Eurobank: Ψηφιακές λύσεις για επιχειρήσεις και ιδιώτες

Η Τράπεζα αξιοποιεί όλα τα εναλλακτικά κανάλια, και, συγκεκριμένα, το e-Banking, το Eurobank Mobile app (m-Banking), αλλά και το v–Banking, την υπηρεσία που εισήγαγε, με στόχο μια ευκολότερη καθημερινότητα για τους πελάτες της, με ασφαλή, απλό και λειτουργικό τρόπο.

Δημοσιεύθηκε: 23 Φεβρουαρίου 2021 - 13:46

Load more

Η Eurobank συμπληρώνει φέτος 21 χρόνια παρουσίας στην ψηφιακή τραπεζική και είναι σε θέση, ειδικά στην τρέχουσα δύσκολη συγκυρία της πανδημικής κρίσης, να παρέχει στους πελάτες της ένα πλήρες, ψηφιακό δίκτυο, προϊόντων και υπηρεσιών. Η Τράπεζα αξιοποιεί όλα τα εναλλακτικά κανάλια, και, συγκεκριμένα, το e-Banking -για επιχειρήσεις και για ιδιώτες-, το Eurobank Mobile app (m-Banking) -για ιδιώτες και για επιχειρήσεις- από κινητά τηλέφωνα και tablet, αλλά και το v–Banking, την πρωτοποριακή υπηρεσία -που πρώτη εισήγαγε-, με στόχο μια ευκολότερη καθημερινότητα για τους πελάτες της, 24/7, με ασφαλή, απλό και λειτουργικό τρόπο.

Οπως αναφέρει σε σχετική ανακοίνωση, η αναγκαιότητα που επιβάλλει η πανδημία, λόγω των διαδοχικών lockdown, δρα καταλυτικά για την ολοκλήρωση του ψηφιακού μετασχηματισμού του Ομίλου, που είναι μια πολυετής στρατηγική προτεραιότητα για την Eurobank, με ιδιαίτερη βαρύτητα και στο νέο, δεκαετές αναπτυξιακό σχέδιο του Οργανισμού για τηνEurobank 2020–2030”. Στόχος είναι μια απλή, λιτή, σύγχρονη ψηφιακή τράπεζα, με ευελιξία αναβάθμισης, σύμφωνα με τα νέα καταναλωτικά πρότυπα και συνήθειες, σε περιβάλλον οξύτατου ανταγωνισμού και από μη παραδοσιακούς παίκτες. Μόνο κατά την τελευταία τριετία, η Eurobank έχει επενδύσει άνω των 150 εκατ. ευρώ για την τεχνολογική της αναβάθμιση και συνεχίζει, ακόμη πιο δυναμικά, το επενδυτικό της πλάνο, με στόχο μια νέα γενιά προϊόντων και υπηρεσιών με τον πελάτη στο επίκεντρο. 

-120.000 πελάτες την ώρα,
-3.400 πελάτες τo λεπτό,
-90 πελάτες το δευτερόλεπτο.

Στο διάστημα 16 Μαρτίου 2020 – 31 Ιανουαρίου 2021 οι συναλλαγές μέσω Eurobank Mobile Banking αυξήθηκαν κατά 70%. Tο 70% των Mobile χρηστών χρησιμοποιεί, αποκλειστικά, το Eurobank Mobile App για τις συναλλαγές του με την Τράπεζα ενώ νέες, διευρυμένες λειτουργικότητες παρέχει το αναβαθμισμένο Eurobank Business App.

Η Eurobank παρέχει εμπλουτισμένες ψηφιακές δυνατότητες και υπηρεσίες:

 Η Eurobank επενδύει σε πολυετείς συνεργασίες με ισχυρούς, διεθνείς ομίλους, όπως η Microsoft, η Accenture, η IBM, η Deloitte, η Cisco και η HPE, για την ψηφιακή της εξέλιξη. Να σημειωθεί επίσης πως η Eurobank είναι μια από τις λίγες ελληνικές εταιρείες που εξασφάλισαν, άμεσα και μαζικά, πολύ υψηλά ποσοστά τηλεργασίας, με περισσότερους από 6.000 εργαζομένους του Ομίλου να έχουν τη δυνατότητα να είναι πλήρως λειτουργικοί εξ’ αποστάσεως, συμβάλλοντας στη συλλογική προσπάθεια για την ανάσχεση της πανδημίας.

Load more

Δείτε επίσης

Load more

Σεβόμαστε την ιδιωτικότητά σας

Εμείς και οι συνεργάτες μας χρησιμοποιούμε τεχνολογίες, όπως cookies, και επεξεργαζόμαστε προσωπικά δεδομένα, όπως διευθύνσεις IP και αναγνωριστικά cookies, για να προσαρμόζουμε τις διαφημίσεις και το περιεχόμενο με βάση τα ενδιαφέροντά σας, για να μετρήσουμε την απόδοση των διαφημίσεων και του περιεχομένου και για να αποκτήσουμε εις βάθος γνώση του κοινού που είδε τις διαφημίσεις και το περιεχόμενο. Κάντε κλικ παρακάτω για να συμφωνήσετε με τη χρήση αυτής της τεχνολογίας και την επεξεργασία των προσωπικών σας δεδομένων για αυτούς τους σκοπούς. Μπορείτε να αλλάξετε γνώμη και να αλλάξετε τις επιλογές της συγκατάθεσής σας ανά πάσα στιγμή επιστρέφοντας σε αυτόν τον ιστότοπο.



Πολιτική Cookies
& Προστασία Προσωπικών Δεδομένων