Εκδήλωση για το θεματικό τουρισμό από την Enterprise Greece

Έλαβε χώρα στις 13 Ιουλίου. Οργανώθηκε στο πλαίσιο του Ευρωπαϊκού έργου “Thematic Tourism founded on Innovation Capacities”. Αφορούσε στην ενθάρρυνση του συγκεκριμένου κλάδου μέσω εφαρμογής οπτικοακουστικών παραγωγών.

Δημοσιεύθηκε: 18 Ιουλίου 2022 - 23:47

Load more

Εκδήλωση με θέμα τον θεματικό τουρισμό στην χώρα μας και τον αντίκτυπο των οπτικοακουστικών παραγωγών διοργάνωσε με επιτυχία η Ελληνική Εταιρεία Επενδύσεων και Εξωτερικού Εμπορίου (Enterprise Greece) με την υποστήριξη του Εθνικού Κέντρου Οπτικοακουστικών Μέσων και Επικοινωνίας (ΕΚΟΜΕ), στις 13 Ιουλίου 2022.

Σύμφωνα με σχετική ανακοίνωση, η ενημερωτική εκδήλωση οργανώθηκε στο πλαίσιο του Ευρωπαϊκού έργου Thematic – “Thematic Tourism founded on Innovation Capacities”, του προγράμματος Interreg Adrion 2014-2020.

Το θέμα της εκδήλωσης ήταν «Ο Θεματικός Τουρισμός στην Ελλάδα μέσω οπτικοακουστικών παραγωγών». Κατά τη διάρκεια της εκδήλωσης, η Enterprise Greece και η Περιφέρεια Ηπείρου, Περιφερειακή Ενότητα Θεσπρωτίας, παρουσίασαν τις πιλοτικές δράσεις που σκοπεύουν να υλοποιήσουν, ώστε να προσελκύσουν οπτικοακουστικές παραγωγές στην χώρα μας και να αξιοποιηθεί η δημοσιότητα που δίνουν αυτές οι παραγωγές για ανάπτυξη τουριστικών προϊόντων και προσέλκυση τουριστών.

Συγκεκριμένα, η Enterprise Greece υλοποιεί την πρωτοβουλία “Lights-Camera-Action!” που αποσκοπεί στην προώθηση των συγκριτικών πλεονεκτημάτων της χώρας για κινηματογραφικές παραγωγές και σχετικές επενδύσεις, ήτοι το ασύγκριτο φυσικό της κάλλος και τους χώρους πολιτιστικής κληρονομιάς που από τις αρχές του 20ού αιώνα έχουν προσελκύσει διεθνείς κινηματογραφικές παραγωγές-ορόσημα στις μοναδικές τοποθεσίες της. Την τελευταία 4ετία, έχει δημιουργηθεί ένα πολύ ανταγωνιστικό πλαίσιο ενθάρρυνσης οπτικοακουστικών παραγωγών στην Ελλάδα, ενώ έχει ήδη γυριστεί ένας μεγάλος αριθμός διεθνών παραγωγών. Για την επίτευξη της πρωτοβουλίας “Lights-Camera-Action!”, η εταιρεία σχεδιάζει επικοινωνιακή καμπάνια, με βαρύτητα σε χώρες ιδιαίτερου ενδιαφέροντος.

Η εντεταλμένη σύμβουλος και μέλος του Διοικητικού Συμβουλίου της Enterprise Greece, κα Μπέττυ Αλεξανδροπούλου, δήλωσε:

«Η εθνική στρατηγική στοχεύει στην προώθηση της Ελλάδας, αφενός ως κορυφαίο προορισμό για θεματικό τουρισμό λόγω των πολλών και ποικίλων εμπειριών που προσφέρει στον επισκέπτη, και αφετέρου, ως ασύγκριτο προορισμό για οπτικοακουστικές παραγωγές, αφού διαθέτει φυσικό και αρχιτεκτονικό κάλλος, ασφαλές και φιλόξενο περιβάλλον για διεθνείς παραγωγές, γενναιόδωρα επενδυτικά κίνητρα, έμπειρους επαγγελματίες, σύγχρονους χώρους και παραγωγή με ανταγωνιστικό κόστος.»

Load more

Δείτε επίσης

Load more

Σεβόμαστε την ιδιωτικότητά σας

Εμείς και οι συνεργάτες μας χρησιμοποιούμε τεχνολογίες, όπως cookies, και επεξεργαζόμαστε προσωπικά δεδομένα, όπως διευθύνσεις IP και αναγνωριστικά cookies, για να προσαρμόζουμε τις διαφημίσεις και το περιεχόμενο με βάση τα ενδιαφέροντά σας, για να μετρήσουμε την απόδοση των διαφημίσεων και του περιεχομένου και για να αποκτήσουμε εις βάθος γνώση του κοινού που είδε τις διαφημίσεις και το περιεχόμενο. Κάντε κλικ παρακάτω για να συμφωνήσετε με τη χρήση αυτής της τεχνολογίας και την επεξεργασία των προσωπικών σας δεδομένων για αυτούς τους σκοπούς. Μπορείτε να αλλάξετε γνώμη και να αλλάξετε τις επιλογές της συγκατάθεσής σας ανά πάσα στιγμή επιστρέφοντας σε αυτόν τον ιστότοπο.



Πολιτική Cookies
& Προστασία Προσωπικών Δεδομένων