Αργό ξεκίνημα για την αγορά μπίρας

Ο νέος CEO της Αθηναϊκής Ζυθοποιίας, Sebastian Sanchez, εμφανίστηκε αισιόδοξος για τη συνέχεια, παρά το αργό ξεκίνημα. «Το ζητούμενο είναι να βρισκόμαστε στο σωστό σημείο, με το σωστό προϊόν, στην κατάλληλη τιμή», τόνισε.

Δημοσιεύθηκε: 24 Ιουνίου 2025 - 08:19

Load more

Μετά από μια καλή χρονιά, η αγορά μπίρας μπήκε στο 2025, καταγράφοντας πτώση μικρότερη του 5% στο πρώτο εξάμηνο, σύμφωνα με τα πρώτα στοιχεία της Αθηναϊκής Ζυθοποιίας, θυγατρικής της Heineken στην Ελλάδα.

Ο παρατεταμένα ψυχρός καιρός έως τον Απρίλιο, το Πάσχα και η υποχώρηση της αγοραστικής δύναμης επηρέασαν τη ζήτηση, κυρίως στον κλάδο Horeca (ξενοδοχεία, εστίαση, καφετέριες), με τη λιανική να εμφανίζει μεγαλύτερη ανθεκτικότητα.

Ο νέος CEO της Αθηναϊκής Ζυθοποιίας, Sebastian Sanchez, εμφανίστηκε αισιόδοξος για τη συνέχεια, παρά το αργό ξεκίνημα. «Ως Αργεντινός, ξέρω από δύσκολες συνθήκες. Πιστεύω ότι είμαστε έτοιμοι και θα τα πάμε καλά τους επόμενους μήνες», δήλωσε, στην επίσημη πρώτη από την ανάληψη των καθηκόντων του, διαδεχόμενος τον Αλέξανδρο Δανιηλίδη.

Κατά την παρουσίαση της μελέτης για το κοινωνικοοικονομικό αποτύπωμα της εταιρείας για το 2024, ο Sanchez υπογράμμισε ότι η πελατοκεντρική στρατηγική και η ικανότητα προσαρμογής στις συνθήκες της αγοράς αποτελούν βασικά εργαλεία ανάπτυξης. «Το ζητούμενο είναι να βρισκόμαστε στο σωστό σημείο, με το σωστό προϊόν, στην κατάλληλη τιμή», τόνισε.

Παρότι αναγνώρισε πως το γεωπολιτικό περιβάλλον είναι απρόβλεπτο, σημείωσε ότι οι κρίσεις μπορούν να κρύβουν ευκαιρίες. Έφερε ως παράδειγμα τη δεκαετία του 2000 στην Αργεντινή, όταν παρά τη βαθιά ύφεση, η κατανάλωση μπίρας αυξήθηκε κατά 10%.

Παρά τη συγκρατημένη εικόνα, η κατανάλωση στο σπίτι παραμένει σταθερή, ενώ ανάπτυξη συνεχίζει να παρουσιάζει η κατηγορία της μπίρας χωρίς αλκοόλ, σε αντίθεση με άλλες κατηγορίες που παραμένουν στάσιμες.

Η εταιρεία δεν σχεδιάζει νέες αυξήσεις τιμών μέσα στο 2025. Η τελευταία ανατίμηση πραγματοποιήθηκε στις αρχές του 2024, κάτω από το 3%, ενώ εφέτος αυξήσεις υπήρξαν μόνο στις γυάλινες φιάλες, ανέφερε η διοίκηση της εταιρείας.

Η συνεργασία διανομής με τη Bacardi Greece παραμένει σε ισχύ. Η Αθηναϊκή Ζυθοποιία, από το 2021, διανέμει στην ελληνική αγορά τα premium ποτά του ομίλου, όπως Bacardi, Martini, Bombay Sapphire, Grey Goose και Dewar’s, ενισχύοντας τη διαφοροποίηση του χαρτοφυλακίου της.

Σε ό,τι αφορά τις επενδύσεις η εταιρεία προχωρά με το τριετές επενδυτικό της πρόγραμμα ύψους 65 εκατ. ευρώ, με έμφαση στον αυτοματισμό και τη βιωσιμότητα. Το 50% του προγράμματος αφορά πράσινες επενδύσεις. Ήδη στην Πάτρα, το 30% της θερμικής ενέργειας προέρχεται από ΑΠΕ.

Load more

Δείτε επίσης

Load more

Σεβόμαστε την ιδιωτικότητά σας

Εμείς και οι συνεργάτες μας χρησιμοποιούμε τεχνολογίες, όπως cookies, και επεξεργαζόμαστε προσωπικά δεδομένα, όπως διευθύνσεις IP και αναγνωριστικά cookies, για να προσαρμόζουμε τις διαφημίσεις και το περιεχόμενο με βάση τα ενδιαφέροντά σας, για να μετρήσουμε την απόδοση των διαφημίσεων και του περιεχομένου και για να αποκτήσουμε εις βάθος γνώση του κοινού που είδε τις διαφημίσεις και το περιεχόμενο. Κάντε κλικ παρακάτω για να συμφωνήσετε με τη χρήση αυτής της τεχνολογίας και την επεξεργασία των προσωπικών σας δεδομένων για αυτούς τους σκοπούς. Μπορείτε να αλλάξετε γνώμη και να αλλάξετε τις επιλογές της συγκατάθεσής σας ανά πάσα στιγμή επιστρέφοντας σε αυτόν τον ιστότοπο.



Πολιτική Cookies
& Προστασία Προσωπικών Δεδομένων