Το σύστημα διαχείρισης της ποιότητάς της επαναξιολογεί η Mινέττα

Η διαδικασία είναι σύμφωνη με τα πρότυπα ISO 9001:2015 και ISO 10002:2018, που αφορούν στη διαχείριση παραπόνων και ικανοποίησης πελατών.

Δημοσιεύθηκε: 6 Σεπτεμβρίου 2022 - 15:44

Load more

Η Μινέττα Ασφαλιστική προχώρησε στην επαναξιολόγηση του συστήματος διαχείρισης ποιότητας σύμφωνα με το πρότυπο ISO 9001:2015, καθώς και το ISO 10002:2018, που αφορά στη διαχείριση παραπόνων και ικανοποίησης πελατών.

Σύμφωνα με σχετική ανακοίνωση, η εταιρεία διαθέτει από το 2016 πιστοποιημένο σύστημα διαχείρισης ποιότητας κατά ISO 9001, το διεθνώς αναγνωρισμένο πρότυπο για τη διασφάλιση της ποιότητας το οποίο συνδράμει στη σωστή λειτουργία μιας επιχείρησης, ώστε να παρέχει προϊόντα και υπηρεσίες τα οποία ανταποκρίνονται στις ανάγκες του ασφαλισμένου.

Load more

Δείτε επίσης

Load more

Σεβόμαστε την ιδιωτικότητά σας

Εμείς και οι συνεργάτες μας χρησιμοποιούμε τεχνολογίες, όπως cookies, και επεξεργαζόμαστε προσωπικά δεδομένα, όπως διευθύνσεις IP και αναγνωριστικά cookies, για να προσαρμόζουμε τις διαφημίσεις και το περιεχόμενο με βάση τα ενδιαφέροντά σας, για να μετρήσουμε την απόδοση των διαφημίσεων και του περιεχομένου και για να αποκτήσουμε εις βάθος γνώση του κοινού που είδε τις διαφημίσεις και το περιεχόμενο. Κάντε κλικ παρακάτω για να συμφωνήσετε με τη χρήση αυτής της τεχνολογίας και την επεξεργασία των προσωπικών σας δεδομένων για αυτούς τους σκοπούς. Μπορείτε να αλλάξετε γνώμη και να αλλάξετε τις επιλογές της συγκατάθεσής σας ανά πάσα στιγμή επιστρέφοντας σε αυτόν τον ιστότοπο.



Πολιτική Cookies
& Προστασία Προσωπικών Δεδομένων