H νέα εποχή της Εθνικής με επίκεντρο τον άνθρωπο

Η Eθνική Τράπεζα ανοίγει διάλογο με όλες τις κοινωνικές ομάδες γιατί είναι έτοιμη να δώσει τις απαντήσεις που χρειάζονται αλλά και γιατί δεσμεύεται να συνεχίσει να ακούει τις ανάγκες τους

Δημοσιεύθηκε: 6 Μαρτίου 2024 - 15:24

Load more

Η ευελιξία, η συνεχής εξέλιξη και η έγκαιρη ανταπόκριση στις σύγχρονες απαιτήσεις και ανάγκες, είναι χαρακτηριστικά που χρειάζεται να έχει κάθε οργανισμός σήμερα αλλά, πολύ περισσότερο, μία τράπεζα που διαδραματίζει τόσο σημαντικό ρόλο στην καθημερινότητα και στο μέλλον των ιδιωτών και των επιχειρήσεων.

Η Eθνική Τράπεζα, που διατηρεί μια μακροχρόνια σχέση εμπιστοσύνης με τους πελάτες της, το γνωρίζει αυτό καλά και εδώ και 5 χρόνια εφαρμόζει ένα εντατικό πρόγραμμα μετασχηματισμού το οποίο κορυφώνεται όχι μόνο μέσα από τα αποτελέσματα που έχει φέρει αλλά και μέσα από τη νέα εικόνα της Εθνικής. Μία εικόνα που έρχεται να αναδείξει σε κάθε σημείο επαφής με το κοινό την εξέλιξη, τον δυναμισμό, την αλλαγή, την εμπειρία, την ιστορία και τη δέσμευση της τράπεζας για ανάπτυξη όλων.

Ακολουθώντας με αφοσίωση το πρόγραμμα μετασχηματισμού, η Eθνική έχει επιτύχει υψηλές επιδόσεις σε όλους τους οικονομικούς δείκτες, ενώ προσφέρει τις πιο σύγχρονες ψηφιακές υπηρεσίες στον κλάδο, επενδύοντας στην τεχνολογική αναβάθμισή της και συνάπτοντας στρατηγικές συνεργασίες με εταιρείες τεχνολογίας. Επιπλέον, δεδομένα είναι η αναβαθμισμένη εμπειρία του πελάτη στο κατάστημα, ο εμπλουτισμός της εταιρικής στρατηγικής με προτεραιότητα στις ευθύνες της τράπεζας προς την κοινωνία και το περιβάλλον, καθώς και η ανάπτυξη ενός βελτιστοποιημένου μοντέλου τραπεζικής για επιχειρήσεις με εξειδικευμένα στελέχη.

Στηριζόμενη στα παραπάνω αλλά και σε πολλές ακόμα αλλαγές και καινοτομίες, η Eθνική Τράπεζα έχει κάθε λόγο να δηλώνει ότι είναι Η Τράπεζα Σήμερα. Μια σύγχρονη, αναπτυξιακή και αποτελεσματική τράπεζα που εξελίσσεται συνεχώς και που έχει στο επίκεντρο τον άνθρωπο, τις ανάγκες και τις επιδιώξεις του. Που ακούει, συναισθάνεται, αντιλαμβάνεται και δρα ενεργά και υποστηρικτικά, με απώτερο σκοπό να γίνει αρωγός εξέλιξης για τον καθένα ξεχωριστά: για τους μετόχους, τους πελάτες, την κοινωνία, τον άνθρωπο, για τη χώρα.

Αυτά όλα προβάλλονται και μέσα από τη νέα εικόνα της, όπου πρωταγωνιστεί το στοιχείο της έλλειψης, συμβολίζοντας τη συμπερίληψη, τη συνεχή εξέλιξη, τον διαρκή εκσυγχρονισμό αλλά και τον σεβασμό στο παρελθόν και την ιστορία.

Η Εθνική Τράπεζα, με τη νέα της καμπάνια, ανοίγει διάλογο με όλες τις κοινωνικές ομάδες -όπως οικογένειες, νέους, 3η ηλικία, ελεύθερους επαγγελματίες, επιχειρήσεις- και δεσμεύεται να συνεχίσει να ακούει τις ανάγκες τους και να διαμορφώνει σύμφωνα με αυτές την τραπεζική εμπειρία που προσφέρει.

ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ

Load more

Δείτε επίσης

Load more

Σεβόμαστε την ιδιωτικότητά σας

Εμείς και οι συνεργάτες μας χρησιμοποιούμε τεχνολογίες, όπως cookies, και επεξεργαζόμαστε προσωπικά δεδομένα, όπως διευθύνσεις IP και αναγνωριστικά cookies, για να προσαρμόζουμε τις διαφημίσεις και το περιεχόμενο με βάση τα ενδιαφέροντά σας, για να μετρήσουμε την απόδοση των διαφημίσεων και του περιεχομένου και για να αποκτήσουμε εις βάθος γνώση του κοινού που είδε τις διαφημίσεις και το περιεχόμενο. Κάντε κλικ παρακάτω για να συμφωνήσετε με τη χρήση αυτής της τεχνολογίας και την επεξεργασία των προσωπικών σας δεδομένων για αυτούς τους σκοπούς. Μπορείτε να αλλάξετε γνώμη και να αλλάξετε τις επιλογές της συγκατάθεσής σας ανά πάσα στιγμή επιστρέφοντας σε αυτόν τον ιστότοπο.



Πολιτική Cookies
& Προστασία Προσωπικών Δεδομένων