Euro2Day

Προτεραιότητα της Flexopack τα «πράσινα προϊόντα»

Ικανοποιητική χρονιά το 2022, στόχος μας να διατηρήσουμε ή και να αυξήσουμε τους όγκους πωλήσεων φέτος, τόνισε ο CEO Σ. Γκινοσάτης. Οι επενδύσεις, το μέρισμα και οι ίδιες μετοχές.
Προτεραιότητα της Flexopack τα «πράσινα προϊόντα»

Δημοσιεύθηκε: 17 Ιουνίου 2023 - 08:07

Load more

«Δουλεύουμε εντατικά έτσι ώστε μέσα στην επόμενη πενταετία να παράγουμε καινοτόμα πράσινα προϊόντα πολύ υψηλής τεχνολογίας που θα μπαίνουν στα σπίτια όλου του Δυτικού κόσμου. Ήδη ένα τέτοιο προϊόν έχει ξεκινήσει να λανσάρεται με επιτυχία».

Αυτό τόνισε ο διευθύνων σύμβουλος της Flexopack Σταμάτης Γκινοσάτης, στα πλαίσια της χθεσινής ετήσιας τακτικής γενικής συνέλευσης των μετόχων της εταιρείας, συμπληρώνοντας πως τα προϊόντα αυτά θα είναι πλήρως ανακυκλώσιμα, θα χρησιμοποιούν λιγότερη πρώτη ύλη και κυρίως θα οδηγούν στη διατήρηση των τροφίμων για πολύ μεγαλύτερο χρονικό διάστημα (δραστική μείωση των τροφίμων που πετάγονται).

Ειδικότερα, ο CEO της Flexοpack σημείωσε ότι υπάρχουν πολλά συγκριτικά πλεονεκτήματα της εταιρείας του που την διαφοροποιούν από τον ανταγωνισμό (π.χ. εξαγωγικός προσανατολισμός, ισχυρή χρηματοοικονομική διάρθρωση, συνεχείς επενδύσεις για αύξηση παραγωγικότητας και παραγωγικής δυναμικότητας, αποτελεσματικές δομές), δίνοντας ωστόσο μεγαλύτερη βαρύτητα στο τμήμα έρευνας και ανάπτυξης, καθώς ο όμιλος είναι σε θέση να προσελκύει πολύ υψηλού επιπέδου εξειδικευμένα στελέχη.

Ο Σταμάτης Γκινοσάτης αναφέρθηκε και στο επενδυτικό πρόγραμμα των 40 εκατ. ευρώ στις μονάδες του Κορωπίου, της Πολωνίας και της Αυστραλίας, με εγχώριο project 16,14 εκατ. ευρώ να έχει ήδη ενταχθεί σε πρόγραμμα χρηματοδότησης του Ταμείο Ανάκαμψης (σκέλος εξωστρέφειας).

Οι φετινές προοπτικές

Η διοίκηση της εισηγμένης αξιολόγησε το 2022 ως μια ικανοποιητική χρονιά, καθώς σε μια περίοδο γεμάτη από προκλήσεις ο όμιλος κατάφερε να αυξήσει τις πωλήσεις του κατά 32,3% και τα καθαρά του κέρδη κατά 35,5%.

Φέτος -λόγω του υψηλού πληθωρισμού στα τρόφιμα και των αυξημένων επιτοκίων- παρατηρείται κάμψη ζήτησης στην Ευρώπη, με την ίδια τάση να μεταφέρεται και στις ΗΠΑ. «Ωστόσο, στόχος της διοίκησης είναι να διατηρήσει, ή και να αυξήσει τους όγκους των πωλήσεων και στο τέλος της χρονιάς θα κάνουμε ταμείο» ανέφερε χαρακτηριστικά ο Σταμάτης Γκινοσάτης.

Επίσης, απαντώντας η διοίκηση σε σχετικές ερωτήσεις μετόχων, σημείωσε:

Τέλος, στα πλαίσια της χθεσινής γενικής συνέλευσης, ψηφίστηκαν μεταξύ άλλων:

Load more

Δείτε επίσης

Load more