Πλαίσιο: Οι επενδύσεις που τόνωσαν τα έσοδα μέσα στην πανδημία

Για ένα νέο τοπίο όπου το ηλεκτρονικό εμπόριο θα διαθέτει αυξημένη βαρύτητα προετοιμάζεται η ελληνική αλυσίδα της οικογένειας Γεράρδου. Οι κινήσεις που οδήγησαν σε αύξηση οικονομικών μεγεθών το δύσκολο πρώτο εξάμηνο της χρονιάς.

Δημοσιεύθηκε: 6 Οκτωβρίου 2020 - 11:31

Load more

Οι επενδύσεις αποδεικνύονται σημαντική παράμετρος για την θετική πορεία της Πλαίσιο το πρώτο εξάμηνο του έτους, παρότι η εταιρεία αναγκάστηκε να κρατήσει κλειστά τα καταστήματά της (που το 2019 προσέφεραν το 70% του τζίρου) κατά σχεδόν δυο μήνες.

Η στρατηγική της οικογένειας Γεράρδου, σε αυτή την πρώτη φάση της πανδημίας εστιάστηκε στη διαφοροποίηση της στρατηγικής και όπως εκτιμά η διοίκηση το τρίπτυχο «logistics ‐ διανομή – in‐house call center» απέδωσε σύμφωνα με τις προσδοκίες της και υποστηρίχθηκε από το στόλο 90 φορτηγών και μεγάλες επενδύσεις:

Οι παραπάνω επενδύσεις συνέβαλαν στο να μπορέσει η εταιρεία να ανταποκριθεί με επάρκεια στην αυξημένη ζήτηση που καταγράφηκε στο κανάλι του ηλεκτρονικού εμπορίου. Η εταιρεία με κλειστά καταστήματα κατάφερε να διαχειριστεί 10πλάσιο όγκο παραγγελιών (σε σχέση με τη συνήθη υποδοχή παραγγελιών προ πανδημίας).

Κατά το διάστημα του lockdown το ηλεκτρονικό κατάστημα Plaisio υποδέχθηκε 7.760.000 επισκέψεις ενώ δέχθηκε 1 εκατομμύριο κλήσεις στο call center. Εξυπηρέτησε συνολικά 330.000 παραγγελίες, αξιοποιώντας και τον ιδιόκτητο στόλο φορτηγών της και συνεργασίες με couriers, με αποτέλεσμα να διατηρήσει για σημαντικό μέρος των παραγγελιών στο μίνιμουμ τους χρόνους παράδοσης.

Ετσι το εξάμηνο έκλεισε με αυξημένη αξία πωλήσεων (+8%), στα €148,6 εκατ. από €137,5 εκατ., βασισμένη στη μεγέθυνση των πωλήσεων μέσω του ηλεκτρονικού καταστήματος. Καταγράφεται σταθεροποίηση του EBITDA σε ελαφρά υψηλότερα επίπεδα (+1,5%) και πάνω από τα €5 εκατ., κυρίως ως συνέπεια της βελτίωσης των χρηματοοικονομικών αποτελεσμάτων αλλά και ενίσχυση της καθαρής κερδοφορίας στα €0,3 εκατ.(+85,5%) ‐ Η εταιρεία έχει καθαρή ρευστότητα €29,2 εκ. και ίδια κεφάλαια, πλέον των €93 εκατ., 1,5 φορά της τρέχουσας κεφαλαιοποίησης.

Όπως είχε γράψει το Euro2day.gr, ο όμιλος Πλαίσιο διαβλέπει ότι μέρος της ζήτησης μετακινείται στο ψηφιακό κανάλι (σήμερα διαχειρίζεται 3.500 έως 5.000 παραγγελίες ημερησίως, έναντι 2.000 περίπου προ πανδημίας και έναντι 12.500 κατά την περίοδο του lockdown) και για αυτό θα συνεχίσει να επενδύει στην ενίσχυση του καναλιού. Κατά τον αντιπρόεδρο του ομίλου, Κώστα Γεράρδο, αυτές αφορούν σε software εργαλεία, και άρα θα απαιτήσουν περιορισμένες κεφαλαιουχικές δαπάνες.

Load more

Δείτε επίσης

Load more

Σεβόμαστε την ιδιωτικότητά σας

Εμείς και οι συνεργάτες μας χρησιμοποιούμε τεχνολογίες, όπως cookies, και επεξεργαζόμαστε προσωπικά δεδομένα, όπως διευθύνσεις IP και αναγνωριστικά cookies, για να προσαρμόζουμε τις διαφημίσεις και το περιεχόμενο με βάση τα ενδιαφέροντά σας, για να μετρήσουμε την απόδοση των διαφημίσεων και του περιεχομένου και για να αποκτήσουμε εις βάθος γνώση του κοινού που είδε τις διαφημίσεις και το περιεχόμενο. Κάντε κλικ παρακάτω για να συμφωνήσετε με τη χρήση αυτής της τεχνολογίας και την επεξεργασία των προσωπικών σας δεδομένων για αυτούς τους σκοπούς. Μπορείτε να αλλάξετε γνώμη και να αλλάξετε τις επιλογές της συγκατάθεσής σας ανά πάσα στιγμή επιστρέφοντας σε αυτόν τον ιστότοπο.



Πολιτική Cookies
& Προστασία Προσωπικών Δεδομένων