Eurobank: Ολες οι ψηφιακές υπηρεσίες για ιδιώτες και επιχειρήσεις

Η Eurobank, για την καλύτερη και απρόσκοπτη εξυπηρέτηση των πελατών της, σε ασφαλές συναλλακτικό περιβάλλον, έχει αναπτύξει ένα ολοκληρωμένο μενού ψηφιακών προϊόντων και υπηρεσιών, μέσω όλων των διαθέσιμων εναλλακτικών δικτύων.

Δημοσιεύθηκε: 9 Νοεμβρίου 2020 - 13:21

Load more

 Η Eurobank θέτει στη διάθεση των πελατών της ένα πλήρες ψηφιακό φάσμα ηλεκτρονικών συναλλαγών και υπηρεσιών, αξιοποιώντας όλα τα εναλλακτικά κανάλια του e-Banking, του Eurobank Mobile app από κινητά τηλέφωνα και tablet και του v-Banking, με κεντρικό στόχο ο πελάτης, ιδιώτης ή επιχείρηση, να μπορεί να εξυπηρετείται 24/7, με ασφαλή, απλό και λειτουργικό τρόπο.

Εν μέσω των νέων περιοριστικών μέτρων για την ανάσχεση της πανδημίας, το δίκτυο των καταστημάτων της Τράπεζας λειτουργεί κανονικά και παραμένει στη διάθεση του κοινού, σε όλη την επικράτεια, με την αυστηρή τήρηση όλων των απαραίτητων μέτρων για την προστασία εργαζομένων και πελατών. Ωστόσο, η Eurobank, για την καλύτερη και απρόσκοπτη εξυπηρέτηση των πελατών της, σε ασφαλές συναλλακτικό περιβάλλον, έχει αναπτύξει ένα ολοκληρωμένο μενού ψηφιακών προϊόντων και υπηρεσιών, μέσω όλων των διαθέσιμων εναλλακτικών δικτύων, ενθαρρύνοντας τους πελάτες της να το αξιοποιήσουν, μειώνοντας τις μετακινήσεις τους και συμβάλλοντας στην ανάσχεση της πανδημίας.

Αξιοποιώντας την υψηλή ψηφιακή ετοιμότητά της, μετά από πολυετείς επενδύσεις για τον ψηφιακό μετασχηματισμό του Ομίλου, ήδη από το πρώτο lockdown, η Eurobank επέδειξε υψηλά αντανακλαστικά και μεγάλη προσαρμοστικότητα, επιτυγχάνοντας απρόσκοπτη εξυπηρέτηση σε συνθήκες ασφάλειας για όλους. Μάλιστα, η Τράπεζα διακρίθηκε από το διεθνούς φήμης περιοδικό Global Finance ως “Distinguished Crisis Leader for 2020” για τις ενέργειες που πραγματοποίησε για υγεία και την ασφάλεια των εργαζομένων της και την υποστήριξη που προσέφερε στους πελάτες και την κοινωνία ενώ, επιπλέον, αναδείχθηκε ως η «Καλύτερη Ψηφιακή Τράπεζα στην Ελλάδα» (Best Consumer Digital Bank in Greece) για το 2020, για τρίτη διαδοχική χρονιά.

Η ανάπτυξη νέων καινοτόμων υπηρεσιών καθόλη τη διάρκεια της πανδημίας είχε ως αποτέλεσμα την αισθητή αύξηση του ψηφιακού πελατολογίου της Τράπεζας. 

Οι ιδιώτες πελάτες έχουν τις εξής δυνατότητες για την κάλυψη των καθημερινών τους αναγκών:

  1. e-Banking: Δυνατότητα για διενέργεια περισσοτέρων από 1.200 συναλλαγών με ασφάλεια και μικρότερο κόστος, καθώς και ελέγχου των οικονομικών, με μια ματιά, όλο το 24ωρο. Οι πελάτες μπορούν να αποκτήσουν online κωδικούς για το e – Banking και το Eurobank Mobile App, με την χρεωστική ή την πιστωτική τους κάρτα, χωρίς να απαιτείται η φυσική τους παρουσία στο κατάστημα (Πώς αποκτάτε online κωδικούς σύνδεσης).
  1. Eurobank Mobile App. Δυνατότητα αποστολής χρημάτων από το κινητό, πληρωμών με ασφάλεια, διαχείρισης καρτών, ελέγχου προϊόντων στην Eurobank και σε άλλες τράπεζες.
  2. Eurobank Wallet: Το ψηφιακό σας πορτοφόλι. Ανέπαφες συναλλαγές με το Android κινητό σας γρήγορα και με ασφάλεια, χωρίς να απαιτείται πληκτρολόγηση κωδικού ασφαλείας στο POS. 
  1. Ψηφιακή Ενημέρωση μέσω e-Statements για την κίνηση λογαριασμών δανείων και επενδύσεων, μέσω e-Banking, email. 
  1. Πολλαπλές δυνατότητες Οn line πληρωμών & Συναλλαγών, Δωρεάν πληρωμές και μεταφορές χρημάτων online με χαμηλή συνδρομή κάθε μήνα ή μέσω της πρωτοποριακής Υπηρεσίας PaF – Pay a Friend (για αποστολή έως 500 ευρώ την ημέρα), και δυνατότητα αγορών με χρέωση του λογαριασμού σας σε συνεργαζόμενα Online καταστήματα μέσω της Υπηρεσίας IRIS
  1. v-Banking για πελάτες Personal Banking για εξυπηρέτηση μέσω βιντεοκλήσης από τον προσωπικό/τραπεζικό τους σύμβουλο. 

Οι επιχειρήσεις έχουν μεταξύ άλλων τις εξής δυνατότητες: 

  1. Μέσω της υπηρεσίας e-Banking για επιχειρήσεις
  1. Δέσμη ψηφιακών υπηρεσιών για συναλλαγές & εισπράξεις:
  1. Ψηφιακές πωλήσεις & ανταγωνιστικότητα
  1. Για την ψηφιακή οργάνωση του συναλλακτικού κυκλώματος, οι υπηρεσίες e-Auctions, e-Invoicing και δυνατότητες διασύνδεσης μέσω του Eurobank API Portal.

Η Eurobank και όλο το προσωπικό της, με υψηλό αίσθημα ευθύνης, έχουν επιλέξει να βρίσκονται σταθερά δίπλα στους πελάτες, αξιοποιώντας κάθε τεχνολογική δυνατότητα με στόχο το διαρκή εμπλουτισμό των προϊόντων και την παροχή υψηλού επιπέδου υπηρεσιών. Ειδικότερα στις σημερινές συνθήκες, η χρήση του ολοκληρωμένου μενού ψηφιακών προϊόντων και υπηρεσιών, συμβάλλει στην ανάσχεση της πανδημίας μέσω της μείωσης των μετακινήσεων, καταλήγει η τράπεζα.

Load more

Δείτε επίσης

Load more

Σεβόμαστε την ιδιωτικότητά σας

Εμείς και οι συνεργάτες μας χρησιμοποιούμε τεχνολογίες, όπως cookies, και επεξεργαζόμαστε προσωπικά δεδομένα, όπως διευθύνσεις IP και αναγνωριστικά cookies, για να προσαρμόζουμε τις διαφημίσεις και το περιεχόμενο με βάση τα ενδιαφέροντά σας, για να μετρήσουμε την απόδοση των διαφημίσεων και του περιεχομένου και για να αποκτήσουμε εις βάθος γνώση του κοινού που είδε τις διαφημίσεις και το περιεχόμενο. Κάντε κλικ παρακάτω για να συμφωνήσετε με τη χρήση αυτής της τεχνολογίας και την επεξεργασία των προσωπικών σας δεδομένων για αυτούς τους σκοπούς. Μπορείτε να αλλάξετε γνώμη και να αλλάξετε τις επιλογές της συγκατάθεσής σας ανά πάσα στιγμή επιστρέφοντας σε αυτόν τον ιστότοπο.



Πολιτική Cookies
& Προστασία Προσωπικών Δεδομένων