Βιώσιμες συνήθειες επιδιώκουν εννιά στους 10 Έλληνες!

Πόσοι πέτυχαν σημαντικές αλλαγές. Πώς μπορούμε να εξοικονομήσουμε νερό και ενέργεια μέσα από καθημερινές πρακτικές. Έρευνα P&G.

Δημοσιεύθηκε: 1 Φεβρουαρίου 2023 - 12:50

Load more

Τo 92% των καταναλωτών στην Ελλάδα, δηλώνει πρόθυμο να αλλάξει κάποιες από τις καθημερινές του συνήθειες για να υιοθετήσει πιο βιώσιμες επιλογές στην καθημερινότητά του, φαίνεται όμως, ότι στην προσπάθεια αυτή, οι Έλληνες αντιμετωπίζουν εμπόδια, με μόνο το 25% να έχει καταφέρει να κάνει σημαντικές αλλαγές, στη διάρκεια της προηγούμενης χρονιάς.

Η νέα έρευνα που πραγματοποίησε η P&G, στο πλαίσιο του προγράμματος «Το Σπίτι μας. Ο Πλανήτης τους», έδειξε ότι βασικό εμπόδιο στο δρόμο για πιο βιώσιμες επιλογές, είναι η δυσκολία που αντιμετωπίζουν οι καταναλωτές στην Ελλάδα στην υιοθέτηση φιλικών προς το περιβάλλον πρακτικών. Πιο συγκεκριμένα, θεωρούν πως η αλλαγή των καθημερινών επιλογών, με στόχο την εξοικονόμηση νερού και ενέργειας καθώς και τη μείωση χρήσης πλαστικού, είναι είτε πολύ δύσκολη (83%), είτε εξαιρετικά κοστοβόρα (89%), είτε σημαντικά χρονοβόρα (73%), είτε απαιτεί συμβιβασμούς ως προς την αποτελεσματικότητα των προϊόντων (58%).

Η εξοικονόμηση πόρων όμως, μπορεί να γίνει πιο απλή. Η καμπάνια «Το σπίτι μας. Ο πλανήτης τους» από την P&G συνεχίζεται, και χρησιμοποιεί τη δύναμη της πλατφόρμας Tik Tok, όπου σε συνεργασία με Tik Tok Creators δείχνει πως μέσα από τη χρήση καινοτόμων προϊόντων στην καθημερινότητά μας, μπορούμε όλοι να εξοικονομήσουμε, πιο απλά, ενέργεια, νερό και πλαστικό – ακόμα και να πετύχουμε κάποια μείωση στους λογαριασμούς του νοικοκυριού.

Σύμφωνα με την έρευνα, τo 85% των ερωτηθέντων δείχνει μεγάλο ενδιαφέρον στην υιοθέτηση πρακτικών που συμβάλλουν στην εξοικονόμηση ενέργειας στο σπίτι, με το αντίστοιχο ποσοστό σε ό,τι αφορά στην εξοικονόμηση νερού να ανέρχεται στο 79%, και τη μείωση χρήσης πλαστικού στο 82%. Ταυτόχρονα, το 90% των καταναλωτών στην Ελλάδα δηλώνει πως επιθυμεί να αναλάβει περισσότερες πρωτοβουλίες που αφορούν στην υιοθέτηση μιας πιο υπεύθυνης κατανάλωσης, με στόχο να συμβάλλει συλλογικά σε έναν πιο θετικό αντίκτυπο στον πλανήτη. Τέλος, το 95% των ερωτηθέντων, αναγνωρίζει ότι θα πρέπει να ενεργοποιηθεί πιο δυναμικά για την προστασία του περιβάλλοντος, με στόχο να εξασφαλίσει ένα καλύτερο μέλλον για τις επόμενες γενιές.

Μικρές πράξεις στο σπίτι, μπορούν να κάνουν μεγάλη διαφορά:

Load more

Δείτε επίσης

Load more

Σεβόμαστε την ιδιωτικότητά σας

Εμείς και οι συνεργάτες μας χρησιμοποιούμε τεχνολογίες, όπως cookies, και επεξεργαζόμαστε προσωπικά δεδομένα, όπως διευθύνσεις IP και αναγνωριστικά cookies, για να προσαρμόζουμε τις διαφημίσεις και το περιεχόμενο με βάση τα ενδιαφέροντά σας, για να μετρήσουμε την απόδοση των διαφημίσεων και του περιεχομένου και για να αποκτήσουμε εις βάθος γνώση του κοινού που είδε τις διαφημίσεις και το περιεχόμενο. Κάντε κλικ παρακάτω για να συμφωνήσετε με τη χρήση αυτής της τεχνολογίας και την επεξεργασία των προσωπικών σας δεδομένων για αυτούς τους σκοπούς. Μπορείτε να αλλάξετε γνώμη και να αλλάξετε τις επιλογές της συγκατάθεσής σας ανά πάσα στιγμή επιστρέφοντας σε αυτόν τον ιστότοπο.



Πολιτική Cookies
& Προστασία Προσωπικών Δεδομένων