Ντεμπούτο για την πλατφόρμα Pre-Owned από Zara, επιδιόρθωση και πώληση ρούχων

Από τις 12 Δεκεμβρίου, το Pre-Owned θα είναι διαθέσιμο στο κεντρικό μενού του Zara.com. Ποιες επιλογές προσφέρει στους καταναλωτές.

Δημοσιεύθηκε: 6 Δεκεμβρίου 2023 - 09:01

Load more

Στις 12 Δεκεμβρίου ξεκινά η λειτουργία της πλατφόρμας Pre-Owned της Zara, που βοηθά τους πελάτες να παρατείνουν τη διάρκεια ζωής των ρούχων τους σε 14 νέες ευρωπαϊκές αγορές, συμπεριλαμβανομένης της Ελλάδας. Οι πελάτες της Zara θα έχουν πρόσβαση σε υπηρεσίες κυκλικής οικονομίας, όπως επιδιόρθωση, πώληση μεταξύ πελατών και δωρεά ενδυμάτων Zara από τις ντουλάπες τους μέσω της Zara.com, της εφαρμογής της για κινητά και των καταστημάτων Zara.

Η Zara Pre-Owned λειτουργεί στο Ηνωμένο Βασίλειο εδώ και ένα χρόνο και στη Γαλλία από τον περασμένο Σεπτέμβριο και αποτελεί μέρος των δεσμεύσεων βιωσιμότητας του ομίλου Inditex για τα επόμενα χρόνια. Με την έναρξη λειτουργίας αυτής της πλατφόρμας στην Ισπανία, τη Γερμανία, την Αυστρία, το Βέλγιο, την Κροατία, τη Σλοβακία, τη Σλοβενία, τη Φινλανδία, την Ελλάδα, την Ιρλανδία, την Ιταλία, το Λουξεμβούργο, τις Κάτω Χώρες και την Πορτογαλία, η Inditex προχωρά στην επίτευξη του στόχου της για την εφαρμογή υπηρεσιών κυκλικής οικονομίας στις βασικές αγορές της κατά τη διάρκεια του 2025.

Από τις 12 Δεκεμβρίου, το Pre-Owned θα είναι διαθέσιμο στο κεντρικό μενού του Zara.com, μαζί με τις κατηγορίες Γυναίκα, Άνδρας, Παιδικά και Beauty. Οι χρήστες θα έχουν στη διάθεσή τους τις ακόλουθες υπηρεσίες:

Η νέα αυτή πλατφόρμα εντάσσεται στη στρατηγική βιώσιμης ανάπτυξης του ομίλου Inditex και αποτελεί μία από τις προτεραιότητές του, προκειμένου να κινηθεί προς μια ολοένα και πιο βιώσιμη αλυσίδα αξίας. Εκτός από το Pre-Owned, οι στόχοι βιωσιμότητας του Ομίλου περιλαμβάνουν τα εξής:

- Χρήση κλωστοϋφαντουργικών υλικών με λιγότερες περιβαλλοντικές επιπτώσεις το 2030: περίπου το 40% των ινών που χρησιμοποιούνται από τα εμπορικά σήματα της Inditex θα είναι αποτέλεσμα συμβατικών διαδικασιών ανακύκλωσης, περίπου το 25% θα είναι ίνες νέας γενιάς (εν μέρει αναβαθμισμένες σε συνεργασία με τις νεοφυείς επιχειρήσεις που εντοπίστηκαν μέσω του Sustainability Innovation Hub της Inditex) και άλλο ένα 25% θα προέρχεται από βιολογική ή αναγεννητική γεωργία.

- Ενίσχυση του σχεδίου μετασχηματισμού της αλυσίδας εφοδιασμού: τόσο στην κοινωνική πλευρά, μέσω της στρατηγικής «Οι εργαζόμενοι στο επίκεντρο»- όσο και στην περιβαλλοντική πλευρά, με έργα που επικεντρώνονται στο νερό, στα απόβλητα, στη διαχείριση χημικών προϊόντων και στην ενέργεια.

- Υποστήριξη έργων για την προστασία, αποκατάσταση ή αναγέννηση έως και 5 εκατομμυρίων εκταρίων και συμβολή στην ενίσχυση της βιοποικιλότητας.

Αυτές και άλλες πρωτοβουλίες θα μειώσουν τις εκπομπές κατά περισσότερο από 50% έως το 2030, με στόχο την επίτευξη ουδετερότητας εκπομπών έως το 2040, με μείωση τουλάχιστον 90%.

Η Zara είναι μέλος του ομίλου Inditex, μιας παγκόσμιας εταιρείας μόδας με έξι ακόμα μάρκες την Pull&Bear, Massimo Dutti, Bershka, Stradivarius, Oysho και Zara Home. Με ένα επιχειρηματικό μοντέλο που επικεντρώνεται στην καινοτομία και την εξυπηρέτηση των πελατών, η Inditex διαθέτει μια ολοκληρωμένη πλατφόρμα φυσικών και ηλεκτρονικών καταστημάτων σε περισσότερες από 200 αγορές.

Load more

Δείτε επίσης

Load more

Σεβόμαστε την ιδιωτικότητά σας

Εμείς και οι συνεργάτες μας χρησιμοποιούμε τεχνολογίες, όπως cookies, και επεξεργαζόμαστε προσωπικά δεδομένα, όπως διευθύνσεις IP και αναγνωριστικά cookies, για να προσαρμόζουμε τις διαφημίσεις και το περιεχόμενο με βάση τα ενδιαφέροντά σας, για να μετρήσουμε την απόδοση των διαφημίσεων και του περιεχομένου και για να αποκτήσουμε εις βάθος γνώση του κοινού που είδε τις διαφημίσεις και το περιεχόμενο. Κάντε κλικ παρακάτω για να συμφωνήσετε με τη χρήση αυτής της τεχνολογίας και την επεξεργασία των προσωπικών σας δεδομένων για αυτούς τους σκοπούς. Μπορείτε να αλλάξετε γνώμη και να αλλάξετε τις επιλογές της συγκατάθεσής σας ανά πάσα στιγμή επιστρέφοντας σε αυτόν τον ιστότοπο.



Πολιτική Cookies
& Προστασία Προσωπικών Δεδομένων