Πρεμιέρα στην Ελλάδα για την αλυσίδα ξενοδοχείων Ennismore

Η εκκίνηση από την Πάρο με δύο ξενοδοχεία. Ο ρόλος της Vivium Holding και η επέκταση του γαλλικού ομίλου Accor, στην ομπρέλα του οποίου βρίσκεται η Ennismore.

Δημοσιεύθηκε: 22 Μαΐου 2025 - 07:32

Load more

Με αφετηρία την Πάρο, όπου θα κάνουν πρεμιέρα την επόμενη διετία δύο ξενοδοχεία με το brand Luura, το οποίο εντάχθηκε πρόσφατα στη συλλογή Morgans Originals, κάνει το ντεμπούτο της στην Ελλάδα η αλυσίδα Ennismore του γαλλικού ομίλου Accor.

Η ένταξη του νεοσύστατου brand Luura στο χαρτοφυλάκιο των Morgans Originals αποτελεί το επιστέγασμα της συνεργασίας της Ennismore, η οποία αυτοπροσδιορίζεται ως «η ταχύτερα αναπτυσσόμενη εταιρεία φιλοξενίας στο κομμάτι του lifestyle και της αναψυχής» και της Vivium Holding, του family office με έδρα το Ντουμπάι με ιδρυτή και διευθύνοντα σύμβουλο τον Elie Khouri.

Η συμφωνία των δύο πλευρών αφορά τα δύο boutique ξενοδοχεία Luura Cliff και Luura Sand, που θα λειτουργήσουν στην Πάρο το 2026 και το 2027 αντίστοιχα. Το Luura Cliff, δυναμικότητας 39 δωματίων, θα ανοίξει τον Απρίλιο του 2026 και το Luura Sand, δυναμικότητας 45 δωματίων, θα λειτουργήσει έναν χρόνο αργότερα. Και τα δύο ξενοδοχεία θα προσφέρουν «εμπειρίες υψηλής ποιότητας, ενσωματωμένες στο φυσικό και πολιτιστικό περιβάλλον του νησιού», όπως αναφέρεται χαρακτηριστικά.

Το προφίλ της Vivium Holding

Η Vivium Holding, με έχει έδρα στο Ντουμπάι, δραστηριοποιείται στην ελληνική αγορά τα τελευταία χρόνια και έχει αναπτύξει ένα ευρύ επενδυτικό χαρτοφυλάκιο, που επικεντρώνεται στην ανάπτυξη πολυτελών κατοικιών μέσω της θυγατρικής της, της Vivium Properties, σε Ελλάδα και Πορτογαλία.

To επί ελληνικού εδάφους χαρτοφυλάκιο της εταιρείας περιλαμβάνει δύο ξενοδοχεία και πολυτελείς κατοικίες στην Πάρο και ένα οικιστικό project στη Γλυφάδα, με στόχο την προσέλκυση κοινού υψηλότερων εισοδηματικών κριτηρίων.

Ιδρυτής της εταιρείας είναι ο Λιβανέζος επιχειρηματίας Elie Khouri, ο οποίος είναι ευρέως γνωστός χάρη στην ιδιότητα του προέδρου του Omnicom Media Group, του κορυφαίου ομίλου μέσων ενημέρωσης στη Μέση Ανατολή και τη Βόρεια Αφρική.

Η Vivium Holding δραστηριοποιείται σε τρεις κλάδους, σε εκείνον των πολυτελών κατοικιών και της φιλοξενίας, στην τεχνολογία και στην τέχνη.

Η επέκταση της Accor

H συλλογή Morgans Originals δημιουργήθηκε το 1984 και συνδυάζει το διεθνές design με την τοπική ταυτότητα και τις σύγχρονες εμπειρίες. Αντίστοιχα, το σήμα Luura ιδρύθηκε φέτος από τη Vivium και αποτελεί επί της ουσίας το αποτέλεσμα της συνεργασίας του family office με την Ennismore, η οποία βρίσκεται κάτω από την ομπρέλα του ομίλου Accor.

Με την προσθήκη αυτών των δύο ξενοδοχείων, ο γαλλικός όμιλος εμπλουτίζει περαιτέρω το χαρτοφυλάκιό στην Ελλάδα, το οποίο περιλαμβάνει πλέον πάνω από 10 μονάδες.

Σήμερα κάνει πρεμιέρα το Athens Capital Suites - Mgallery Collection της Λάμψα, ενώ μέσα στον μήνα κάνει το ντεμπούτο του και το Rocca a Mare Heraklion, Handwritten Collectioon. Tον περασμένο Φεβρουάριο ανακοινώθηκε μία ακόμη συνεργασία της Λάμψα με την Accor για το Elatos Resort το οποίο εντάσσεται στο brand Emblems Collection. Λίγες ημέρες νωρίτερα, γνωστοποιήθηκε η υπογραφή συμφωνίας για το Mövenpick Resort Agios Nikolaos Sivota, σηματοδοτώντας το ντεμπούτο του φημισμένου brand της Accor στην Ελλάδα.

Στις πιο πρόσφατες προσθήκες της Accor επί ελληνικού εδάφους περιλαμβάνεται επίσης το NIKO Seaside Resort Crete - MGallery, το δεύτερο ξενοδοχείο του γαλλικού ομίλου στην Ελλάδα που φέρει το brand MGallery, το οποίο εντάχθηκε στο portfolio της εταιρείας το 2022.

Είχε προηγηθεί τον Σεπτέμβριο του 2021 το ντεμπούτο του Athens Capital Center Hotel - MGallery, στην καρδιά της Αθήνας. Κάτω από την ομπρέλα της εταιρείας βρίσκονται επίσης το Mercure Rhodes Alexia Hotel & Spa στη Ρόδο, το Angsana Corfu στην Κέρκυρα, το Novotel Athenes, το ibis Styles Athens Routes και το Sofitel Athens Airport στην ελληνική πρωτεύουσα και το ibis Styles Heraklion Central στο Ηράκλειο Κρήτη.

Σημειωτέον ότι για την Accor το 2024 αποτέλεσε χρονιά εντυπωσιακών επιδόσεων στην Ελλάδα, δεδομένου ότι κατέγραψε αύξηση 13,3% στα έσοδα από τις πωλήσεις δωματίων, άνοδο 5,3% στις διανυκτερεύσεις και αύξηση 7,5% στη μέση τιμή δωματίου σε σύγκριση με το 2023.

Load more

Δείτε επίσης

Load more

Σεβόμαστε την ιδιωτικότητά σας

Εμείς και οι συνεργάτες μας χρησιμοποιούμε τεχνολογίες, όπως cookies, και επεξεργαζόμαστε προσωπικά δεδομένα, όπως διευθύνσεις IP και αναγνωριστικά cookies, για να προσαρμόζουμε τις διαφημίσεις και το περιεχόμενο με βάση τα ενδιαφέροντά σας, για να μετρήσουμε την απόδοση των διαφημίσεων και του περιεχομένου και για να αποκτήσουμε εις βάθος γνώση του κοινού που είδε τις διαφημίσεις και το περιεχόμενο. Κάντε κλικ παρακάτω για να συμφωνήσετε με τη χρήση αυτής της τεχνολογίας και την επεξεργασία των προσωπικών σας δεδομένων για αυτούς τους σκοπούς. Μπορείτε να αλλάξετε γνώμη και να αλλάξετε τις επιλογές της συγκατάθεσής σας ανά πάσα στιγμή επιστρέφοντας σε αυτόν τον ιστότοπο.



Πολιτική Cookies
& Προστασία Προσωπικών Δεδομένων