Είσοδος Apivita στην αγορά των ΗΠΑ

Μετά την Κίνα και τη Γαλλία, η ελληνική φίρμα -που ελέγχεται από τον ισπανικό όμιλο Puig- εισέρχεται με τοπικό συνεργάτη στην αμερικανική αγορά. Θετική χρονιά το 2019 σε επίπεδο πωλήσεων και εξαγωγών.

Δημοσιεύθηκε: 9 Ιουλίου 2020 - 08:50

Load more

Την επίσημη είσοδό της στην αγορά των ΗΠΑ πραγματοποιεί αυτό το καλοκαίρι η ελληνική φίρμα φυσικών καλλυντικών Apivita, ακολουθώντας ένα εντατικό πλάνο επαναδιείσδυσης στις ξένες αγορές.

Μετά την εξαγορά πλειοψηφικού ποσοστού της εταιρείας από ισπανικό γκρουπ Puig, η ελληνική φίρμα επαναπροσδιορίζει την τοποθέτηση στο εξωτερικό και στο πλαίσιο αυτό ανέθεσε την αποκλειστική διανομή -κατ' αρχάς 60 προϊόντων της γκάμας της- στην εξειδικευμένη εταιρεία Amerikas Beauty Distribution Services. O εν λόγω συνεργάτης στις ΗΠΑ διακινεί επίσης φίρμες όπως oι Bioderma, Embryolisse, Floris, Benamor και διαθέτει συνεργασίες με φυσικά δίκτυα όπως τα Sephora, CO Bigelow και Antropologie αλλά και πλατφόρμες ηλεκτρονικού εμπορίου όπως το Net-a-Porter και το Amazon Luxury Beauty.

Ήδη από το 2019 η εταιρεία, στο πλαίσιο των συνεργιών που προέκυψαν με την εξαγορά της από τον όμιλο Puig, είχε επανατοποθετηθεί στην τεράστια αγορά της Κίνας, ενώ από τον Ιανουάριο του 2020 εισήλθε στην αγορά της Γαλλίας, «πατώντας» στο δίκτυο πωλήσεων της Uriage, φίρμας φαρμακευτικών καλλυντικών που επίσης ανήκει στον ισπανικό όμιλο.

Μέσα στην τρέχουσα χρονιά, η Apivita επιχειρεί επίσης την είσοδό της σε Λιθουανία, Κολομβία, Τσεχία, Χιλή, Ισραήλ, Καναδά, Λίβανο, Φιλιππίνες, Ταϊλάνδη και Ταϊβάν.

Σημειώνεται ότι η Apivita έχει ήδη παρουσία σε 22 χώρες και οι εξαγωγές της το 2018 ξεπέρασαν τα 16 εκατ. ευρώ. Ισχυρότερη αγορά της όσον αφορά τις εξαγωγές είναι η Ισπανία, όπου έως πρότινος πραγματοποιούνταν το μισό περίπου των πωλήσεων εξωτερικού.

Σημειώνεται ότι ο κύκλος εργασιών του 2018 ανήλθε στα 46,2 εκατ. ευρώ ενώ σύμφωνα με εκτιμήσεις, το 2019 αυτός έχει ξεπεράσει τα 50 εκατ. ευρώ, ενώ θετικές προοπτικές διαγράφονται για το 2020, δεδομένου ότι, αφενός, η αγορά της Apivita στην Ελλάδα -τα φαρμακεία- παρέμεινε ανοικτή και δεν δέχθηκε το πλήγμα άλλων καταναλωτικών αγορών και αφετέρου, είναι σε εξέλιξη η σταδιακή ωρίμανση των επενδύσεων και ανοιγμάτων στο εξωτερικό.

Load more

Δείτε επίσης

Load more

Σεβόμαστε την ιδιωτικότητά σας

Εμείς και οι συνεργάτες μας χρησιμοποιούμε τεχνολογίες, όπως cookies, και επεξεργαζόμαστε προσωπικά δεδομένα, όπως διευθύνσεις IP και αναγνωριστικά cookies, για να προσαρμόζουμε τις διαφημίσεις και το περιεχόμενο με βάση τα ενδιαφέροντά σας, για να μετρήσουμε την απόδοση των διαφημίσεων και του περιεχομένου και για να αποκτήσουμε εις βάθος γνώση του κοινού που είδε τις διαφημίσεις και το περιεχόμενο. Κάντε κλικ παρακάτω για να συμφωνήσετε με τη χρήση αυτής της τεχνολογίας και την επεξεργασία των προσωπικών σας δεδομένων για αυτούς τους σκοπούς. Μπορείτε να αλλάξετε γνώμη και να αλλάξετε τις επιλογές της συγκατάθεσής σας ανά πάσα στιγμή επιστρέφοντας σε αυτόν τον ιστότοπο.



Πολιτική Cookies
& Προστασία Προσωπικών Δεδομένων