγαλύτερες ηλικίες πλέον κάνουν καθημερινή χρήση του διαδικτύου, με τις ηλικίες 55-64 ετών από 81% το 2019 να φτάνουν το  90% το 2022, ενώ ακόμα πιο εντυπωσιακή είναι η χρήση στις ηλικίες από 65-74 ετών, που από 61% το 2019 έφτασε το 2021 το 73%!

Όπως καταγράφεται στην έρευνα, το κοινό 55-64 εξοικειώνεται όλο και περισσότερο με το διαδίκτυο, καθώς μέσω διαδικτύου εξυπηρετούν πλέον όλο και περισσότερες καθημερινές τους δραστηριότητες.

Το top 8 λόγων χρήσης με τη μεγαλύτερη αύξηση τα τελευταία δύο χρόνια είναι:

Η σύνδεση γίνεται με τη χρήση διαφόρων συσκευών σύνδεσης, με κυριότερη το Smartphone. Ειδικότερα στο top 3 των επιλογών συσκευής σύνδεσης είναι:

Ο μέσος χρόνος σύνδεσης στο Ιnternet από το κινητό τους φτάνει τα 85 λεπτά/ημέρα, όταν το β' εξάμηνο του 2019 ήταν λιγότερο από μία ώρα (53 λεπτά).

Αξιοσημείωτο είναι ότι το 67% των χρηστών ηλικίας 55+ έχει κάνει τουλάχιστον μία online αγορά τους τελευταίους 6 μήνες, ποσοστό αυξημένο κατά 58% συγκριτικά με το τέλος του 2019, που το ποσοστό αυτό ήταν 42%.

Για τις on line αγορές τους το τελευταίο 6μηνο ξόδεψαν κατά μέσο όρο 853 ευρώ, αυξημένο κατά 299  ευρώ από το β' εξάμηνο του 2019, που το ποσό που είχαν ξοδέψει κατά μέσο όρο ήταν μόλις 554 ευρώ.

Πιο συχνές αγορές είναι σε:

  1. Ρούχα ποσοστό 31%
  2. Παπούτσια 29%
  3. Ηλεκτρονικά είδη 28%
  4. Ηλεκτρικά είδη 26%
  5. Και Καλλυντικά 25%

Το 86% των 55-64 χρησιμοποιεί τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης, αυξημένο κατά 37% σε σχέση με το β' εξάμηνο του 2019, που το ποσοστό αυτό ήταν 63%. Ο μέσος χρόνος που ασχολούνται είναι 62 λεπτά/ημέρα, ελαφρώς αυξημένο από τα 56 λεπτά/ημέρα το β' εξάμηνο του 2019.

Παράλληλα οι ηλικιωμένοι χρήστες «δικτυώθηκαν» για τα καλά στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης. Το top 3 των Νetworks που έχουν προφίλ:

Load more

Δείτε επίσης

Load more

Σεβόμαστε την ιδιωτικότητά σας

Εμείς και οι συνεργάτες μας χρησιμοποιούμε τεχνολογίες, όπως cookies, και επεξεργαζόμαστε προσωπικά δεδομένα, όπως διευθύνσεις IP και αναγνωριστικά cookies, για να προσαρμόζουμε τις διαφημίσεις και το περιεχόμενο με βάση τα ενδιαφέροντά σας, για να μετρήσουμε την απόδοση των διαφημίσεων και του περιεχομένου και για να αποκτήσουμε εις βάθος γνώση του κοινού που είδε τις διαφημίσεις και το περιεχόμενο. Κάντε κλικ παρακάτω για να συμφωνήσετε με τη χρήση αυτής της τεχνολογίας και την επεξεργασία των προσωπικών σας δεδομένων για αυτούς τους σκοπούς. Μπορείτε να αλλάξετε γνώμη και να αλλάξετε τις επιλογές της συγκατάθεσής σας ανά πάσα στιγμή επιστρέφοντας σε αυτόν τον ιστότοπο.



Πολιτική Cookies
& Προστασία Προσωπικών Δεδομένων