Αύξησε παραγωγή και μερίδια το 2022 η Groupama Ασφαλιστική

Κατά το 2022 η δεδουλευμένη παραγωγή ασφαλίστρων ανήλθε σε 175,9 εκ. ευρώ έναντι 156,9 εκ. ευρώ το 2021, εμφανίζοντας αύξηση 12,1%.

Δημοσιεύθηκε: 3 Αυγούστου 2023 - 15:05

Load more

Το 2022 αποτέλεσε επιτυχημένη χρονιά για την Groupama Ασφαλιστική, παρά τις συνεχιζόμενες δυσκολίες του μακροοικονομικού περιβάλλοντος. Στο πλαίσιο του τριετούς επιχειρηματικού της σχεδιασμού, η εταιρεία συνεχίζει στη στρατηγική κατεύθυνση του πολυ-προϊοντικού και πολυ-καναλικού χαρακτήρα της.

Αναλυτικά, όπως αναφέρει σε σχετική ανακοίνωση, κατά το 2022 η δεδουλευμένη παραγωγή ασφαλίστρων ανήλθε σε 175,9 εκ. ευρώ έναντι 156,9 εκ. ευρώ το 2021, εμφανίζοντας αύξηση 12,1%. Τα αποτελέσματα προ λειτουργικών εξόδων & επενδύσεων παρουσίασαν σημαντική βελτίωση κατά 5,8 εκ. ευρώ το 2022 σε σύγκριση με το 2021.

Η βελτίωση αυτή προέρχεται κυρίως από τις επιδόσεις των κλάδων Ζωής & Υγείας (συμπεριλαμβανομένων των κλάδων των Unit Linked και DAF), ενώ επηρεάζεται θετικά από την μεταβολή των προεξοφλητικών επιτοκίων που χρησιμοποιήθηκαν για το σκοπό του ελέγχου επάρκειας των ασφαλιστικών αποθεμάτων (Liability Adequacy Test) κατά 3,6 εκ. ευρώ. Επιπλέον:

Το μερίδιο αγοράς της Groupama Ασφαλιστικής αυξήθηκε σε 3,72% το 2022 από 3,45% το 2021.
Στον Κλάδο Ζωής & Υγείας, συμπεριλαμβανομένων των κλάδων Unit Linked και DAF, το μερίδιο αγοράς παρουσίασε σημαντική αύξηση το 2022 και ανήλθε σε 3,36% από 2,78% το 2021.

Στο πλαίσιο του τριετούς επιχειρηματικού της σχεδίου, η Groupama Ασφαλιστική έχει θέσει ως στόχο την περαιτέρω εμπορική της ανάπτυξη με έμφαση στους κλάδους Αυτοκινήτου, Περιουσίας, Υγείας και Λοιπών Γενικών Κλάδων. Η εταιρεία συνεχίζει την ανταγωνιστική της παρουσία και στην online αγορά, καθώς το 2022  λάνσαρε το brand "MyZen", με πρώτο προϊόν αυτό της online ασφάλισης αυτοκινήτου.

Οι άξονες επίτευξης των στόχων του επιχειρησιακού σχεδίου περιλαμβάνουν:

Ο Χρήστος Κάτσιος, Γενικός Διευθυντής της Groupama Ασφαλιστικής, δήλωσε: «Σε ένα πολύπλοκο, ιδιαιτέρως ανταγωνιστικό και διαρκώς μεταβαλλόμενο περιβάλλον όπως είναι η ελληνική ασφαλιστική αγορά, η Groupama Ασφαλιστική δε σταματά να καινοτομεί και να προσαρμόζεται στα νέα δεδομένα. Οι επενδύσεις των προηγούμενων ετών σε ψηφιακές υποδομές έχουν ήδη αρχίσει να αποδίδουν, βελτιώνοντας σημαντικά τις εσωτερικές μας διαδικασίες και, ταυτόχρονα, δίνοντας τη δυνατότητα να εξυπηρετήσουμε το στρατηγικό μας σχεδιασμό για μια πολυ-καναλική παρουσία στην ελληνική αγορά. Παρά τις προκλήσεις του 2022 με αναταράξεις στο γεωπολιτικό πεδίο και σε συνθήκες αυξανόμενων επιτοκίων, πετύχαμε ισχυρή άνοδο στην παραγωγή ασφαλίστρων και διατηρήσαμε σε υψηλά επίπεδα την κερδοφορία μας. Συνεχίζουμε το 2023 με την ίδια δυναμική, στοχεύοντας στην περαιτέρω ανάπτυξη του δικτύου μας αλλά και έχοντας πάντα στο επίκεντρο τις ανάγκες των ασφαλισμένων μας και την άριστη εξυπηρέτησή τους.»

Load more

Δείτε επίσης

Load more

Σεβόμαστε την ιδιωτικότητά σας

Εμείς και οι συνεργάτες μας χρησιμοποιούμε τεχνολογίες, όπως cookies, και επεξεργαζόμαστε προσωπικά δεδομένα, όπως διευθύνσεις IP και αναγνωριστικά cookies, για να προσαρμόζουμε τις διαφημίσεις και το περιεχόμενο με βάση τα ενδιαφέροντά σας, για να μετρήσουμε την απόδοση των διαφημίσεων και του περιεχομένου και για να αποκτήσουμε εις βάθος γνώση του κοινού που είδε τις διαφημίσεις και το περιεχόμενο. Κάντε κλικ παρακάτω για να συμφωνήσετε με τη χρήση αυτής της τεχνολογίας και την επεξεργασία των προσωπικών σας δεδομένων για αυτούς τους σκοπούς. Μπορείτε να αλλάξετε γνώμη και να αλλάξετε τις επιλογές της συγκατάθεσής σας ανά πάσα στιγμή επιστρέφοντας σε αυτόν τον ιστότοπο.



Πολιτική Cookies
& Προστασία Προσωπικών Δεδομένων