Τι αποτελέσματα έφερε στην... ΑρρένΑ η οικογένεια Τσάκου

Η εκρηκτική άνοδος πωλήσεων και οι πιέσεις από την επιθετική στρατηγική ανάπτυξης της εταιρείας που διαχειρίζεται το εμφιαλωμένο νερό ΑρρένΑ. Ποιος ο στόχος της εφοπλιστικής οικογένειας.

Δημοσιεύθηκε: 16 Σεπτεμβρίου 2025 - 08:02

Load more

Σε μια αγορά που δείχνει σημάδια κόπωσης παρά τη σημαντική αύξηση του τουριστικού ρεύματος, το φυσικό μεταλλικό νερό ΑρρένΑ επιχειρεί να κερδίσει χώρο.

Το brand, που φέρει την υπογραφή της εφοπλιστικής οικογένειας Τσάκου, του καπετάν Παναγιώτη και του υιού του, δρ. Νίκου Τσάκου (φωτ.), δραστηριοποιείται σε έναν κλάδο όπου ο ανταγωνισμός είναι σκληρός και οι πιέσεις στις τιμές συνεχείς, κυρίως από τα private labels.

Η εταιρεία Νερά Πηγών Γράμμου Α.Ε., πίσω από την ΑρρένΑ, παρουσίασε το 2024 εκρηκτική αύξηση πωλήσεων. Ο κύκλος εργασιών της εκτοξεύθηκε στα 3,56 εκατ. ευρώ, από μόλις 47 χιλιάδες το 2023, δηλαδή μια άνοδος πάνω από 7.400%.

Όμως παραμένει σταγόνα στον ωκεανό των δεκάδων εκατομμυρίων ευρώ που αποτιμάται η εγχώρια αγορά. Το μεικτό αποτέλεσμα ανήλθε σε 2,18 εκατ. ευρώ, με το περιθώριο να βελτιώνεται στο 61%.

Τα υψηλά λειτουργικά έξοδα, όμως, έφεραν διεύρυνση ζημιών. Το καθαρό αποτέλεσμα παρέμεινε αρνητικό, στα -2,33 εκατ. ευρώ, έναντι -1,52 εκατ. το 2023.

Η καθαρή θέση ενισχύθηκε στα 4,8 εκατ. ευρώ χάρη σε αύξηση μετοχικού κεφαλαίου, ενώ ο δανεισμός διατηρήθηκε σταθερός γύρω στα 5,5 εκατ. ευρώ. Η ρευστότητα παραμένει περιορισμένη, με διαθέσιμα 239 χιλιάδες ευρώ, γεγονός που δείχνει τις πιέσεις που προκαλεί η επιθετική στρατηγική ανάπτυξης.

Σε αυτή τη φάση, η εταιρεία επιχειρεί να ενισχύσει την αναγνωρισιμότητα του brand με τη χορηγία της ΚΑΕ Ολυμπιακός. Η επιλογή μόνο τυχαία δεν είναι. Σε διεθνές επίπεδο, αθλητικές χορηγίες έχουν αποδείξει ότι λειτουργούν ως ταχύτερη διαδρομή για να κερδίσει μια μάρκα την εμπιστοσύνη των καταναλωτών. Από την Evian στο Wimbledon και την κινεζική Ganten Water στη Juventus, μέχρι τις πολυεκατομμυριούχες συμφωνίες της PepsiCo στο NBA και της Visa στο Παγκόσμιο Κύπελλο, η στρατηγική είναι ίδια: αν σε δει ο φίλαθλος δίπλα στην ομάδα του, σε εμπιστεύεται -κι αν σε εμπιστευτεί, σε αγοράζει.

Για την ΑρρένΑ, η επένδυση στον Ολυμπιακό είναι ένα στοίχημα που συνδέεται με την επόμενη ημέρα. Το προϊόν βρίσκεται ήδη σε όλες τις μεγάλες αλυσίδες σούπερ μάρκετ και σε δίκτυο 230 χονδρεμπόρων, με τις πωλήσεις του 2025 να εκτιμάται ότι θα ξεπεράσουν τα 7 εκατ. ευρώ.

Το επόμενο βήμα τοποθετείται τον Μάρτιο του 2026, με την κυκλοφορία νέων προϊόντων σε γυάλινη φιάλη, ανθρακούχο και flavored εκδοχές. Η κίνηση αυτή ανοίγει τον δρόμο για είσοδο σε πιο premium δίκτυα, όπως ξενοδοχεία και bar-restaurants.

Load more

Δείτε επίσης

Load more

Σεβόμαστε την ιδιωτικότητά σας

Εμείς και οι συνεργάτες μας χρησιμοποιούμε τεχνολογίες, όπως cookies, και επεξεργαζόμαστε προσωπικά δεδομένα, όπως διευθύνσεις IP και αναγνωριστικά cookies, για να προσαρμόζουμε τις διαφημίσεις και το περιεχόμενο με βάση τα ενδιαφέροντά σας, για να μετρήσουμε την απόδοση των διαφημίσεων και του περιεχομένου και για να αποκτήσουμε εις βάθος γνώση του κοινού που είδε τις διαφημίσεις και το περιεχόμενο. Κάντε κλικ παρακάτω για να συμφωνήσετε με τη χρήση αυτής της τεχνολογίας και την επεξεργασία των προσωπικών σας δεδομένων για αυτούς τους σκοπούς. Μπορείτε να αλλάξετε γνώμη και να αλλάξετε τις επιλογές της συγκατάθεσής σας ανά πάσα στιγμή επιστρέφοντας σε αυτόν τον ιστότοπο.



Πολιτική Cookies
& Προστασία Προσωπικών Δεδομένων