Χρυσό βραβείο για την Αθηναϊκή Ζυθοποιία από το Ινστιτούτο Εταιρικής Ευθύνης

Η διάκριση αφορά στις επιδόσεις της σχετικά σχετικά με το περιβάλλον την κοινωνία τους εργαζομένους και την αγορά. Για ποιες πρωτοβουλίες ξεχώρισε.

Δημοσιεύθηκε: 27 Ιουνίου 2022 - 18:39

Load more

Με το Gold βραβείο του Εθνικού ∆είκτη Εταιρικής Ευθύνης CR Index διακρίθηκε η Αθηναϊκή Ζυθοποιία για τη συνολική στρατηγική της και τις υψηλές επιδόσεις της σχετικά με το περιβάλλον, την κοινωνία, τους εργαζόμενους και την αγορά βάσει των διεθνών κριτηρίων του Business in the Community (BITC). Σε εκδήλωση, η οποία πραγματοποιήθηκε την Τρίτη, 21 Ιουνίου, βραβεύθηκαν, από το Ινστιτούτο Εταιρικής Ευθύνης για 14η συνεχή χρονιά, οι ελληνικές εταιρείες που εκπλήρωσαν επιτυχώς την απαιτητική αξιολόγηση του Δείκτη και εφαρμόζουν συστηματικά και αποτελεσματικά τις αρχές της βιώσιμης ανάπτυξης και τις πρακτικές εταιρικής υπευθυνότητας στη λειτουργία τους.

Σύμφωνα με σχετική ανακοίνωση, η Αθηναϊκή Ζυθοποιία ξεχώρισε για τις πρωτοβουλίες που έχει αναλάβει ως προς το περιβάλλον, τον άνθρωπο, τις τοπικές κοινωνίες, καθώς και τους εργαζομένους της, κάτω από την ομπρέλα «Παράγουμε ένα Καλύτερο Αύριο». Η εταιρεία επενδύει σταθερά στη Βιώσιμη Ανάπτυξη, που αποτελεί αναπόσπαστο κομμάτι της δραστηριοποίησής της σε όλο το φάσμα της αλυσίδας αξίας της. Συγκεκριμένα, έχει αναπτύξει μία ολοκληρωμένη στρατηγική βιωσιμότητας με ολιστική προσέγγιση, η οποία εστιάζει σε ένα θετικό κοινωνικό και περιβαλλοντικό αποτύπωμα, μέσα από συγκεκριμένες δράσεις, που αφορούν στην εξοικονόμηση ενέργειας και τη μείωση εκπομπών διοξειδίου του άνθρακα, στη βέλτιστη διαχείριση των αποβλήτων και των υδάτινων πόρων, αλλά και στην ενίσχυση της κυκλικής οικονομίας. Στο ίδιο πλαίσιο, υλοποιεί τα προγράμματα συμβολαιακής καλλιέργειας και «Νερό για το Αύριο».

Παράλληλα, η εταιρεία λειτουργεί ως θεματοφύλακας της υπεύθυνης κατανάλωσης αλκοόλ, με δράσεις και καμπάνιες ευαισθητοποίησης του κοινού, ενώ έχει καθιερώσει στην ελληνική αγορά μια ευρεία γκάμα προϊόντων χωρίς αλκοόλ. Ένας ακόμη βασικός πυλώνας της στρατηγικής της είναι η εξασφάλιση ενός εργασιακού περιβάλλοντος που προτάσσει τον σεβασμό στην ισότητα και την ενίσχυση της κουλτούρας ένταξης και διαφορετικότητας.

Ο Γιάννης Γεωργακέλλος, Διευθυντής Επικοινωνίας & Εταιρικών Υποθέσεων της Αθηναϊκής Ζυθοποιίας, δήλωσε σχετικά:

«Η συγκεκριμένη βράβευση μας κάνει υπερήφανους και ιδιαίτερα χαρούμενους, καθώς επιβεβαιώνει τη σταθερή μας δέσμευση ως προς την εξασφάλιση της βιωσιμότητας σε όλα τα επίπεδα, με το βλέμμα στραμμένο στις επόμενες γενιές. Συνεχίζουμε δυναμικά, θέτοντας υψηλούς στόχους και πολύπλευρα πλάνα δράσεων στους τρεις βασικούς πυλώνες της στρατηγικής μας: Περιβάλλον, Κοινωνία και Υπεύθυνη Κατανάλωση».

Load more

Δείτε επίσης

Load more

Σεβόμαστε την ιδιωτικότητά σας

Εμείς και οι συνεργάτες μας χρησιμοποιούμε τεχνολογίες, όπως cookies, και επεξεργαζόμαστε προσωπικά δεδομένα, όπως διευθύνσεις IP και αναγνωριστικά cookies, για να προσαρμόζουμε τις διαφημίσεις και το περιεχόμενο με βάση τα ενδιαφέροντά σας, για να μετρήσουμε την απόδοση των διαφημίσεων και του περιεχομένου και για να αποκτήσουμε εις βάθος γνώση του κοινού που είδε τις διαφημίσεις και το περιεχόμενο. Κάντε κλικ παρακάτω για να συμφωνήσετε με τη χρήση αυτής της τεχνολογίας και την επεξεργασία των προσωπικών σας δεδομένων για αυτούς τους σκοπούς. Μπορείτε να αλλάξετε γνώμη και να αλλάξετε τις επιλογές της συγκατάθεσής σας ανά πάσα στιγμή επιστρέφοντας σε αυτόν τον ιστότοπο.



Πολιτική Cookies
& Προστασία Προσωπικών Δεδομένων