Πρεμιέρα για το νέο boutique ξενοδοχείο της Grecotel

Λίγο πριν από την έλευση του 2023 θα υποδεχτεί τους πρώτους επισκέπτες του η δεύτερη μονάδα του ομίλου Νίκου Δασκαλαντωνάκη στο κέντρο της Αθήνας.

Δημοσιεύθηκε: 13 Νοεμβρίου 2022 - 07:58

Load more

Λίγο πριν από το τέλος του 2022 θα κάνει το ντεμπούτο του στην οδό Μητροπόλεως, στο κέντρο της Αθήνας, το «The Dolli», το νέο 5άστερο ξενοδοχείο του ομίλου Νίκου Δασκαλαντωνάκη - Grecotel, στο Μέγαρο Καλλιμασιώτη, το οποίο για δεκαετίες στέγαζε κατάστημα του γνωστού οίκου υφασμάτων Χυτήρογλου. Το πολυτελές «The Dolli» είναι το δεύτερο ξενοδοχείο της Grecotel στην καρδιά της ελληνικής πρωτεύουσας, μετά το art boutique hotel «Pallas Athena» που βρίσκεται στην πλατεία Κοτζιά.

Με το «The Dolli», ο όμιλος ενισχύει το αποτύπωμά του στην Αττική και δη στην Αθήνα, η οποία ανακάμπτει σταδιακά από τις συνέπειες της διετούς υγειονομικής κρίσης που έπληξε σημαντικά την αγορά φιλοξενίας των μεγάλων αστικών κέντρων, εμπλουτίζοντας το χαρτοφυλάκιο των ξενοδοχείων του και συμβάλλοντας στην αναβάθμιση του προσφερόμενου τουριστικού προϊόντος. Αλλωστε, στόχος των επικεφαλής της εταιρείας ήταν η δημιουργία ενός λειτουργικού ξενοδοχείου υψηλής αισθητικής, που θα διατηρεί σχεδόν αναλλοίωτο τον χαρακτήρα του κτιρίου της οδού Μητροπόλεως 49, το οποίο αποτελεί σήμα κατατεθέν μιας άλλης εποχής της Αθήνας. Με τη νέα αυτή προσθήκη, ο όμιλος θα διαθέτει συνολικά 4 μονάδες στην Αττική.

Το Μέγαρο Καλλιμασιώτη, σύμφωνα με την «Αρχαιολογία της Πόλης των Αθηνών», κατασκευάστηκε το 1925 βάσει σχεδίων του αρχιτέκτονα Ανδρέα Κριεζή, απόφοιτου του Πολυτεχνείου του Μονάχου και εκφραστή ενός νεοακαδημαϊκού εκλεκτικισμού. Κατά το μεγαλύτερο διάστημα στέγαζε φίρμες υφασμάτων, όπως το «Μπαζάρ ντ’ Οριάν» (μαρτυρείται το 1930), τον οίκο Τσαντίλη (1960-1978) και τον οίκο Χυτήρογλου. Τον Φεβρουάριο του 2015 το υπουργείο Περιβάλλοντος έδωσε άδεια για τη μετατροπή του Μεγάρου Καλλιμασιώτη σε ξενοδοχείο.

Στο πλαίσιο ενίσχυσης της παρουσίας του στην Ελλάδα, ο όμιλος Ν. Δασκαλαντωνάκη - Grecotel ενέταξε πέρυσι στο χαρτοφυλάκιό της πέντε ξενοδοχεία σε Μύκονο και Κέρκυρα, συνολικής δυναμικότητας 1.800 κλινών, έναντι 61 εκατ. ευρώ. Πιο συγκεκριμένα, τα ξενοδοχεία που απέκτησε η Grecotel, η οποία έχει συμπληρώσει 47 παρουσίας στην ελληνική αγορά, είναι το Mykonos Star και το Mykonos Thea στον Αγιο Σώστη της Μυκόνου, καθώς και το Nostos, το Vassilia και το Gelina στην Κέρκυρα. Στο νησί των Φαιάκων, μάλιστα, ο όμιλος απέκτησε και το Aqua Park Υδρόπολις, με τα συγκεκριμένα deals να πραγματοποιούνται στο πλαίσιο του επενδυτικού προγράμματος του ομίλου που βρίσκεται σε πλήρη εξέλιξη τα τελευταία χρόνια.
Πλούσιο portfolio

Ο όμιλος Ν. Δασκαλαντωνάκη - Grecotel περιλαμβάνει στο χαρτοφυλάκιό του 40 ξενοδοχεία 4 και 5 αστέρων -exclusive, luxury, Lux.Me, family, premium και city hotels- σε δημοφιλείς ελληνικούς προορισμούς, με αιχμή πέντε νησιά πρώτης γραμμής, την Κρήτη, την Κέρκυρα, τη Μύκονο, τη Ρόδο και την Κω. Ταυτόχρονα έχει ισχυρή παρουσία και στην ηπειρωτική χώρα και συγκεκριμένα στην Αθήνα και στο Σούνιο, στην Πελοπόννησο, στη Χαλκιδική, στη Λάρισα και στην Αλεξανδρούπολη.

Τα τελευταία χρόνια ο όμιλος Ν. Δασκαλαντωνάκης - Grecotel έχει δαπανήσει περί τα 600 εκατ. ευρώ για επενδύσεις που αφορούν την εξαγορά ξενοδοχείων, τη δημιουργία καινούργιων μονάδων, ανακαινίσεις, επεκτάσεις και αναβαθμίσεις υφιστάμενων καταλυμάτων.

Στις πολυτελείς μονάδες του ομίλου, δυναμικότητας άνω των 17.000 κλινών, πραγματοποιούνται πάνω από 2 εκατ. διανυκτερεύσεις ετησίως από περισσότερους από 350.000 επισκέπτες, ενώ, σύμφωνα με τα στοιχεία της ICAP, η εταιρεία βρίσκεται σταθερά στην πρώτη θέση μεταξύ των ξενοδοχειακών ομίλων της χώρας, κατέχοντας σημαντικό μερίδιο της ελληνικής αγοράς.

Load more

Δείτε επίσης

Load more

Σεβόμαστε την ιδιωτικότητά σας

Εμείς και οι συνεργάτες μας χρησιμοποιούμε τεχνολογίες, όπως cookies, και επεξεργαζόμαστε προσωπικά δεδομένα, όπως διευθύνσεις IP και αναγνωριστικά cookies, για να προσαρμόζουμε τις διαφημίσεις και το περιεχόμενο με βάση τα ενδιαφέροντά σας, για να μετρήσουμε την απόδοση των διαφημίσεων και του περιεχομένου και για να αποκτήσουμε εις βάθος γνώση του κοινού που είδε τις διαφημίσεις και το περιεχόμενο. Κάντε κλικ παρακάτω για να συμφωνήσετε με τη χρήση αυτής της τεχνολογίας και την επεξεργασία των προσωπικών σας δεδομένων για αυτούς τους σκοπούς. Μπορείτε να αλλάξετε γνώμη και να αλλάξετε τις επιλογές της συγκατάθεσής σας ανά πάσα στιγμή επιστρέφοντας σε αυτόν τον ιστότοπο.



Πολιτική Cookies
& Προστασία Προσωπικών Δεδομένων