Κάθε χρόνο, μόλις κλείσουν τα σχολεία, αρχίζει γύρω μου η ίδια συζήτηση. Οι περισσότεροι γονείς ψάχνουν κατασκηνώσεις, καλοκαιρινά camps, προγράμματα δημιουργικής απασχόλησης και τρόπους να γεμίσουν τις μέρες των παιδιών μέχρι να έρθουν οι οικογενειακές διακοπές. Κάπου ανάμεσα σε όλες αυτές τις συζητήσεις, νιώθω συχνά ότι αποτελώ εξαίρεση. Όχι γιατί θεωρώ ότι οι κατασκηνώσεις ή οι δραστηριότητες είναι κάτι κακό. Κάθε άλλο.
Διαβάστε το υπόλοιπο άρθρο στο mama365.gr