Μοντέλο Amazon από το e-shop του Αριστοτέλη Παντελιάδη

Εκ βάθρων αλλαγή στο μοντέλο παραδόσεων από το ηλεκτρονικό κατάστημα της MyMarket, με αύξηση χρεώσεων και συνδρομητικό μοντέλο με πακέτα μηνιαίας ή ετήσιας συνδρομής.
Ο Αριστοτέλης Παντελιάδης, ιδιοκτήτης της αλυσίδας σούπερ μάρκετ METRO

Δημοσιεύθηκε: 6 Μαρτίου 2024 - 09:26

Load more

Τι κοινό έχει η Amazon, η Walmart, η Whole Foods, η Sainsbury’s, η Carrefour, με το e-shop της My Market του Αριστοτέλη Παντελιάδη; Εκ πρώτης όψεως, κανένα. Κι όμως, η My Market, που αύξησε τις χρεώσεις αποστολής από το ηλεκτρονικό της κατάστημα, μπήκε στο club των αλυσίδων καταναλωτικών προϊόντων που προσφέρει μοντέλο μηνιαίας και ετήσιας συνδρομής για φθηνότερη παράδοση των παραγγελιών από το σούπερ μάρκετ. 

Το πιο γνωστό συνδρομητικό μοντέλο είναι αυτό της Amazon, με ένα μήνα δωρεάν και μηνιαία συνδρομή 14,99 δολάρια. Πλέον όσοι Έλληνες καταναλωτές της My Market επιθυμούν να μειώσουν τις αυξημένες πλέον χρεώσεις μέσω του e-shop της, μπορούν να το πετύχουν αν «αγοράσουν» μηνιαίες ή ετήσιες συνδρομές. 

Η My Market προσφέρει δύο διαφορετικά συνδρομητικά πακέτα:

Και τα δύο συνδρομητικά πακέτα, δηλαδή το Saver Pass Light και το Saver Pass Flex, προσφέρονται με διάρκεια 1 μηνός, 6 μηνών ή 12 μηνών και ένα μήνα δώρο. Ανάλογα με το πακέτο που θα επιλέξει ο κάθε πελάτης, μπορεί να έχει όφελος έως και 62% στα μεταφορικά έξοδα σε σχέση με μεμονωμένες παραγγελίες, αλλά και να επωφεληθεί με προνόμια, όπως διπλάσιο χρόνο δέσμευσης της παράδοσης.

Για όσους καταναλωτές δεν επιλέξουν να αγοράσουν συνδρομή, το ελάχιστο όριο παραγγελίας για διανομή στο σπίτι αυξήθηκε από τα 25 ευρώ στα 40 ευρώ. Στα μεταφορικά έξοδα της µεµονωµένης διανομής στο σπίτι υπάρχει πλέον η επιλογή για διανομή µε χρέωση 1,50 ευρώ ή 3 ευρώ, ανάλογα µε την ηµέρα και την ώρα παραλαβής. Για παραγγελίες άνω των 90 ευρώ, η παράδοση στο σπίτι είναι δωρεάν.

Οι καταναλωτές που κάνουν µικρές παραγγελίες, έχουν τη δυνατότητα να κάνουν χρήση της υπηρεσίας My Click & Pick, δηλαδή παραλαβή σε κατάστηµα της επιλογής τους χωρίς χρέωση ή να πληρώσουν 4 ευρώ από 3 ευρώ που ήταν για παράδοση σε µία ώρα στον χώρο τους µε την υπηρεσία Speedy.

Τον χορό των αυξήσεων στις χρεώσεις αποστολής προϊόντων από το σούπερ μάρκετ άνοιξε πρώτος ο Σκλαβενίτης, τον περασμένο Ιούλιο. Τότε πολλοί ήταν εκείνοι που είχαν εκτιμήσει ότι αυτή η τιμολογιακή πολιτική θα γύριζε μπούμερανγκ και θα μείωνε τις πωλήσεις της σε αυτό κομμάτι της αγοράς. Αυτό όμως δεν συνέβη. Αντιθέτως, τα πρώτα στοιχεία δείχνουν ότι η αύξηση των χρεώσεων όχι μόνο δεν έφερε μείωση των πωλήσεων, αντιθέτως οδήγησε προς τα πάνω τον μέσο όρο των παραγγελιών στο σύνολο της αγοράς. 

Αποτέλεσμα, στο δεύτερο εξάμηνο του 2023 και μετά την απόφαση της Σκλαβενίτης να αυξήσει το ελάχιστο όριο αξίας παραγγελίας για δωρεάν παράδοσή της από 30 σε 100 ευρώ, οι καταναλωτές άρχισαν σταδιακά να αυξάνουν τον μέσο όρο παραγγελίας τους, ώστε να αποφύγουν την επιπλέον χρέωση μεταφορικών.

Έτσι αυξήθηκε η μέση αξία του ηλεκτρονικού καλαθιού όλης της αγοράς από τα 77 ευρώ που ήταν τον περασμένο Ιούνιο στα 89 ευρώ τον Δεκέμβριο. Πρόκειται για μια αύξηση της τάξεως του 15,58%. Βέβαια, μέρος αυτής της αύξησης οφείλεται στις ανατιμήσεις και στον πληθωρισμό.

Load more

Δείτε επίσης

Load more

Σεβόμαστε την ιδιωτικότητά σας

Εμείς και οι συνεργάτες μας χρησιμοποιούμε τεχνολογίες, όπως cookies, και επεξεργαζόμαστε προσωπικά δεδομένα, όπως διευθύνσεις IP και αναγνωριστικά cookies, για να προσαρμόζουμε τις διαφημίσεις και το περιεχόμενο με βάση τα ενδιαφέροντά σας, για να μετρήσουμε την απόδοση των διαφημίσεων και του περιεχομένου και για να αποκτήσουμε εις βάθος γνώση του κοινού που είδε τις διαφημίσεις και το περιεχόμενο. Κάντε κλικ παρακάτω για να συμφωνήσετε με τη χρήση αυτής της τεχνολογίας και την επεξεργασία των προσωπικών σας δεδομένων για αυτούς τους σκοπούς. Μπορείτε να αλλάξετε γνώμη και να αλλάξετε τις επιλογές της συγκατάθεσής σας ανά πάσα στιγμή επιστρέφοντας σε αυτόν τον ιστότοπο.



Πολιτική Cookies
& Προστασία Προσωπικών Δεδομένων