Πήρε άδεια απόπλου μετά το μπλακ αουτ το πλοίο «Κίσσαμος»

Νωρίτερα το πλοίο προσάραξε σε αβαθή κοντά στη Μήλο μετά από αιφνίδιο μπλακ άουτ και επέστρεψε με ίδια μέσα στο λιμάνι του Αδάμαντα στη Μήλο. Ολοκληρώθηκε η επιθεώρηση, διαπιστώθηκε το αξιόπλοο.

Δημοσιεύθηκε: 27 Ιουνίου 2026 - 08:49

Τελ. Ενημ.: 27 Ιουνίου 2026 - 10:24

Load more

Το πλοίο Κίσσαμος απέπλευσε από το λιμάνι της Μήλου με προορισμό τα Χανιά, προκειμένου να ολοκληρώσει το προγραμματισμένο δρομολόγιό του, όπως ανακοίνωσε η ΑΝΕΚ Lines, μετά το αιφνίδιο μπλακ άουτ τα ξημερώματα του Σαββάτου, με το πλοίο να επιστρέφει στο λιμάνι του Αδάμαντα.

Σύμφωνα πάντα με την ενημέρωση της πλοιοκτήτριας εταιρείας, προηγήθηκε σχετική επιθεώρηση από τις αρμόδιες Αρχές οι οποίες διαπίστωσαν το αξιόπλοο του πλοίου και χορήγησαν άδεια απόπλου.

Μπλακ άουτ, προσάραξε στα αβαθή 

Στιγμές ανησυχίας βίωσαν οι επιβάτες του επιβατηγού-οχηματαγωγού «Κίσσαμος», το οποίο προσάραξε σε αβαθή ύδατα πλησίον του λιμένα Αδάμαντα στη Μήλο, έπειτα από αιφνίδια απώλεια ηλεκτρικής ενέργειας (μπλακ άουτ) που σημειώθηκε τα ξημερώματα του Σαββάτου.

Σύμφωνα με την ANEK Lines, το περιστατικό σημειώθηκε στις 03:10, λίγο μετά τον απόπλου του πλοίου από τη Μήλο, κατά την εκτέλεση του προγραμματισμένου δρομολογίου από τον Πειραιά προς τα Χανιά. Η απώλεια ηλεκτρικής ενέργειας προκάλεσε προσωρινή βλάβη, με αποτέλεσμα το πλοίο να προσαράξει σε αβαθή, σε μικρή απόσταση από το λιμάνι του Αδάμαντα.

Μέχρι στιγμής δεν υπάρχουν αναφορές για τραυματισμούς. Στο πλοίο επιβαίνουν 1.246 επιβάτες και 108 μέλη του πληρώματος.

Ανακοίνωση της ANEK Lines

Σε ανακοίνωσή της, η ANEK Lines γνωστοποίησε ότι η τεχνική βλάβη αποκαταστάθηκε από το πλήρωμα του μηχανοστασίου, ενώ το πλοίο επέστρεψε με ίδια μέσα στο λιμάνι του Αδάμαντα, όπου παραμένει ασφαλώς δεμένο, εν αναμονή της επιθεώρησης από τις αρμόδιες Αρχές.

«Η εταιρεία βρίσκεται σε συνεργασία με τις αρμόδιες Αρχές και θα ενημερώσει για οποιαδήποτε περαιτέρω εξέλιξη», αναφέρει χαρακτηριστικά η εταιρεία.

Τι ανέφεραν οι επιβάτες

Όπως περιέγραψε επιβάτης του πλοίου, οι ταξιδιώτες ενημερώθηκαν από τα μεγάφωνα ότι είχε παρουσιαστεί τεχνική βλάβη.

«Μας ενημέρωσαν για ένα τεχνικό πρόβλημα του πλοίου. Έγινε μπλακάουτ και βγήκαμε έξω κάποιοι επιβάτες. Είδαμε ότι βρισκόμασταν δίπλα σε μια βραχονησίδα και μας είπαν ότι θα γίνει άφιξη στο λιμάνι της Μήλου», ανέφερε.

«Έχουμε φτάσει έξω από το λιμάνι της Μήλου και περιμένουμε το Λιμενικό να κάνει την επιθεώρηση για το πρόβλημα. Παραμένουμε όλοι στο πλοίο», δήλωσε.

Οι αρμόδιες αρχές διερευνούν τα αίτια της βλάβης που οδήγησε στην προσάραξη, ενώ αναμένεται η ολοκλήρωση των ελέγχων προκειμένου να αποφασιστούν τα επόμενα βήματα για την ασφαλή αποβίβαση των επιβατών και τη συνέχιση του δρομολογίου.

Load more

Δείτε επίσης

Load more

Σεβόμαστε την ιδιωτικότητά σας

Εμείς και οι συνεργάτες μας χρησιμοποιούμε τεχνολογίες, όπως cookies, και επεξεργαζόμαστε προσωπικά δεδομένα, όπως διευθύνσεις IP και αναγνωριστικά cookies, για να προσαρμόζουμε τις διαφημίσεις και το περιεχόμενο με βάση τα ενδιαφέροντά σας, για να μετρήσουμε την απόδοση των διαφημίσεων και του περιεχομένου και για να αποκτήσουμε εις βάθος γνώση του κοινού που είδε τις διαφημίσεις και το περιεχόμενο. Κάντε κλικ παρακάτω για να συμφωνήσετε με τη χρήση αυτής της τεχνολογίας και την επεξεργασία των προσωπικών σας δεδομένων για αυτούς τους σκοπούς. Μπορείτε να αλλάξετε γνώμη και να αλλάξετε τις επιλογές της συγκατάθεσής σας ανά πάσα στιγμή επιστρέφοντας σε αυτόν τον ιστότοπο.



Πολιτική Cookies
& Προστασία Προσωπικών Δεδομένων