Δέκα χρόνια Marketing Greece για την ανάπτυξη του Τουρισμού και τη διάχυση της γνώσης

Η Marketing Greece, μια μη κερδοσκοπική εταιρεία εδώ και δέκα χρόνια «αλληλεπιδρά με όλους τους φορείς του τουρισμού, υπουργείο, τοπική αυτοδιοίκηση, επιχειρηματίες, ξενοδόχους και χτίζει γέφυρες συνεργασίας, με βασικό μήνυμα και στόχο τη διάχυση της γνώσης», όπως ανέφερε η CEO της Marketing Greece.

Δημοσιεύθηκε: 31 Ιανουαρίου 2023 - 23:47

Load more

Ένα όραμα που έγινε πράξη χάρη στη δύναμη της συνέργειας και τη σύμπραξη των ιδιωτικών φορέων συμπλήρωσε πλέον δέκα χρόνια ζωής και κύριος στόχος του είναι η ανάπτυξη του τουριστικού προϊόντος της Ελλάδας.

Η Marketing Greece, μια μη κερδοσκοπική εταιρεία εδώ και δέκα χρόνια «αλληλεπιδρά με όλους τους φορείς του τουρισμού, υπουργείο, τοπική αυτοδιοίκηση, επιχειρηματίες, ξενοδόχους και χτίζει γέφυρες συνεργασίας, με βασικό μήνυμα και στόχο τη διάχυση της γνώσης», όπως ανέφερε η CEO της Marketing Greece Ιωάννα Δρέττα στο πλαίσιο εκδήλωσης που διοργανώθηκε με αφορμή τη συμπλήρωση των δέκα ετών.

Μιλώντας στους δημοσιογράφους, η κ. Δρέττα τόνισε ότι η ανταπόκριση από όλο το οικοσύστημα του τουρισμού είναι εξαιρετικά σημαντική και πρόσθεσε ότι βασικό μότο τους παραμένει «η βουτιά στην ταυτότητα των ελληνικών τουριστικών προορισμών αναδεικνύοντας ακόμη και αυτούς που δεν είναι τόσο αναγνωρίσιμοι».

«Το πλήθος και το είδος των έργων που έχει αναλάβει η εταιρεία, οι πολλοί και διαφορετικοί συνομιλητές, το διαρκώς εναλλασσόμενο περιβάλλον, οι διεθνείς διακρίσεις που έχει αποσπάσει, η ενεργός της συμμετοχή σε διεθνή δίκτυα όπως το WTTC και το DTTT, η διαρκής επένδυση σε τεχνογνωσία και εν τέλει η εμπειρία που έχει αποκτήσει η εταιρεία, μας κάνει σήμερα να λέμε με βεβαιότητα και σιγουριά πως μπαίνει πλέον σε φάση ωρίμανσης. Μια ωρίμανση που ήρθε μέσα από τη διατήρηση των αξιών μας, την ειλικρινή συνεργασία με όλους, την σκληρή δουλειά, αλλά και πάθος της ομάδας» δήλωσε η κ. Δρέττα.

Αναφερόμενος στη γέννηση και δημιουργία της Marketing Greece ο πρόεδρος του ΣΕΤΕ Γιάννης Ρέτσος είπε ότι αυτή έγινε σε μια πολύ δύσκολη συγκυρία για τη χώρα όπου η οικονομική ύφεση ήταν έντονη και οι προκλήσεις μεγάλες. Τόνισε όμως ότι όλη η πορεία της Marketing Greece έδειξε ότι τα κατάφερε και με το παραπάνω, ειδικά με τη δοκιμασία της πανδημίας, όπου κατάφερε και πραγματοποίησε στρατηγικές συνεργασίες με αποτέλεσμα να αποτελεί διαχρονικά ένα πολύ χρήσιμο εργαλείο για τον τουρισμό.

Στην εκδήλωση έδωσαν «παρών» μεταξύ άλλων η Αγάπη Σμπώκου, αντιπρόεδρος Δ.Σ. Marketing Greece, CEO PHĀEA Resorts, ο Ευτύχιος Βασιλάκης, πρόεδρος AEGEAN, η Χριστίνα Τετράδη, αντιπρόεδρος ΞΕΕ, ο Owner of Zante Hospitality Group, Γιάννης Παράσχης, ο CEO ΔΑΑ, Αχιλλέας Κωνσταντακόπουλος, ο πρόεδρος TEMES SA, Γιώργος Βήλος, ο γενικός διευθυντής Ανάπτυξης Fraport Greece, ο Χρήστος Στεργίου, Founder & CEO TrueTrips και η Μαρίνα Βάλβη, Marketing Director AEGEAN.

ΠΗΓΗ: ΑΠΕ

Load more

Δείτε επίσης

Load more

Σεβόμαστε την ιδιωτικότητά σας

Εμείς και οι συνεργάτες μας χρησιμοποιούμε τεχνολογίες, όπως cookies, και επεξεργαζόμαστε προσωπικά δεδομένα, όπως διευθύνσεις IP και αναγνωριστικά cookies, για να προσαρμόζουμε τις διαφημίσεις και το περιεχόμενο με βάση τα ενδιαφέροντά σας, για να μετρήσουμε την απόδοση των διαφημίσεων και του περιεχομένου και για να αποκτήσουμε εις βάθος γνώση του κοινού που είδε τις διαφημίσεις και το περιεχόμενο. Κάντε κλικ παρακάτω για να συμφωνήσετε με τη χρήση αυτής της τεχνολογίας και την επεξεργασία των προσωπικών σας δεδομένων για αυτούς τους σκοπούς. Μπορείτε να αλλάξετε γνώμη και να αλλάξετε τις επιλογές της συγκατάθεσής σας ανά πάσα στιγμή επιστρέφοντας σε αυτόν τον ιστότοπο.



Πολιτική Cookies
& Προστασία Προσωπικών Δεδομένων