Quest Holdings: Πού βάζει τον πήχη για τα κέρδη

Τι δήλωσε η διοίκηση του εισηγμένου ομίλου στη σημερινή ενημέρωση των αναλυτών. «Θα βγούμε από την πανδημία περισσότερο ενισχυμένοι σε σχέση με την αγορά» δήλωσε ο διευθύνων σύμβουλος της Quest Holdings Απόστολος Γεωργαντζής.

Δημοσιεύθηκε: 10 Ιουνίου 2020 - 17:04

Load more

Το φετινό στόχο για διατήρηση της προ φόρων λειτουργικής κερδοφορίας στα επίπεδα του 2019, ανακοίνωσε ο διευθύνων σύμβουλος της Quest Holdings Απόστολος Γεωργαντζής στα πλαίσια της σημερινής ενημέρωσης των αναλυτών για τα αποτελέσματα του πρώτου φετινού τριμήνου.

Η διοίκηση της Quest εκτιμά ότι ο όμιλος είναι πολύ καλά τοποθετημένος και πως μετά από την αντιμετώπιση της πανδημίας θα βρεθεί σε σαφώς καλύτερη θέση σε σχέση με την υπόλοιπη αγορά. Επιπρόσθετα αναφέρθηκε σε μια σειρά γεγονότων που αναμένεται να επιταχύνουν την αύξηση της ζήτησης για τις θυγατρικές της εισηγμένης, με ταχύτερους ρυθμούς απ’ ότι αρχικά αναμενόταν.

Για παράδειγμα, σε ότι αφορά τις ηλεκτρονικές πωλήσεις, ενώ αυτές αυξάνονταν κατά περίπου 15% το χρόνο, ανέβηκαν κατά τη διάρκεια της πανδημίας μεταξύ του 50% και του 100% και συνεχίζουν σε πολύ υψηλά επίπεδα, ακόμη και μετά την επαναλειτουργία των φυσικών καταστημάτων πώλησης. «Είναι σαν να κερδίσαμε άμεσα τρία χρόνια ανάπτυξης» αναφέρθηκε χαρακτηριστικά, ενώ παράλληλα η πανδημία αύξησε το ποσοστό των συναλλαγών που διεξάγονται μέσω καρτών.

Σε ότι αφορά τις φετινές επενδύσεις, αυτές θα κυμανθούν κατ’ ελάχιστον μεταξύ 15 και 20 εκατ. ευρώ (δεν θα ανασταλούν προγραμματισμένα projects), ποσό που -σύμφωνα με τον CEO της Quest- θα μπορούσε να αυξηθεί αν προέκυπτε κάποια αναπτυξιακή ευκαιρία.

Τέλος, η διοίκηση της εισηγμένης απαντώντας σε σχετικές ερωτήσεις των αναλυτών, ανέφερε μεταξύ άλλων:

• Δεν προγραμματίζεται για φέτος οποιαδήποτε άλλη χρηματική διανομή προς τους μετόχους, πέραν του 0,15 ευρώ ανά μετοχή (επιστροφή κεφαλαίου) που θα αποφασιστεί στην επικείμενη τακτική γενική συνέλευση.

• Κατά το πρώτο φετινό τρίμηνο, όλες οι δραστηριότητες κινήθηκαν ανοδικά με εξαίρεση αυτή της Cardlink.

• Μέσα από σειρά κινήσεων που γίνονται στην ACS επιχειρείται η αντιμετώπιση των συνθηκών που αύξησαν δραστικά το κόστος κατά το δεύτερο φετινό τρίμηνο. Η αυξημένη ζήτηση θα είναι μακροπρόθεσμη, ενώ τα υψηλότερα έξοδα θα έχουν περιορισμένη χρονική διάρκεια, εκτίμησε η διοίκηση της εταιρείας.

Load more

Δείτε επίσης

Load more

Σεβόμαστε την ιδιωτικότητά σας

Εμείς και οι συνεργάτες μας χρησιμοποιούμε τεχνολογίες, όπως cookies, και επεξεργαζόμαστε προσωπικά δεδομένα, όπως διευθύνσεις IP και αναγνωριστικά cookies, για να προσαρμόζουμε τις διαφημίσεις και το περιεχόμενο με βάση τα ενδιαφέροντά σας, για να μετρήσουμε την απόδοση των διαφημίσεων και του περιεχομένου και για να αποκτήσουμε εις βάθος γνώση του κοινού που είδε τις διαφημίσεις και το περιεχόμενο. Κάντε κλικ παρακάτω για να συμφωνήσετε με τη χρήση αυτής της τεχνολογίας και την επεξεργασία των προσωπικών σας δεδομένων για αυτούς τους σκοπούς. Μπορείτε να αλλάξετε γνώμη και να αλλάξετε τις επιλογές της συγκατάθεσής σας ανά πάσα στιγμή επιστρέφοντας σε αυτόν τον ιστότοπο.



Πολιτική Cookies
& Προστασία Προσωπικών Δεδομένων