Η Παπουτσάνης στην XENIA: H αειφορία στην καρδιά της καινοτομίας για την ξενοδοχειακή αγορά

Η Παπουτσάνης παρουσίασε την ολοκληρωμένη νέα premium σειρά «Olivia Thinks» με συσκευασίες από 100% ανακυκλωμένο πλαστικό, έως 97% συστατικά φυσικής προέλευσης και πρωτοποριακούς waterless κωδικούς.

Δημοσιεύθηκε: 1 Δεκεμβρίου 2021 - 18:01

Load more

Η Παπουτσάνης, η ελληνική βιομηχανία σαπώνων και υγρών καλλυντικών, και  προμηθευτής ξενοδοχειακών προϊόντων προσωπικής περιποίησης (hotel amenities) στην Ελλάδα, παρουσίασε τις νέες, καινοτόμες προτάσεις της με γνώμονα τη βιωσιμότητα, τη φυσικότητα και την ελληνικότητα στη φετινή XENIA 2021, την έκθεση-θεσμό για την ξενοδοχειακή αγορά, σύμφωνα με σχετική ανακοίνωση.

Διατηρώντας ένα μερίδιο περίπου στο 20-25% της αγοράς προσωπικής περιποίησης για τον ξενοδοχειακό κλάδο, η Παπουτσάνης παρουσίασε την ολοκληρωμένη νέα premium σειρά «Olivia Thinks» με συσκευασίες από 100% ανακυκλωμένο πλαστικό, έως 97% συστατικά φυσικής προέλευσης και πρωτοποριακούς waterless κωδικούς. Στην έκθεση παρουσιάστηκαν επίσης δύο νέες eco-friendly σειρές προϊόντων, η πιστοποιημένη  Ecocert σειρά «Good to Declare» και η συναρπαστική σειρά «Le Jardin Med» με οργανικά εκχυλίσματα ελληνικών φυτών και βοτάνων, καθώς και νέες φιλικές προς το περιβάλλον επαναγεμιζόμενες συσκευασίες προϊόντων προσωπικής περιποίησης, σε συσκευασίες από ανακυκλωμένο πλαστικό.

Τις ξενοδοχειακές προτάσεις της Παπουτσάνης συμπλήρωσε η ολοκληρωμένη σειρά αντισηπτικών και απολυμαντικών επιφανειών ΝATURA, η οποία είναι για δεύτερη συνεχόμενη χρονιά πρώτη σε προτίμηση στο καταναλωτικό κοινό, έχοντας κερδίσει την εμπιστοσύνη και των επαγγελματιών του ξενοδοχειακού κλάδου και της εστίασης.

Περισσότεροι από 2.800 επαγγελματίες του ξενοδοχειακού κλάδου επισκέφθηκαν το υψηλής αισθητικής περίπτερο της Παπουτσάνης, όπου μέσω των εξειδικευμένων ξενοδοχειακών συμβούλων της εταιρίας ενημερωθήκαν για τη μεγάλη ποικιλία προτάσεων στην κατηγορία των hotel amenities, τα οποία ανταποκρίνονται σε κάθε ανάγκη φιλοξενίας.

OLIVIA THINKS: Ολοκληρωμένη σειρά περιποίησης με δυνατό οικολογικό πρόσημο!  

Τα Olivia Thinks είναι η ολοκληρωμένη και σύγχρονη σειρά της Παπουτσάνης με υψηλές προδιαγραφές, όπου η καινοτομία συναντά τη βιωσιμότητα: vegan συνθέσεις, συστατικά έως και 97% φυσικής προέλευσης, 100% ανακυκλωμένες και ανακυκλώσιμες συσκευασίες και αναζωογονητικά αρώματα εμπνευσμένα από τη Φύση! H σειρά βρίσκεται ήδη στη διαδικασία λήψης πιστοποίησης ECOLABEL.

Στην XENIA 2021 η Παπουτσάνης παρουσίασε τα νέα προϊόντα Olivia Thinks Αντιηλιακό, Κρέμα για μετά τον ήλιο και Κρέμα Χεριών για κάθε επισκέπτη που αναζητά προστιθέμενη αξία στη διαμονή και την προσωπική του περιποίηση!

Παράλληλα, με το βλέμμα στραμμένο στις παγκόσμιες τάσεις και με γνώμονα τη βιωσιμότητα, η Παπουτσάνης φέρνει στον ξενοδοχειακό κλάδο και waterless προτάσεις προϊόντων: solid shampoo & solid shower gel. Τα solid προϊόντα έχουν σημαντικά μικρότερο περιβαλλοντικό αποτύπωμα κατά την παραγωγή και χρήση τους, καθώς απαιτούν λιγότερη χρήση νερού κατά την παραγωγή και διατίθενται σε συσκευασίες από ανακυκλωμένο χαρτί - επομένως χωρίς πλαστικό.

Νέα σειρά Good to Declare: κάτι παραπάνω από μια σειρά περιποίησης… ένας τρόπος ζωής! 

Η πρωτοεμφανιζόμενη σειρά Good to Declare μας συστήνει ένα νέο, πιο φυσικό τρόπο ζωής και στέλνει ένα ισχυρό περιβαλλοντικό μήνυμα! Διαθέτει πρωτοποριακό σχεδιασμό συσκευασίας και πιστοποίηση Ecocert που διασφαλίζει:

Νέα σειρά Le Jardin Med: ένας κήπος με θησαυρούς της Μεσογείου!

Σε κομψές συσκευασίες και με τις πιο μαγευτικές ευωδιές, η απαλή σύνθεση των Le Jardin Med με οργανικά εκχυλίσματα από φασκόμηλο, σαφράν και ελληνικό σταφύλι και τα εκλεπτυσμένα αρώματά τους, «ταξιδεύουν» τους επισκέπτες στους πιο ευωδιαστούς κήπους της Μεσογείου. Τα προϊόντα της νέας σειράς Le Jardin Med διαθέτουν:

Καινοτόμες και φιλικές για το περιβάλλον επαναγεμιζόμενες (refillable) συσκευασίες

 Φροντίζοντας να προσφέρει πάντοτε οικονομικές και φιλικές προς το περιβάλλον λύσεις για κάθε κατάλυμα, η Παπουτσάνης συμπληρώνει όλες οι ξενοδοχειακές σειρές με επαναγεμιζόμενα dispensers, τα οποία συνδυάζει με ανακυκλώσιμες συσκευασίες doypacks, παραγόμενες με 80% λιγότερο πλαστικό.

Η κυρία Ειρήνη Χατζηιωακειμίδου, Διευθύντρια Marketing της «Παπουτσάνης ΑΒΕΕ», δήλωσε σχετικά «Στην Παπουτσάνης πιστεύουμε σε ένα βιώσιμο μέλλον και το σχεδιάζουμε με πίστη στην παράδοσή μας και τις αξίες που μας καθιέρωσαν στην ελληνική και διεθνή αγορά. H έκθεση XENIA είναι η ιδανική ευκαιρία να έρθουμε κοντά στους επαγγελματίες του κλάδου, των οποίων οι ανάγκες και επιθυμίες αποτελούν έμπνευση και οδηγό για κάθε καινοτομία που οραματιζόμαστε και εργαζόμαστε μεθοδικά για την υλοποίησή της».

Load more

Δείτε επίσης

Load more

Σεβόμαστε την ιδιωτικότητά σας

Εμείς και οι συνεργάτες μας χρησιμοποιούμε τεχνολογίες, όπως cookies, και επεξεργαζόμαστε προσωπικά δεδομένα, όπως διευθύνσεις IP και αναγνωριστικά cookies, για να προσαρμόζουμε τις διαφημίσεις και το περιεχόμενο με βάση τα ενδιαφέροντά σας, για να μετρήσουμε την απόδοση των διαφημίσεων και του περιεχομένου και για να αποκτήσουμε εις βάθος γνώση του κοινού που είδε τις διαφημίσεις και το περιεχόμενο. Κάντε κλικ παρακάτω για να συμφωνήσετε με τη χρήση αυτής της τεχνολογίας και την επεξεργασία των προσωπικών σας δεδομένων για αυτούς τους σκοπούς. Μπορείτε να αλλάξετε γνώμη και να αλλάξετε τις επιλογές της συγκατάθεσής σας ανά πάσα στιγμή επιστρέφοντας σε αυτόν τον ιστότοπο.



Πολιτική Cookies
& Προστασία Προσωπικών Δεδομένων