Νέα καμπάνια από την KPMG για επιτάχυνση των ESG δράσεων παγκοσμίως

Η καμπάνια με τίτλο «Δεν μιλάμε απλώς για βιωσιμότητα, αλλά για τη δημιουργία μιας μόνιμης παρακαταθήκης», παρουσιάστηκε στην ετήσια συγκέντρωση του «World Economic Forum» στο Davos. Οι θεματικές ενότητες.

Δημοσιεύθηκε: 27 Ιανουαρίου 2025 - 15:02

Load more

Οι χώρες που συμμετείχαν στη Σύνοδο COP28 συμφώνησαν να τριπλασιάσουν την ενέργεια που παράγεται από ανανεώσιμες πηγές, να διπλασιάσουν την ενεργειακή αποδοτικότητα και, για πρώτη φορά, να φροντίσουν ώστε η μετάβαση από τα ορυκτά καύσιμα στα ενεργειακά συστήματα να γίνει με δίκαιο, κατάλληλο και ισότιμο τρόπο. Ο Εκτελεστικός Γραμματέας του ΟΗΕ για την Κλιματική Αλλαγή κάλεσε «όλες τις κυβερνήσεις και τις επιχειρήσεις... να μετατρέψουν αυτές τις δεσμεύσεις σε αποτελέσματα της πραγματικής οικονομίας, χωρίς καθυστερήσεις».

Ως εκ τούτου, όπως αναφέρει σχετική ανακοίνωση, η προσοχή των ηγετών παγκοσμίως στρέφεται πλέον στους βέλτιστους τρόπους υλοποίησης για την επίτευξη αυτών των αποτελεσμάτων, στη διερεύνηση του ρόλου της τεχνολογίας και της ΤΝ προς το μηδενικό ισοζύγιο άνθρακα (Net Zero), ενώ εξετάζουν πώς το 2024, μια χρονιά με πρωτοφανή αριθμό εκλογικών αναμετρήσεων, ενδέχεται να επηρεάσει την πορεία προς μια δίκαιη μετάβαση σε μια οικονομία χαμηλών εκπομπών άνθρακα.

Σε αυτό το πλαίσιο, στην ετήσια συγκέντρωση του “World Economic Forum” στο Davos, η KPMG παρουσίασε τη νέα της μεγάλη καμπάνια για το ESG (Περιβάλλον, Κοινωνία και Διακυβέρνηση), με κυρίαρχο μήνυμα «μπορούμε να τα καταφέρουμε καλύτερα», κάτι που εκφράζεται και στον τίτλο της καμπάνιας: «Δεν μιλάμε απλώς για βιωσιμότητα, αλλά για τη δημιουργία μιας μόνιμης παρακαταθήκης».

Οι δράσεις για τη βιωσιμότητα κερδίζουν έδαφος και προσελκύουν επενδύσεις, με πολλές πρωτοβουλίες ωστόσο να καθυστερούν, να προχωρούν αργά ή να μην επιτυγχάνουν τους στόχους τους. Πέρα από τις ανακοινώσεις στο Davos, η KPMG σχεδίασε αυτή την καμπάνια για να σημάνει έναν παγκόσμιο συναγερμό για την επείγουσα πρόοδο που απαιτείται.

Στο έργο της, η KPMG αναγνωρίζει την ύπαρξη της επιτακτικής ανάγκης για συμβουλές και λύσεις σε σχέση με τη βιωσιμότητα. Επομένως η καμπάνια της δίνει έμφαση στα οφέλη της άμεσης δράσης, έναντι της αναμονής ή των ανεπαρκών επενδύσεων. Για να ενθαρρύνει αυτήν την προορατική νοοτροπία, η καμπάνια αναδεικνύει την εις βάθος εξειδίκευση της ομάδας της KPMG, η οποία κατανοεί τις προκλήσεις που αντιμετωπίζουν οι πελάτες ενώ έχει αποκτήσει την εμπειρία της στο πεδίο.

Πέρα από ανακοινώσεις για το ESG

Η KPMG πιστεύει ότι ο ρυθμός της αλλαγής θα επιταχυνθεί, αν στο επίκεντρο του ESG τεθεί ο άνθρωπος. Για τον λόγο αυτόν, η καμπάνια εστιάζει στους επαγγελματίες της KPMG που πρωτοστατούν σε κλάδους, αγορές και γεωγραφικές περιοχές. Μέσω διαδικτύου, των social media και εξωτερικών καναλιών, παρουσιάζει ορισμένους από τους συμβούλους και ειδικούς της KPMG που βοηθούν τους πελάτες να επιτύχουν τους στόχους τους για το ESG και βιωσιμότητα.

Ο John McCalla-Leacy, Head of Global ESG, σχολιάζει:

«Οι εταιρείες πρέπει να συνεχίσουν να σημειώνουν ταχύτατη πρόοδο στο μετασχηματισμό τους με τρόπο που να υποστηρίζει τη βιώσιμη δημιουργία αξίας. Η πρωτοβουλία που εγκαινιάσαμε στο Davos έχει ως στόχο να πυροδοτήσει συζητήσεις γύρω από την έρευνα και την καινοτομία, την κρίσιμη ανάγκη για ανάληψη δράσης και την ενθάρρυνση των επενδύσεων. Ελπίζουμε ότι αυτή η καμπάνια θα δώσει ώθηση στους οργανισμούς και θα συμβάλει στην ανάδειξη της KPMG ως κορυφαίας εταιρείας για το ESG».

Ο Γιώργος Ηλιόπουλος, Director ESG & Sustainability Services, Advisory, KPMG στην Ελλάδα δήλωσε:

«Η νέα καμπάνια της KPMG αποτελεί ένα ηχηρό κάλεσμα για επείγουσα δράση και συνεργασία σε παγκόσμιο επίπεδο. Στην KPMG, αναγνωρίζουμε ότι η επιτάχυνση των πρωτοβουλιών για τη βιωσιμότητα και το ESG είναι κρίσιμη για την επίτευξη ενός δίκαιου, βιώσιμου μέλλοντος. Μέσω της εξειδίκευσής μας και των καινοτόμων λύσεων μας, υποστηρίζουμε τους οργανισμούς να ενσωματώσουν τις αρχές του ESG στις στρατηγικές τους, να αξιοποιήσουν νέες ευκαιρίες και να διασφαλίσουν μακροπρόθεσμη ανθεκτικότητα.

Η καμπάνια αυτή αναδεικνύει τη δέσμευσή μας να είμαστε ένας αξιόπιστος εταίρος στη μετάβαση προς την οικονομία του μέλλοντος, ενισχύοντας την εμπιστοσύνη, την καινοτομία και τη διαφάνεια σε κάθε στάδιο της πορείας προς τη βιωσιμότητα»

Τα θέματα και οι θεματικές της καμπάνιας αναδεικνύουν την εις βάθος εξειδίκευση και την ευρεία εμπειρία της KPMG. Αντιπαρατίθενται με το status quo και συνδέουν την ευημερία του πλανήτη με τη μελλοντική ευημερία όλων μας.

Εστίαση σε έξι δυνάμεις της αγοράς

Κατά τη διάρκεια της καμπάνιας, η KPMG θα αναδείξει έξι τομείς που οι οργανισμοί μπορούν –και πρέπει– να συμπεριλάβουν στις στρατηγικές και τις δράσεις τους. Αυτές οι «δυνάμεις της αγοράς» εναρμονίζονται επίσης με τις ικανότητες και τις λύσεις της KPMG που έχουν αποδειχθεί ότι επιταχύνουν την πρόοδο στη βιωσιμότητα και το ESG:

Ένα παγκόσμιο μήνυμα

Το ESG παραμένει μια σχετικά νέα ιδέα για ορισμένες αγορές. Έτσι, το μήνυμα της καμπάνιας της KPMG μπορεί να προσαρμοστεί σε συγκεκριμένους τομείς ανάλογα με τις προτεραιότητες των πελατών μας, όπως ο κλιματικός κίνδυνος, η απαλλαγή από τις εκπομπές άνθρακα και η βιοποικιλότητα.

Οι θεματικές της καμπάνιας καλύπτουν τα εξής:

Μάθετε περισσότερα για τις υπηρεσίες ESG της KPMG στη διεύθυνση: https://kpmg.com/xx/en/home/insights/2021/12/kpmg-esg.html

Load more

Δείτε επίσης

Load more

Σεβόμαστε την ιδιωτικότητά σας

Εμείς και οι συνεργάτες μας χρησιμοποιούμε τεχνολογίες, όπως cookies, και επεξεργαζόμαστε προσωπικά δεδομένα, όπως διευθύνσεις IP και αναγνωριστικά cookies, για να προσαρμόζουμε τις διαφημίσεις και το περιεχόμενο με βάση τα ενδιαφέροντά σας, για να μετρήσουμε την απόδοση των διαφημίσεων και του περιεχομένου και για να αποκτήσουμε εις βάθος γνώση του κοινού που είδε τις διαφημίσεις και το περιεχόμενο. Κάντε κλικ παρακάτω για να συμφωνήσετε με τη χρήση αυτής της τεχνολογίας και την επεξεργασία των προσωπικών σας δεδομένων για αυτούς τους σκοπούς. Μπορείτε να αλλάξετε γνώμη και να αλλάξετε τις επιλογές της συγκατάθεσής σας ανά πάσα στιγμή επιστρέφοντας σε αυτόν τον ιστότοπο.



Πολιτική Cookies
& Προστασία Προσωπικών Δεδομένων