Puro Management: Πώς προσπαθεί να μετατρέψει ξενοδοχεία σε... προορισμούς

Τα πρώτα βήματα της εταιρείας εν μέσω πανδημίας, ο εμπλουτισμός του χαρτοφυλακίου και τα σχέδια για επέκταση στο εξωτερικό. Ποιες υπηρεσίες προσφέρει σε ξενοδοχειακές μονάδες.

Δημοσιεύθηκε: 18 Μαΐου 2023 - 08:15

Load more

Στην ανάπτυξη ενός ισχυρού χαρτοφυλακίου ξενοδοχείων όχι μόνο στην Ελλάδα, αλλά και στο εξωτερικό, επενδύει η Puro Management Agency, στον πυρήνα δραστηριοποίησης της οποίας βρίσκεται η μεγιστοποίηση των οικονομικών αποτελεσμάτων των ξενοδοχείων και των συνολικών προσόδων τους.

Η εταιρεία, που ξεκίνησε τη λειτουργία της δύο εβδομάδες πριν από την έναρξη της πανδημίας το 2020 με 12 ξενοδοχεία, έχει δημιουργήσει σήμερα ένα portfolio 48 ξενοδοχείων στην Ελλάδα και στην Κύπρο, ο τζίρος των οποίων μόνο σε ό,τι αφορά τις πωλήσεις των δωματίων διαμορφώνεται στα 25-27 εκατ. ευρώ ετησίως.

«Εχουμε δημιουργήσει ένα χαρτοφυλάκιο τόσο με 5άστερα καταλύματα, όσο και με ξενοδοχεία πολυτελείας. Πρόκειται κυρίως για οικογενειακές επιχειρήσεις που μπορεί να έχουν μία ιστορία ή να θέλουν να “χτίσουν” μία ιστορία. Εχουμε εμβληματικά ξενοδοχεία στο portfolio μας και αυτό είναι η “καρδιά” της εταιρείας μας», τόνισε, στο πλαίσιο παρουσίασης της Puro o ιδρυτής της Φεντερίκο Σάντος (φωτ. κάτω), με καταγωγή από την Ισπανία.

«Ξεκινήσαμε το 2020, δύο εβδομάδες πριν από την έναρξη της πανδημίας, οπότε ήμασταν από την αρχή στα δύσκολα. Εχουμε 48 και δεν συνεργαζόμαστε για την ώρα με καθαρόαιμους ξενοδόχους. Οι ιδιοκτήτες όλων των ξενοδοχείων που διαχειριζόμαστε κάνουν άλλη δουλειά», συμπλήρωσε.

Σήμερα, τρία χρόνια μετά από το ντεμπούτο της στην ελληνική αγορά, η Puro καταγράφει ρυθμό ανάπτυξης 195% και τα ξενοδοχεία που διαχειρίζεται βρίσκονται τόσο σε καθιερωμένους και premium προορισμούς, στην Αθήνα, την Εύβοια, την Πελοπόννησο, τη Μύκονο, τη Σαντορίνη, την Πάρο και την Κρήτη, όσο και σε ανερχόμενους, στην Τήνο, στα Κουφονήσια και στην Πάτμο.

«Στο επίκεντρο της φιλοσοφίας μας είναι η δημιουργία ενός portfolio που θα περιλαμβάνει ξενοδοχεία που δεν είναι απλώς καταλύματα διαμονής, αλλά είναι εμβληματικοί προορισμοί που προσφέρουν εμπειρίες ζωής. Ενα ξενοδοχείο θα έπρεπε να προσφέρει κάτι περισσότερο από μία διαμονή. Όλα τα ξενοδοχεία ανεξαρτήτως μεγέθους έχουν κάτι ξεχωριστό, κρύβουν ένα “διαμάντι”», επεσήμανε ο Φ. Σάντος, ο οποίος τόνισε ότι η Puro δεν εστιάζει μόνο στο revenue management των ξενοδοχείων, αλλά καταρτίζει μια ενιαία στρατηγική 5ετίας που περιλαμβάνει, μεταξύ άλλων, και marketing.

«Θέλουμε να βοηθήσουμε κάθε ξενοδοχείο να δημιουργήσει μια μοναδική ταυτότητα. Αυτό το πετυχαίνουμε όχι μόνο μέσω του revenue management, αλλά και με τη δημιουργία της συνολικής στρατηγικής του ξενοδοχείου. Καίρια πεποίθησή μας είναι πως ορισμένα ξενοδοχεία μπορούν να γίνουν προορισμός και ορόσημο από μόνα τους, αυτή είναι η επόμενη ημέρα των ξενοδοχείων. Δεν αρκεί μόνο να είναι ένα ξενοδοχείο 5άστερο. Ούτε αρκεί η αύξηση της μέσης ημερήσιας τιμής και της πληρότητας ενός ξενοδοχείου», συμπλήρωσε.

Στο πλαίσιο αυτό, η Puro συνεργάζεται με άλλες εταιρείες οι οποίες εξειδικεύονται στην παροχή συγκεκριμένων υπηρεσιών, όπως το concept, το branding, το storytelling, το digital marketing, η αρχιτεκτονική, το PR, ο σχεδιασμός και η επεξεργασία υλικού για τις πλατφόρμες, με στόχο την «αναδιαμόρφωση του κλάδου των ξενοδοχειακών υπηρεσιών».

Χαρακτηριστικό είναι το παράδειγμα του Aeolis, ενός παραδοσιακού boutique ξενοδοχείου στην Τήνο, το οποίο, όπως επεσήμανε ο Φ. Σάντος, αρχικά διέθετε 11 δωμάτια και πλέον έχει μετατραπεί σε εμβληματικό luxury boutique hotel με περισσότερα από 40 δωμάτια, με το μίγμα των επισκεπτών του, Ελλήνων και ξένων, να αλλάζει από 90/10 σε 15/85.

«Παρά τις προκλήσεις που αντιμετωπίζουμε στην Τήνο, έναν προορισμό που δεν διαθέτει αεροδρόμιο και παραδοσιακά θεωρείται η πρωτεύουσα του θρησκευτικού τουρισμού στη χώρα, καταφέραμε να τοποθετήσουμε το Aeolis στην αγορά των πολυτελών ξενοδοχείων και να μεγιστοποιήσουμε τα έσοδά του».

Αντίστοιχα, όπως είπε, το Antony Suites που ήταν ένα παραδοσιακό κατάλυμα στο νησί της Νάξου σήμερα έχει καταφέρει να αυξήσει το καθαρό ADR (Μέση Ημερήσια Τιμή/Average Daily Rate) του από 87 ευρώ σε 188 ευρώ, με το 89% των επισκεπτών του να προέρχεται από τις ΗΠΑ.

Το μεγαλύτερο ξενοδοχείο του χαρτοφυλακίου της Puro διαθέτει 48 δωμάτια και το μικρότερο 2, με μέσο όρο τα 16 δωμάτια. Η εταιρεία, στα πλάνα της οποίας δεν περιλαμβάνεται η εκμίσθωση ξενοδοχείων, λειτουργεί επίσης ως σύμβουλος ανάπτυξης έργων για δύο Ελληνες επιχειρηματίες που θέλουν να δραστηριοποιηθούν στον κλάδο του real estate, καθώς και για δύο funds που κινούνται γύρω από τον ξενοδοχειακό τομέα.

«Θέλουμε να επεκταθούμε και σε άλλους δημοφιλείς προορισμούς στους οποίους μέχρι σήμερα δεν έχουμε παρουσία όπως π.χ. σε Ιόνιο και Χαλκιδική», είπε ο Φ. Σάντος, επισημαίνοντας ότι τα νέα projects της εταιρείας αφορούν ξενοδοχεία που βρίσκονται στο Μιλάνο, στο Μαρακές, στην Πάρο, στην Πάρο και στη Σύρο.

«Διαπιστώνουμε ότι υπάρχει ζήτηση και για εναλλακτικούς προορισμούς, όπως η Σύρος, η Νάξος, η Τήνος, η Σίφνος και η Μήλος, ενώ αντίθετα για τη Μύκονο και τη Σαντορίνη καταγράφουμε πτωτική τάση. Η Κρήτη είναι φέτος ο προορισμός με τις περισσότερες πτήσεις από το εξωτερικό μετά την Αθήνα», συμπλήρωσε.

Από το χαρτοφυλάκιο των ξενοδοχείων της εταιρείας τα πέντε είναι συνεχούς λειτουργίας, με το 98% των επιχειρηματιών που ξεκίνησαν συνεργασία με την Puro το 2020 να τη διατηρεί.

Load more

Δείτε επίσης

Load more

Σεβόμαστε την ιδιωτικότητά σας

Εμείς και οι συνεργάτες μας χρησιμοποιούμε τεχνολογίες, όπως cookies, και επεξεργαζόμαστε προσωπικά δεδομένα, όπως διευθύνσεις IP και αναγνωριστικά cookies, για να προσαρμόζουμε τις διαφημίσεις και το περιεχόμενο με βάση τα ενδιαφέροντά σας, για να μετρήσουμε την απόδοση των διαφημίσεων και του περιεχομένου και για να αποκτήσουμε εις βάθος γνώση του κοινού που είδε τις διαφημίσεις και το περιεχόμενο. Κάντε κλικ παρακάτω για να συμφωνήσετε με τη χρήση αυτής της τεχνολογίας και την επεξεργασία των προσωπικών σας δεδομένων για αυτούς τους σκοπούς. Μπορείτε να αλλάξετε γνώμη και να αλλάξετε τις επιλογές της συγκατάθεσής σας ανά πάσα στιγμή επιστρέφοντας σε αυτόν τον ιστότοπο.



Πολιτική Cookies
& Προστασία Προσωπικών Δεδομένων