Νέα εταιρεία έτοιμων γευμάτων δημιουργεί η Κωνσταντίνα Καλλιμάνη

Η Wortheat στοχεύει να καλύψει τη νέα ανάγκη της ελληνικής αγοράς για έτοιμα γεύματα υψηλής διατροφικής αξίας, με ποιοτικές πρώτες ύλες και ολιστική φιλοσοφία ευζωίας, προσαρμοσμένα στον απαιτητικό ρυθμό ζωής του σύγχρονου καταναλωτή.

Δημοσιεύθηκε: 3 Ιουνίου 2025 - 12:45

Load more

Η Κωνσταντίνα Καλλιμάνη, γνωστή για τη μακρά πορεία της ως επικεφαλής της ιστορικής οικογενειακής επιχείρησης Καλλιμάνης, ανοίγει ένα νέο κεφάλαιο στον χώρο της διατροφής με τη δημιουργία της Wortheat, μιας εταιρείας που δραστηριοποιείται στην παραγωγή και διάθεση έτοιμων γευμάτων με επίκεντρο την υγιεινή διατροφή.

Οπως αναφέρει σχετική ανακοίνωση, η Wortheat στοχεύει να καλύψει τη νέα ανάγκη της ελληνικής αγοράς για έτοιμα γεύματα υψηλής διατροφικής αξίας, με ποιοτικές πρώτες ύλες και ολιστική φιλοσοφία ευζωίας, προσαρμοσμένα στον απαιτητικό ρυθμό ζωής του σύγχρονου καταναλωτή. Με σύνθημα «Γεύση /Θρέψη /Ευζωία», τα γεύματα ψυγείου της εταιρείας είναι σχεδιασμένα ώστε να υποστηρίζουν την ενέργεια, τη διαύγεια και τη θετική διάθεση του εργαζόμενου καθ’ όλη τη διάρκεια της ημέρας.

Πρόκειται για ένα επιχειρηματικό εγχείρημα που αναδεικνύει τη νεοελληνική δημιουργική κουζίνα, συνδυάζοντας ελληνικές πρώτες ύλες, Π.Ο.Π. και βιολογικά συστατικά, superfoods και σύγχρονες μεθόδους παρασκευής, ώστε να προσφέρει γεύματα με ξεχωριστή ταυτότητα χωρίς πρόσθετα και συντηρητικά, πλούσια σε πρωτεΐνες, χαμηλά σε λιπαρά και με ισορροπημένες θερμίδες. Στόχος της εταιρείας είναι να αλλάξει τη σχέση του καταναλωτή με το έτοιμο φαγητό, παρέχοντας μια εύκολη, ποιοτική και απολαυστική λύση για την καθημερινή διατροφή, στο σπίτι ή στο γραφείο.

Η στρατηγική τοποθέτηση της Wortheat επικεντρώνεται σε δύο πυλώνες: στον τελικό καταναλωτή, που αναζητά γεύματα υγιεινά και θρεπτικά χωρίς να θυσιάζει τη γεύση, αλλά και στις επιχειρήσεις, που επιδιώκουν να επενδύσουν στην ευημερία και παραγωγικότητα των εργαζομένων τους, εντάσσοντας την υγιεινή διατροφή ως στοιχείο του εργασιακού περιβάλλοντος.

Με έμφαση στη βιωσιμότητα, την επιστήμη της διατροφής και τη γαστρονομική καινοτομία, η εταιρεία θέτει τις βάσεις για στρατηγικές συνεργασίες και ανάπτυξη, τόσο σε B2B όσο και σε B2C επίπεδο. Στο πλαίσιο αυτό, η εταιρεία έχει ήδη ξεκινήσει συνεργασίες με εταιρικούς πελάτες και επιλεγμένα σημεία πώλησης delicatessen στην Αττική και διαθέτει φυσικό κατάστημα στο Μαρούσι.

Η Κωνσταντίνα Καλλιμάνη, με ισχυρό υπόβαθρο στον χώρο των τροφίμων, δηλώνει ότι το εγχείρημα της Wortheat αποτελεί για εκείνη μια προσωπική δέσμευση: «Το όραμά μου είναι να γίνει η Wortheat σημείο αναφοράς στην υγιεινή διατροφή στην Ελλάδα, προάγοντας την υγεία και την ευζωία στο γραφείο και στο σπίτι».

Αναφερόμενη στις τάσεις της αγοράς, σημειώνει: «Η αγορά των έτοιμων γευμάτων στην Ελλάδα αναπτύσσεται ραγδαία, με τους καταναλωτές να δίνουν μεγαλύτερη έμφαση σε θέματα υγείας, ποιότητας, γεύσης και βιωσιμότητας. Η Wortheat έρχεται να καλύψει αυτή τη νέα τάση, συνεργαζόμενη με μικρούς Έλληνες παραγωγούς και με την επιμέλεια διακεκριμένων Ελλήνων chef και διατροφολόγων».

 

Load more

Δείτε επίσης

Load more

Σεβόμαστε την ιδιωτικότητά σας

Εμείς και οι συνεργάτες μας χρησιμοποιούμε τεχνολογίες, όπως cookies, και επεξεργαζόμαστε προσωπικά δεδομένα, όπως διευθύνσεις IP και αναγνωριστικά cookies, για να προσαρμόζουμε τις διαφημίσεις και το περιεχόμενο με βάση τα ενδιαφέροντά σας, για να μετρήσουμε την απόδοση των διαφημίσεων και του περιεχομένου και για να αποκτήσουμε εις βάθος γνώση του κοινού που είδε τις διαφημίσεις και το περιεχόμενο. Κάντε κλικ παρακάτω για να συμφωνήσετε με τη χρήση αυτής της τεχνολογίας και την επεξεργασία των προσωπικών σας δεδομένων για αυτούς τους σκοπούς. Μπορείτε να αλλάξετε γνώμη και να αλλάξετε τις επιλογές της συγκατάθεσής σας ανά πάσα στιγμή επιστρέφοντας σε αυτόν τον ιστότοπο.



Πολιτική Cookies
& Προστασία Προσωπικών Δεδομένων