Περίπου 3.000 καταγγελίες στο Κέντρο Προστασίας Καταναλωτών

Από το σύνολο των 2.901 ερωτημάτων, παραπόνων και καταγγελιών, μόνο το 40,02% κατατέθηκε από μέλη του ΚΕΠΚΑ. Το υπόλοιπο 59,89% κατατέθηκε από καταναλωτές, που ανακάλυψαν το Κέντρο όταν είχαν προσωπικό πρόβλημα.

Δημοσιεύθηκε: 23 Ιανουαρίου 2020 - 16:20

Load more

Από πολίτες που δεν είναι μέλη του προήλθε περίπου το 60% των 2.901 ερωτημάτων, παραπόνων και καταγγελιών, που δέχτηκε το 2019 το Κέντρο Προστασίας Καταναλωτών (ΚΕΠΚΑ), με τον φορέα να απευθύνει νέα έκκληση προς τους καταναλωτές να εγγραφούν σε αυτόν, δίνοντάς του έτσι περισσότερη δύναμη, για να επιλύει προβλήματα και να τους συμβουλεύει.

«Από το σύνολο των 2.901 ερωτημάτων, παραπόνων και καταγγελιών, μόνο το 40,02% κατατέθηκε από μέλη του ΚΕΠΚΑ. Το υπόλοιπο 59,89% κατατέθηκε από καταναλωτές, που ανακάλυψαν το Κέντρο όταν είχαν προσωπικό πρόβλημα, το χρησιμοποίησαν για συμβουλές, αλλά δεν ενδιαφέρθηκαν να το στηρίξουν, με το να γίνουν μέλη του», επισημαίνεται χαρακτηριστικά σε σημερινή σχετική ανακοίνωση.

Αναλυτικότερα, εντός του 2019 το ΚΕΠΚΑ δέχτηκε 675 καταγγελίες, 507 παράπονα και 1.719 ερωτήματα και με τη συνδρομή του οι καταναλωτές-μέλη του ωφελήθηκαν με το συνολικό ποσό των 128.212,84 ευρώ. Μεταξύ άλλων, ποσοστό 36,81% (1.068) των ερωτημάτων, παραπόνων και καταγγελιών που έγιναν στο ΚΕΠΚΑ το 2019 αφορούσαν σε υπηρεσίες κοινωνικού ενδιαφέροντος, 11,69% (339) σε ελαττωματικά προϊόντα-εγγυήσεις, 8,48% (246) σε πωλήσεις από απόσταση/εκτός εμπορικού καταστήματος και 7,03% (204) σε ρύθμιση χρεών υπερχρεωμένων νοικοκυριών.

Όπως επισημαίνει το ΚΕΠΚΑ στην ανακοίνωσή του, το 94,23% των καταγγελιών επιλύθηκαν υπέρ των καταναλωτών, μετά από παρέμβαση του ΚΕ.Π.ΚΑ. στους προμηθευτές και 36 καταγγελίες δεν επιλύθηκαν, λόγω ελλιπών ή ψευδών στοιχείων, που προσκόμισαν οι καταναλωτές ή λόγω αδράνειας των μηχανισμών ελέγχου της πολιτείας ή λόγω υπερβολικών απαιτήσεων των καταναλωτών. Για 51 καταγγελίες δεν έχει ολοκληρωθεί η διαδικασία της επίλυσης, η οποία συνεχίζεται και το 2020, επισημαίνει το ΚΕΠΚΑ.

Από χρέη που διαγράφηκαν, τα 43.747,27 ευρώ αφορούσαν σε διαγραφές χρεών υπερχρεωμένων νοικοκυριών με βάση αποφάσεις Ειρηνοδικείου:

«Στα χρηματικά ποσά που κέρδισαν τα μέλη του ΚΕ.Π.ΚΑ. ως αποζημιώσεις, με τη μεσολάβηση του Κέντρου, προστίθενται και περίπου 3 εκατ. ευρώ, που αφορούν το χαράτσι της Χαλκιδικής για 55.000 οικογένειες - κατόχους β’ κατοικίας στον νομό Χαλκιδικής, το οποίο καταργήθηκε, από 1/1/2008, έπειτα από αγώνες χρόνων του ΚΕ.Π.ΚΑ», υπογραμμίζεται σε σημερινή ανακοίνωση του Κέντρου.

ΠΗΓΗ: ΑΠΕ-ΜΠΕ

Load more

Δείτε επίσης

Load more

Σεβόμαστε την ιδιωτικότητά σας

Εμείς και οι συνεργάτες μας χρησιμοποιούμε τεχνολογίες, όπως cookies, και επεξεργαζόμαστε προσωπικά δεδομένα, όπως διευθύνσεις IP και αναγνωριστικά cookies, για να προσαρμόζουμε τις διαφημίσεις και το περιεχόμενο με βάση τα ενδιαφέροντά σας, για να μετρήσουμε την απόδοση των διαφημίσεων και του περιεχομένου και για να αποκτήσουμε εις βάθος γνώση του κοινού που είδε τις διαφημίσεις και το περιεχόμενο. Κάντε κλικ παρακάτω για να συμφωνήσετε με τη χρήση αυτής της τεχνολογίας και την επεξεργασία των προσωπικών σας δεδομένων για αυτούς τους σκοπούς. Μπορείτε να αλλάξετε γνώμη και να αλλάξετε τις επιλογές της συγκατάθεσής σας ανά πάσα στιγμή επιστρέφοντας σε αυτόν τον ιστότοπο.



Πολιτική Cookies
& Προστασία Προσωπικών Δεδομένων