Το πωλητήριο CVC στην Ελληνική Ζύμη και η επόμενη κίνηση Αραμπατζή

Τι σχεδιάζει ο επονομαζόμενος και «Βασιλιάς» της κατεψυγμένης ζύμης. Η επικείμενη αποεπένδυση από την Ελληνική Ζύμη και το νέο κεφάλαιο στην… αρτοβιομηχανία.

Δημοσιεύθηκε: 15 Απριλίου 2025 - 07:30

Load more

Την ίδια στιγμή που η CVC έχει βάλει πωλητήριο στην Ελληνική Ζύμη, αναζητώντας τον επενδυτή που θα δώσει 400 εκατ. ευρώ για να την αποκτήσει, ο Μιχάλης Αραμπατζής, ο επιχειρηματίας που βρίσκεται πίσω από τη δημιουργία της και στην οποία παραμένει -μέχρι νεωτέρας-, ετοιμάζεται για το επόμενο επιχειρηματικό του βήμα.

Μέσω της νέας του επιχειρηματικής δραστηριότητας «Αραμπατζής Arzy Baker», η οποία βρίσκεται δίπλα στην Ελληνική Ζύμη, ο επιχειρηματίας επεκτείνεται στον τομέα της παραγωγής αρτοσκευασμάτων.

Όπως ο ίδιος δηλώνει, βασικός στόχος είναι η ενίσχυση των εξαγωγών, αξιοποιώντας το εκτεταμένο δίκτυο συνεργατών και πελατών που έχει χτίσει τις τελευταίες δεκαετίες μέσα από τις προηγούμενες επιχειρηματικές του δραστηριότητες.

Η στρατηγική του επικεντρώνεται κυρίως στις διεθνείς αγορές -κάτι που έχει ήδη αποδείξει ότι μπορεί να επιτύχει μέσω της πορείας του στη Χρυσή Ζύμη, τη Μακεδονική Σφολιάτα και την Ελληνική Ζύμη, στην οποία εξακολουθεί να διατηρεί μειοψηφικό πακέτο μετοχών, κατέχοντας το 25%.

Σε ό,τι αφορά τη Μιχαήλ Αραμπατζής ΑΒΕΕ (Ελληνική Ζύμη), πέρυσι οι πωλήσεις της αυξήθηκαν 13,3% ξεπερνώντας τα 150 εκατ. ευρώ και το μικτό περιθώριο κέρδους ανήλθε σε 26,7% έναντι 23,8% το 2023.

Τα ΕBITDA αυξήθηκαν κατά 22,1% και ανήλθαν σε 25,4 εκατ. ευρώ, ενώ υπερδιπλασιάστηκαν τα καθαρά κέρδη στα 25,7 εκατ. ευρώ από 10,4 εκατ. ευρώ το 2023.

Σε ό,τι αφορά τα συνολικά καθαρά χρηματοοικονομικά αποτελέσματα ξεπέρασαν τα 8,7 εκατ. ευρώ έναντι εξόδων 3,4 εκατ. ευρώ το 2023, «επηρεασμένα από το κέρδος πώλησης της συμμετοχής στην εταιρεία Ιωνική Σφολιάτα». Το 51% της Ιωνικής ανήκει πλέον στο Switz Group του Ινδού επιχειρηματία Taizoon Khorakiwhala.

Στο μεταξύ, η αγορά της κατεψυγμένης ζύμης αναπτύσσεται, με την αύξηση της κατανάλωσης να συνδυάζεται με στρατηγικές προώθησης και νέες κατηγορίες προϊόντων. Πέρυσι η αγορά της κατεψυγμένης ζύμης αυξήθηκε 5,7% σε όγκο και 3,2% σε αξία.

Για την τρέχουσα χρήση, η διοίκηση της Ελληνικής Ζύμης εστιάζει στην ενδυνάμωση των εξαγωγικών δραστηριοτήτων και η αύξηση των μεριδίων αγοράς στους τομείς όπου δραστηριοποιείται.

Σύμφωνα με τη διοίκηση της εταιρείας, το πρώτο δίμηνο του 2025, οι τιμές των πρώτων υλών και των υλικών συσκευασίας παρουσιάζουν σταθεροποιητικές τάσεις εκτός κάποιων εξαιρέσεων (μαργαρίνες, προϊόντα κακάο κ.α.) ενώ σε ορισμένες παρατηρείται αποκλιμάκωση τιμών, όπως στο Extra Παρθένο Ελαιόλαδο.

Load more

Δείτε επίσης

Load more

Σεβόμαστε την ιδιωτικότητά σας

Εμείς και οι συνεργάτες μας χρησιμοποιούμε τεχνολογίες, όπως cookies, και επεξεργαζόμαστε προσωπικά δεδομένα, όπως διευθύνσεις IP και αναγνωριστικά cookies, για να προσαρμόζουμε τις διαφημίσεις και το περιεχόμενο με βάση τα ενδιαφέροντά σας, για να μετρήσουμε την απόδοση των διαφημίσεων και του περιεχομένου και για να αποκτήσουμε εις βάθος γνώση του κοινού που είδε τις διαφημίσεις και το περιεχόμενο. Κάντε κλικ παρακάτω για να συμφωνήσετε με τη χρήση αυτής της τεχνολογίας και την επεξεργασία των προσωπικών σας δεδομένων για αυτούς τους σκοπούς. Μπορείτε να αλλάξετε γνώμη και να αλλάξετε τις επιλογές της συγκατάθεσής σας ανά πάσα στιγμή επιστρέφοντας σε αυτόν τον ιστότοπο.



Πολιτική Cookies
& Προστασία Προσωπικών Δεδομένων