Τρέχουν οι πωλήσεις για το ισχυρότερο δίκτυο λιανικής εσωρούχων

Ισορροπημένη ανάπτυξη με μόλις το 25% των πωλήσεων να αφορά franchisees για την Calin που συνέπραξε με Ιταλούς. Ευρύ δίκτυο καταστημάτων 144 σημείων στην Ελλάδα. Το stand alone της Falconeri.

Δημοσιεύθηκε: 24 Ιουνίου 2025 - 08:15

Load more

Αύξηση πωλήσεων και κερδοφορίας παρουσίασε το 2024 η εταιρεία Calin, που αναπτύσσει στην Ελλάδα τα ιταλικά σήματα ένδυσης Calzedonia, Intimissimi, Tezenis και Falconeri, δημιουργώντας ένα ευρύ δίκτυο 144 καταστημάτων ανά την επικράτεια στο τέλος της περασμένης χρήσης.

Σημειώνεται ότι η Calin άρχισε να δραστηριοποιείται στην αγορά το 1995 αντιπροσωπεύοντας την Calzedonia, ενώ σύντομα συνήψε συμφωνία ίδρυσης μικτής εταιρείας στην Ελλάδα με το ιταλικό μητρικό γκρουπ, αναπτύσσοντας πλέον το σύνολο των φιρμών μέσω ιδιόκτητου δικτύου και μέσω ορισμένων συμφωνιών franchise.

Το 2024, το σύνολο των χονδρικών πωλήσεών της, δηλαδή προς συνεργάτες του δικτύου, ανήλθε στο 24,17% του συνόλου των πωλήσεων. Η ίδια η εταιρεία διαχειρίζεται 89 από τα 144 επώνυμα καταστήματα ενώ μέσα στη χρήση του 2024 προστέθηκαν τέσσερα νέα σημεία σε σχέση με το 2023.

Μέσω των σημάτων Calzedonia, Intimissimi, Tezenis η εταιρεία δραστηριοποιείται στο τμήμα της έσω ένδυσης (εσώρουχα, μαγιό, καλσόν κ.λπ.) χωρίς ευθύ οργανωμένο ανταγωνισμό στο τμήμα value for money (πλην των μεγάλων εταιρειών fast fashion που έχουν διεισδύσει σημαντικά στην ελληνική αγορά και με προϊόντα έσω ένδυσης).

Αντίθετα, το σήμα Falconeri με τρία καταστήματα στην Ελλάδα (Κολωνάκι, Γλυφάδα, Θεσσαλονίκη) αποτελεί ακριβότερη φίρμα ποιοτικής γυναικείας και ανδρικής ένδυσης. Σημειώνεται πως όλα τα παραπάνω brands έχουν και ηλεκτρονικό κατάστημα στην Ελλάδα.

Σε ό,τι αφορά στα αποτελέσματα της χρήσης του 2024, ο κύκλος εργασιών της εταιρείας ανήλθε σε 68,8 εκατ. ευρώ έναντι 59,3 εκατ. ευρώ το 2023, παρουσιάζοντας αύξηση κατά 16,08%. Η αύξηση αυτή κατά ένα μέρος οφείλεται στο γεγονός ότι στη χρήση 2024 περιλαμβάνεται και ο κύκλος εργασιών των καταστημάτων της θυγατρικής εταιρείας COVA A.E., η οποία αποκτήθηκε στις 21/11/2023 και απορροφήθηκε από την CALIN AE στις 31/12/2023.

Τα καθαρά κέρδη πριν από φόρους ανήλθαν σε 7,65 εκατ. ευρώ έναντι 6,6 εκατ. ευρώ το 2023, παρουσιάζοντας αύξηση κατά 16,37%. Η αύξηση της κερδοφορίας σύμφωνα με τη διοίκηση της εταιρείας οφείλεται κατά κύριο λόγο στην αύξηση του κύκλου εργασιών, καθώς και στη βελτίωση του μικτού περιθωρίου κέρδους σε 49,99% από 49,40% την προηγούμενη χρήση.

Το σύνολο των καθαρών μετά από φόρους κερδών της εταιρείας χρήσης 2024 ανέρχεται στο ποσό των 5,662 εκατ. ευρώ και το διοικητικό συμβούλιο της εταιρείας προτείνει να γίνει η διάθεση του κύριου μέρους αυτών σε μέρισμα (συνολικό ποσό 5.115.028 ευρώ) και να κατευθυνθούν στο αποθεματικό υπόλοιπο κερδών εις νέο 547.377 ευρώ.

Load more

Δείτε επίσης

Load more

Σεβόμαστε την ιδιωτικότητά σας

Εμείς και οι συνεργάτες μας χρησιμοποιούμε τεχνολογίες, όπως cookies, και επεξεργαζόμαστε προσωπικά δεδομένα, όπως διευθύνσεις IP και αναγνωριστικά cookies, για να προσαρμόζουμε τις διαφημίσεις και το περιεχόμενο με βάση τα ενδιαφέροντά σας, για να μετρήσουμε την απόδοση των διαφημίσεων και του περιεχομένου και για να αποκτήσουμε εις βάθος γνώση του κοινού που είδε τις διαφημίσεις και το περιεχόμενο. Κάντε κλικ παρακάτω για να συμφωνήσετε με τη χρήση αυτής της τεχνολογίας και την επεξεργασία των προσωπικών σας δεδομένων για αυτούς τους σκοπούς. Μπορείτε να αλλάξετε γνώμη και να αλλάξετε τις επιλογές της συγκατάθεσής σας ανά πάσα στιγμή επιστρέφοντας σε αυτόν τον ιστότοπο.



Πολιτική Cookies
& Προστασία Προσωπικών Δεδομένων