Κατέγραψε 2 εκατ. απαντημένες κλήσεις σε 10 μήνες λειτουργίας το 1555

Τον μεγαλύτερο αριθμό κλήσεων συγκεντρώνει ο e-ΕΦΚΑ εξυπηρετώντας πάνω από 1,4 εκατ. πελάτες. Δεύτερη η ΔΥΠΑ με 239.000 και τρίτος ο ΟΠΕΚΑ με 227.000. Δυνατότητα ηλεκτρονικής εξυπηρέτησης στο 1555.gov.gr

Δημοσιεύθηκε: 25 Μαΐου 2022 - 18:36

Load more

Μέσα σε 10 μήνες λειτουργίας, ο Ενιαίος Αριθμός Εξυπηρέτησης Πολιτών 1555 του Υπουργείου Εργασίας και Κοινωνικών Υποθέσεων έχει αλλάξει τα δεδομένα στην καθημερινή επαφή των πολιτών με το Υπουργείο και τους εποπτευόμενους φορείς του (e-ΕΦΚΑ, ΔΥΠΑ, ΟΠΕΚΑ), σύμφωνα με σχετική ανακοίνωση.

Πριν από λίγες ημέρες οι απαντημένες κλήσεις στο 1555 ξεπέρασαν τα 2 εκατομμύρια, επιβεβαιώνοντας ότι καλύπτει πλέον αποτελεσματικά την ανάγκη των πολιτών για ταχύτερη και φιλική εξυπηρέτηση, σε σχέση με τα θέματα που τους απασχολούν.

Παρά τη μεγάλη αύξηση του αριθμού των κλήσεων, ο μέσος χρόνος αναμονής στην τηλεφωνική γραμμή δεν ξεπερνά τα 1,53 λεπτά, ενώ ο μέσος χρόνος συνομιλίας είναι 4,44 λεπτά.

Το 1555 όχι μόνο ανταποκρίνεται στις κλήσεις των πολιτών, αλλά δίνει και ολοκληρωμένες απαντήσεις στην πλειονότητα των ερωτημάτων που τίθενται. Είναι χαρακτηριστικό ότι το 99,3% του συνόλου των ερωτημάτων και των αιτημάτων έχουν απαντηθεί είτε άμεσα, κατά τη διάρκεια της κλήσης, είτε μέσα σε λίγες μέρες. Το υπόλοιπο 0,67% αφορά σύνθετα προσωποποιημένα αιτήματα, τα οποία έχουν ανατεθεί σε ειδικές ομάδες στελεχών του Υπουργείου και των εποπτευόμενων φορέων και αντιμετωπίζονται κατά προτεραιότητα, προκειμένου να απαντηθούν σε σύντομο χρονικό διάστημα.

Ιδιαίτερα σημαντικό είναι το γεγονός ότι η διαρκώς αυξανόμενη χρήση του 1555 συνοδεύεται και από την αναγνώριση της προστιθέμενης αξίας των υπηρεσιών του από τους πολίτες. Όπως αποτυπώθηκε σε πρόσφατη έρευνα, σχεδόν 8 στους 10 πολίτες που εξυπηρετήθηκαν από το 1555 για θέματα ΕΦΚΑ, ΔΥΠΑ και ΟΠΕΚΑ, δηλώνουν απόλυτα ή πολύ ικανοποιημένοι από την ποιότητα των υπηρεσιών που τους παρείχε.

Προκειμένου να συνεχίσει να ανταποκρίνεται σε αυτή την εμπιστοσύνη, το 1555 δεν παύει να βελτιώνεται και να διευρύνει τα κανάλια υποδοχής, διαχείρισης και παρακολούθησης των αιτημάτων τους.

Σε αυτό το πλαίσιο λειτουργεί ήδη από τον περασμένο Φεβρουάριο η ιστοσελίδα 1555.gov.gr, η οποία επιτρέπει στον πολίτη να βρίσκει άκρη και διαδικτυακά, υποβάλλοντας τα ερωτήματα του ηλεκτρονικά και χωρίς να απαιτείται κλήση στο τηλεφωνικό κέντρο του 1555. Ειδικότερα, μέσω του Οδηγού του Πολίτη, μπορεί κανείς να συνδέεται και να χρησιμοποιεί τις ψηφιακές υπηρεσίες όλων των φορέων που εποπτεύει το Υπουργείο Εργασίας και Κοινωνικών Υποθέσεων. Μπορεί, επίσης, να υποβάλει προσωποποιημένα αιτήματα που δεν αφορούν ψηφιακές υπηρεσίες και να παρακολουθεί την πορεία τους, μέσω προσωπικής θυρίδας/αποθετηρίου απαντήσεων.

Load more

Δείτε επίσης

Load more

Σεβόμαστε την ιδιωτικότητά σας

Εμείς και οι συνεργάτες μας χρησιμοποιούμε τεχνολογίες, όπως cookies, και επεξεργαζόμαστε προσωπικά δεδομένα, όπως διευθύνσεις IP και αναγνωριστικά cookies, για να προσαρμόζουμε τις διαφημίσεις και το περιεχόμενο με βάση τα ενδιαφέροντά σας, για να μετρήσουμε την απόδοση των διαφημίσεων και του περιεχομένου και για να αποκτήσουμε εις βάθος γνώση του κοινού που είδε τις διαφημίσεις και το περιεχόμενο. Κάντε κλικ παρακάτω για να συμφωνήσετε με τη χρήση αυτής της τεχνολογίας και την επεξεργασία των προσωπικών σας δεδομένων για αυτούς τους σκοπούς. Μπορείτε να αλλάξετε γνώμη και να αλλάξετε τις επιλογές της συγκατάθεσής σας ανά πάσα στιγμή επιστρέφοντας σε αυτόν τον ιστότοπο.



Πολιτική Cookies
& Προστασία Προσωπικών Δεδομένων