Σε «διπλή γραμμή άμυνας» η Κλωστουφαντουργία Ναυπάκτου

Τα σχέδια για διεύρυνση του πελατολογίου και προσέλκυση σημαντικών οίκων μόδας και η κινητικότητα στον χώρο της ενέργειας. Ανάσες ρευστότητας σε διπλό μέτωπο.

Δημοσιεύθηκε: 2 Οκτωβρίου 2025 - 07:30

Load more

Με διπλή γραμμή άμυνας απέναντι στην έντονη υποχώρηση της ζήτησης στην ευρωπαϊκή αγορά του ρούχου επιχειρεί να απαντήσει η Κλωστοϋφαντουργία Ναυπάκτου, καθώς αφενός ακολουθεί επιθετική πολιτική προκειμένου να προσελκύσει γνωστούς ευρωπαϊκούς οίκους μόδας και αφετέρου μπαίνει στον υποσχόμενο χώρο της ενέργειας σε συνεργασία με τον στρατηγικό της επενδυτή Μάνο Ξιώνη (φωτό).

Όπως πληροφορούμαστε, πολύ συχνές είναι οι επισκέψεις που οργανώνει η εισηγμένη εταιρεία στη Ναύπακτο, στο πλαίσιο των οποίων στελέχη από γνωστούς ευρωπαϊκούς οίκους μόδας βλέπουν από κοντά όχι μόνο την τοπική μονάδα της εταιρείας, αλλά και ολόκληρη την παραγωγική διαδικασία από το χωράφι (βαμβάκι) έως το τελικό προϊόν (νήμα).

Ενδεικτικά η διοίκηση της εισηγμένης αναφέρεται στο εκκοκκιστήριο που εκμεταλλεύεται στο Νεοχώρι Μεσολογγίου, καθώς στη συγκεκριμένη μονάδα «η εταιρεία έχει επιλέξει να εφαρμόζει εξειδικευμένα προγράμματα καλλιέργειας, όπως η παραγωγή οργανικού βαμβακιού πιστοποιημένου κατά GOTS (Global Organic Textile Standard) και το πρόγραμμα αναγεννητικής καλλιέργειας Nativa Regen. Μέσω των πρωτοβουλιών αυτών αναμένεται να ενισχυθεί το εμπορικό ενδιαφέρον για τα προϊόντα της, καθώς τα εν λόγω προγράμματα αποτελούν σταθερό πόλο έλξης για ευρωπαϊκούς οίκους πολυτελείας».

Όπως άλλωστε είχε δηλώσει και ο διευθύνων σύμβουλος της Κλωστοϋφαντουργίας Ναυπάκτου Δημήτρης Πολύχρονος στο πλαίσιο της ετήσιας τακτικής γενικής συνέλευσης (Σεπτέμβριος), το πελατολόγιο της εταιρείας διευρύνεται, οι σχέσεις με υποψήφιους πελάτες καλλιεργούνται και ότι η όλη διαδικασία πιθανολογείται βάσιμα ότι θα αρχίσει να αποδίδει καρπούς μέσα στο 2026.

Πέραν αυτών όμως, η εταιρεία έχει ξεκινήσει από το τρίτο φετινό τρίμηνο την λειτουργία της σε διαφορετικό ωράριο, με στόχο τη μείωση του ενεργειακού κόστους, ενώ παράλληλα μέσα στη φετινή χρονιά:

Σε ότι αφορά την επέκταση στο χώρο της ενέργειας μέσα από τη συμμετοχή κατά 40% σε εταιρεία του στρατηγικού επενδυτή Μάνου Ξιώνη (αντικείμενό της η παραγωγή, αποθήκευση και διαχείριση ενέργειας από ΑΠΕ, καθώς και η ανάπτυξη τεχνολογιών ενεργειακής μετάβασης) η διοίκηση της Κλωστοϋφαντουργίας Ναυπάκτου σημειώνει μεν ότι «δημιουργεί τις προϋποθέσεις για την οργανική και βιώσιμη ανάπτυξη της εταιρείας σε τομείς στρατηγικής σημασίας» ωστόσο αποφεύγει να προχωρήσει σε μεγαλύτερη ανάλυση, γνωρίζοντας προφανώς ότι οι ανά τον κόσμο επενδύσεις στην ενέργεια χαρακτηρίζονται από πολύμηνη χρονική ωρίμανση.

Κατά το πρώτο φετινό εξάμηνο, η Κλωστοϋφαντουργία Ναυπάκτου σημείωσε αύξηση πωλήσεων από τα 6,2 στα 6,4 εκατ. ευρώ, ζημία 1,18 εκατ. ευρώ και μείωση του καθαρού της δανεισμού στα 6,26 εκατ. ευρώ.

Load more

Δείτε επίσης

Load more

Σεβόμαστε την ιδιωτικότητά σας

Εμείς και οι συνεργάτες μας χρησιμοποιούμε τεχνολογίες, όπως cookies, και επεξεργαζόμαστε προσωπικά δεδομένα, όπως διευθύνσεις IP και αναγνωριστικά cookies, για να προσαρμόζουμε τις διαφημίσεις και το περιεχόμενο με βάση τα ενδιαφέροντά σας, για να μετρήσουμε την απόδοση των διαφημίσεων και του περιεχομένου και για να αποκτήσουμε εις βάθος γνώση του κοινού που είδε τις διαφημίσεις και το περιεχόμενο. Κάντε κλικ παρακάτω για να συμφωνήσετε με τη χρήση αυτής της τεχνολογίας και την επεξεργασία των προσωπικών σας δεδομένων για αυτούς τους σκοπούς. Μπορείτε να αλλάξετε γνώμη και να αλλάξετε τις επιλογές της συγκατάθεσής σας ανά πάσα στιγμή επιστρέφοντας σε αυτόν τον ιστότοπο.



Πολιτική Cookies
& Προστασία Προσωπικών Δεδομένων