Κικίλιας: «Door to door» επισκέψεις για αύξηση στις τουριστικές κρατήσεις

Ο υπουργός Τουρισμού αποφεύγει να θέσει ποσοτικούς στόχους για τη φετινή τουριστική σεζόν λέγοντας ότι το ταμείο θα γίνει στο τέλος του χρόνου.

Δημοσιεύθηκε: 18 Μαΐου 2022 - 09:02

Load more

Η στήριξη και η ευημερία της μέσης ελληνικής οικογένειας, καθώς και η ανάδειξη λιγότερο προβεβλημένων τουριστικών προορισμών της χώρας αποτελούν τις δύο βασικές προτεραιότητες του υπουργείου Τουρισμού, όπως ανέφερε χθες σε συνάντηση με δημοσιογράφους ο αρμόδιος υπουργός, Βασίλης Κικίλιας.

«Ο τουρισμός δεν είναι μονοκαλλιέργεια. Είναι η πιο πλήρης οικονομική δραστηριότητα», επεσήμανε χαρακτηριστικά.

Ο υπουργός Τουρισμού μπορεί να απέφυγε να θέσει ποσοτικούς στόχους, λέγοντας ότι το ταμείο θα γίνει στο τέλος του χρόνου, τόνισε, ωστόσο, ότι η φετινή σεζόν, η οποία έχει ξεκινήσει με ισχυρή ζήτηση και υψηλές πληρότητες, θα κριθεί αφενός από την πορεία της πανδημίας και αφετέρου από τον πόλεμο στην Ουκρανία και τις επιπτώσεις του. «Το 2022 δεν μπορεί να συγκριθεί με το 2019 γιατί τώρα υπάρχουν σε εξέλιξη πολλαπλές κρίσεις», είπε ο Β. Κικίλιας. Σήμερα, πάντως, όπως επεσήμανε αναμένεται από την αρμόδια Επιτροπή η απόφαση για την υποχρεωτικότητα της χρήσης μάσκας σε εσωτερικούς χώρους, συμπεριλαμβανομένων των αεροδρομίων.

Ενδεικτικά της υψηλής ζήτησης που καταγράφεται φέτος για την Ελλάδα είναι τα αιτήματα των αεροπορικών εταιρειών για προσθήκη νέων slots που αφορούν πτήσεις ακόμα και σε μεταμεσονύκτιες ώρες. Σύμφωνα, δε, με τα πρώτα στοιχεία, καταγράφεται ισχυρή ζήτηση όχι μόνο για παραδοσιακά δημοφιλείς προορισμούς, όπως το Νότιο Αιγαίο, η Κρήτη και τα Επτάνησα, αλλά και για περιοχές λιγότερο γνωστές στους ξένους τουρίστες, όπως τα Λουτρά Πόζαρ και η Θάσος.

«Δεν αξίζει και δεν χρειάζεται 2,5 μόνο περιφέρειες να συγκεντρώνουν το τουριστικό προϊόν. Αυτό αναδείχθηκε φέτος και “φωτίσαμε” και νέους προορισμούς», είπε ο υπουργός Τουρισμού, δίνοντας παράλληλα βαρύτητα στην ανάγκη επιμήκυνσης της τουριστικής σεζόν και στην προσέλκυση ταξιδιωτών εκτός της περιόδου αιχμής του καλοκαιριού. Μέσα στην επόμενη εβδομάδα, μάλιστα, αναμένεται να προβληθεί από τον Ελληνικό Οργανισμό Τουρισμού (ΕΟΤ) η νέα καμπάνια για το ελληνικό καλοκαίρι.

Ο Β. Κικίλιας έδωσε ιδιαίτερη έμφαση και στον οδικό τουρισμό, ο οποίος διαχρονικά στηρίζει κυρίως τις περιοχές της βόρειας Ελλάδας και φέτος μπορεί να συμβάλει σημαντικά στην αναπλήρωση του κενού που αφήνουν οι Ρώσοι και οι Ουκρανοί ταξιδιώτες, καθώς και στην ανάπτυξη του συνεδριακού τουρισμού. Χαρακτήρισε, δε, ως game changer για την ανάπτυξη της συγκεκριμένης αγοράς τη δημιουργία ενός συνεδριακού κέντρου, χωρητικότητας 6.000-7.000 συνέδρων.

Στο πλαίσιο της περαιτέρω τόνωσης των κρατήσεων, ο υπουργός Τουρισμού ακολουθεί τη στρατηγική «door to door» και αναχωρεί σήμερα για τη Σερβία, έπεται μία επίσκεψη στην Πολωνία, ενώ στις αρχές Ιουνίου θα ταξιδέψει στο Βερολίνο, με τη γερμανική αγορά να παραμένει σταθερά μία από τις βασικές πηγές εισερχόμενου τουρισμού για την Ελλάδα. Στις αγορές-στόχους για παράταση της σεζόν περιλαμβάνονται η Γαλλία, με αιχμή την προσέλκυση ταξιδιωτών και off season, καθώς και το Ισραήλ, με τον Β. Κικίλια να προβλέπει ότι θα υπάρξει αυξημένη ζήτηση από τη χώρα της Μέσης Ανατολής το φθινόπωρο.

Load more

Δείτε επίσης

Load more

Σεβόμαστε την ιδιωτικότητά σας

Εμείς και οι συνεργάτες μας χρησιμοποιούμε τεχνολογίες, όπως cookies, και επεξεργαζόμαστε προσωπικά δεδομένα, όπως διευθύνσεις IP και αναγνωριστικά cookies, για να προσαρμόζουμε τις διαφημίσεις και το περιεχόμενο με βάση τα ενδιαφέροντά σας, για να μετρήσουμε την απόδοση των διαφημίσεων και του περιεχομένου και για να αποκτήσουμε εις βάθος γνώση του κοινού που είδε τις διαφημίσεις και το περιεχόμενο. Κάντε κλικ παρακάτω για να συμφωνήσετε με τη χρήση αυτής της τεχνολογίας και την επεξεργασία των προσωπικών σας δεδομένων για αυτούς τους σκοπούς. Μπορείτε να αλλάξετε γνώμη και να αλλάξετε τις επιλογές της συγκατάθεσής σας ανά πάσα στιγμή επιστρέφοντας σε αυτόν τον ιστότοπο.



Πολιτική Cookies
& Προστασία Προσωπικών Δεδομένων