Σειρά βραβεύσεων για την Lidl Ελλάς στα Loyalty Awards

Με δύο χρυσά, πέντε ασημένια και δύο χάλκινα βραβεία τιμήθηκε η εταιρεία. Σε ποιες κατηγορίες ξεχώρισε.

Δημοσιεύθηκε: 11 Ιουλίου 2025 - 12:16

Load more

Σε μια εποχή που η εμπειρία του πελάτη επαναπροσδιορίζεται μέσα από την τεχνολογία, την καινοτομία και την αυθεντική σύνδεση, η Lidl Ελλάς αποδεικνύει για ακόμη μία χρονιά ότι βρίσκεται στην αιχμή των εξελίξεων. Στα Loyalty Awards 2025, η Lidl Ελλάς απέσπασε 9 σημαντικές βραβεύσεις, επιβεβαιώνοντας τη δέσμευσή της να προσφέρει μια εξέχουσα, προσωποποιημένη και ουσιαστική εμπειρία αγορών στους πελάτες της.

Όπως αναφέρει σχετική ανακοίνωση το Lidl Plus, το ψηφιακό πρόγραμμα πιστότητας της εταιρείας, είναι ένας δίαυλος επικοινωνίας, αλληλεπίδρασης και εμπιστοσύνης με εκατομμύρια καταναλωτές σε όλη την Ελλάδα. 

Αναλυτικά τα βραβεία που απονεμήθηκαν στην εταιρεία:

  1. Gold βραβείο στην κατηγορία “Best in Retail” για τα 5 χρόνια διαρκούς ανάπτυξης πιστότητας πελατών, με το Lidl Plus να αποτελεί σημείο αναφοράς στην ελληνική αγορά.
  2. Gold βραβείο στην κατηγορία “Best Long Term Initiative” για μια διαχρονικά «πιστή» σχέση με τον καταναλωτή, που εξελίσσεται και ενδυναμώνεται με συνέπεια.
  3. Silver βραβείο στην κατηγορία “Most Innovative Initiative” για το Lidl Plus ως παράδειγμα ψηφιακής καινοτομίας στην πράξη.
  4. Silver βραβείο στην κατηγορία “Best Use of Gamification” για την εξοικονόμηση «παίζοντας», μέσα από διαδραστικές λειτουργίες του Lidl Plus.
  5. Silver βραβείο στην κατηγορία “Best Use of CRM” για τη στοχευμένη σύνδεση με τον πιστό πελάτη, αξιοποιώντας προηγμένα εργαλεία CRM.
  6. Silver βραβείο στην κατηγορία “Best CSR Initiative” για τη δράση «Σκανάρουμε και Δίνουμε», όπου μια μικρή κίνηση προσφέρει μεγάλη χαρά.
  7. Silver βραβείο στην κατηγορία “Best Use of Brand Advocates & Influencers” για τον Lidl Plus ανοιξιάτικο διαγωνισμό, που ανέδειξε τη δύναμη της κοινότητας και της αυθεντικής επιρροής.
  8. Bronze βραβείο στην κατηγορία “Best Partnership Initiative” για τα 3rd Party Benefits, τον νέο στρατηγικό πυλώνα του Lidl Plus.
  9. Bronze βραβείο στην κατηγορία “Best Use of Loyalty Management Software” για τα καινοτόμα εργαλεία CRM και τη δυναμική χρήση του Lidl Plus.

Τα Loyalty Awards αποτελούν θεσμό ανάδειξης και αναγνώρισης των πιο επιτυχημένων στρατηγικών στον τομέα της διαχείρισης της αγοραστικής εμπειρίας και πιστότητας, ενισχύοντας τη διαρκή πρόοδο του επιχειρηματικού οικοσυστήματος στην Ελλάδα. Οι 9 φετινές διακρίσεις της εταιρείας στα Loyalty Awards 2025 δεν είναι απλώς βραβεία – είναι η επιβεβαίωση ότι η Lidl Ελλάς ακούει, εξελίσσεται και καινοτομεί με οδηγό τις ανάγκες των πελατών της.

Load more

Δείτε επίσης

Load more

Σεβόμαστε την ιδιωτικότητά σας

Εμείς και οι συνεργάτες μας χρησιμοποιούμε τεχνολογίες, όπως cookies, και επεξεργαζόμαστε προσωπικά δεδομένα, όπως διευθύνσεις IP και αναγνωριστικά cookies, για να προσαρμόζουμε τις διαφημίσεις και το περιεχόμενο με βάση τα ενδιαφέροντά σας, για να μετρήσουμε την απόδοση των διαφημίσεων και του περιεχομένου και για να αποκτήσουμε εις βάθος γνώση του κοινού που είδε τις διαφημίσεις και το περιεχόμενο. Κάντε κλικ παρακάτω για να συμφωνήσετε με τη χρήση αυτής της τεχνολογίας και την επεξεργασία των προσωπικών σας δεδομένων για αυτούς τους σκοπούς. Μπορείτε να αλλάξετε γνώμη και να αλλάξετε τις επιλογές της συγκατάθεσής σας ανά πάσα στιγμή επιστρέφοντας σε αυτόν τον ιστότοπο.



Πολιτική Cookies
& Προστασία Προσωπικών Δεδομένων