Τι έγινε στη μάχη Mediterranean Foods – ΕΛΑΙΣ για τη διαφήμιση της Hellmann’s

H απόφαση του Συμβουλίου Ελέγχου Επικοινωνίας και η αντίδραση της Mediterranean Foods.

Δημοσιεύθηκε: 16 Ιανουαρίου 2020 - 14:08

Load more

Την ικανοποίησή της εκφράζει, η εταιρεία Mediterranean Foods AE (BRAVA) αναφορικά με την απόφαση του Συμβουλίου Ελέγχου Επικοινωνίας(ΣΕΕ) σχετικά με την διαταχθείσα τροποποίηση της διαφημιστικής επικοινωνίας της ΕΛΑΙΣ-UNILEVER «Hellman’s Ελληνικές γεύσεις».

Ειδικότερα, όπως αναφέρει η εταιρία, ύστερα από προσφυγή, που συζητήθηκε στις 4/12/2019, με κύριο επιχείρημα ότι, το τελικό μήνυμα της διαφήμισης - Μα όλα Ελληνικά πχιά -, είναι παραπλανητικό για το καταναλωτικό κοινό, το ΣΕΕ στις 13/12/2019, αποφάσισε ότι ο ανωτέρω ισχυρισμός προσκρούει στο άρθρο 5.2 β του ΕΚΔ-Ε και πρέπει να τροποποιηθεί.

Με την σχετική προσφυγή, έγινε προσπάθεια να αναδειχθεί ο παραπλανητικός χαρακτήρας της διαφήμισης προς τον μέσο καταναλωτή, ως προς την ελληνικότητα όλων των προϊόντων της HELLMANN’S, που επιτυγχάνεται δια του αστεϊσμού και της υπερβολής που χρησιμοποιείται στη διαφήμιση.

Η αόριστη και διφορούμενη έννοια της φράσης, «Μα όλα ελληνικά πχιά», που θα είχε ως πιθανό αποτέλεσμα, την αποτύπωση στο μυαλό του καταναλωτή της ιδέας περί ελληνικότητας όλων των προϊόντων της πολυεθνικής, ήταν ο κύριος λόγος της προσφυγής και τελικά ο λόγος για τον οποίο υπήρξε και η σχετική δικαίωση από το ΣΕΕ.

Η πολυεθνική, κινούμενη κυριολεκτικά στα όρια της απόφασης του ΣΕΕ, προχώρησε σε αντικατάσταση της επίμαχης φράσης, με την φράση - Μα πόσα Ελληνικά πχιά - , συνεχίζοντας την επικοινωνία.

Η εταιρεία θεωρεί ότι και η νέα (διορθωμένη) φράση, είναι ομοίως αόριστη και διφορούμενη, ωστόσο πιστεύει ότι τελικός κριτής της ανωτέρω προσπάθειας αποπροσανατολισμού, θα είναι ο Έλληνας καταναλωτής, τον οποίο εμπιστεύεται και υπηρετεί με συνέπεια όλα αυτά τα χρόνια.

Ο θεμιτός ανταγωνισμός είναι αναγκαίος και επιθυμητός για τη βελτίωση και ανάπτυξη της εγχώριας επιχειρηματικότητας, ωστόσο όταν ξεφεύγει από τα όρια , η αναγκαστική χρήση των προβλεπόμενων μέσων, αλλά και η άκρατη εμπιστοσύνη στους θεσμούς της πολιτείας και της αγοράς, αποτελούν τη μόνη διέξοδο, καταλήγει σε σχετική ανακοίνωση.

 

Load more

Δείτε επίσης

Load more

Σεβόμαστε την ιδιωτικότητά σας

Εμείς και οι συνεργάτες μας χρησιμοποιούμε τεχνολογίες, όπως cookies, και επεξεργαζόμαστε προσωπικά δεδομένα, όπως διευθύνσεις IP και αναγνωριστικά cookies, για να προσαρμόζουμε τις διαφημίσεις και το περιεχόμενο με βάση τα ενδιαφέροντά σας, για να μετρήσουμε την απόδοση των διαφημίσεων και του περιεχομένου και για να αποκτήσουμε εις βάθος γνώση του κοινού που είδε τις διαφημίσεις και το περιεχόμενο. Κάντε κλικ παρακάτω για να συμφωνήσετε με τη χρήση αυτής της τεχνολογίας και την επεξεργασία των προσωπικών σας δεδομένων για αυτούς τους σκοπούς. Μπορείτε να αλλάξετε γνώμη και να αλλάξετε τις επιλογές της συγκατάθεσής σας ανά πάσα στιγμή επιστρέφοντας σε αυτόν τον ιστότοπο.



Πολιτική Cookies
& Προστασία Προσωπικών Δεδομένων