Πυρά Κατρίνη για την υπόθεση Ασημακοπούλου και τις διαρροές e-mail

Ο Μιχάλης Κατρίνης αναφέρθηκε στην παρακαταθήκη του Ανδρέα Παπανδρέου, επέκρινε τη ΝΔ για τη διαχείριση της υπόθεσης διαρροής προσωπικών δεδομένων και έθεσε το ζήτημα των καθυστερήσεων στην αναβάθμιση των συνοριακών σταθμών Ευζώνων και Κήπων.

Δημοσιεύθηκε: 23 Ιουνίου 2026 - 10:33

Load more

Στον ιδρυτή του ΠΑΣΟΚ Ανδρέα Παπανδρέου και τα 30 χρόνια από την απώλειά του αναφέρθηκε ο βουλευτής του ΠΑΣΟΚ Μιχάλης Κατρίνης μιλώντας στην τηλεόραση του ΑΝΤ1.

Πιο συγκεκριμένα, μιλώντας στην εκπομπή «Καλημέρα Ελλάδα» με τους δημοσιογράφους Παναγιώτη Στάθη και Στέφανο Σίσκο, θύμισε ότι η πλειοψηφία των πολιτών θεωρεί σήμερα καλύτερη περίοδο της ζωής του την πρώτη τετραετία του ΠΑΣΟΚ και τόνισε ότι αυτό δεν αποτελεί ιστορική αναδρομή, αλλά αποτελεί παρακαταθήκη, ιδιαιτέρως για το μέλλον.

Αναφερόμενος στην καταδίκη της πρώην ευρωβουλευτού της Νέας Δημοκρατίας Άννα-Μισέλ Ασημακοπούλου τόνισε ότι είναι προφανής η αμηχανία της Νέας Δημοκρατίας, η οποία προσπαθεί να υποβαθμίσει το συγκεκριμένο σκάνδαλο διαρροής e-mail. Παρ’ όλα αυτά, όμως, όπως ανέφερε, έχουμε καταδικαστικές αποφάσεις για μια Ευρωβουλευτή της Νέας Δημοκρατίας τότε, για έναν Γενικό Γραμματέα της Κυβέρνησης Μητσοτάκη τότε, καθώς και για δύο γραμματείς τομέων της ΝΔ τότε, οι οποίοι πλην του Γενικού Γραμματέα του Υπ. Εσωτερικών έχουν να πληρώσουν και πρόστιμο που τους έχει επιβάλει η Αρχή Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα.

Δεν πρόκειται για ένα e-mail που ξέφυγε, πρόκειται για θεσμική διάρρηξη εμπιστοσύνης και μπορεί η ΝΔ όλα αυτά να τα υποβαθμίζει, αλλά όταν η εξουσία σταματάει να ντρέπεται για ο,τιδήποτε έχει γίνει τότε, έχουμε μια θεσμική εκτροπή και έχουμε μια Κυβέρνηση που έχει υιοθετήσει λογικές συγκάλυψης και πρακτικές και μεθοδεύσεις που δεν αρμόζει σε ευρωπαϊκή χώρα.

Τέλος, απαντώντας στον εκπρόσωπο της ΝΔ και υφυπουργό Μακεδονίας-Θράκης Κώστα Γκιουλέκα, αναφέρθηκε στο κρίσιμο ζήτημα των έργων που δεν έχουν γίνει εδώ και εφτά χρόνια στους συνοριακούς σταθμούς της Μακεδονίας και Θράκης και συγκεκριμένα στους σταθμούς Ευζώνων και Κήπων και για το οποίο διαμαρτύρονται και έχουν στείλει πολλά e-mails οι ξενοδόχοι Χαλκιδικής και Πιερίας.

Αποτέλεσμα, χιλιάδες άνθρωποι να ταλαιπωρούνται, η βόρεια Ελλάδα να έχει τεράστια απώλεια εσόδων και αυτά, την ώρα που σχεδόν 12 εκ τουρίστες έρχονται ετησίως οδικώς στην χώρα μας. Κι ενώ η Νέα Δημοκρατία είναι 7 χρόνια στην Κυβέρνηση, το αίτημα της αναβάθμισης των τελωνείων για να ανταποκρίνονται σε πιο σύγχρονες απαιτήσεις ασφαλείας, υπάρχει από το 2017.

Load more

Δείτε επίσης

Load more

Σεβόμαστε την ιδιωτικότητά σας

Εμείς και οι συνεργάτες μας χρησιμοποιούμε τεχνολογίες, όπως cookies, και επεξεργαζόμαστε προσωπικά δεδομένα, όπως διευθύνσεις IP και αναγνωριστικά cookies, για να προσαρμόζουμε τις διαφημίσεις και το περιεχόμενο με βάση τα ενδιαφέροντά σας, για να μετρήσουμε την απόδοση των διαφημίσεων και του περιεχομένου και για να αποκτήσουμε εις βάθος γνώση του κοινού που είδε τις διαφημίσεις και το περιεχόμενο. Κάντε κλικ παρακάτω για να συμφωνήσετε με τη χρήση αυτής της τεχνολογίας και την επεξεργασία των προσωπικών σας δεδομένων για αυτούς τους σκοπούς. Μπορείτε να αλλάξετε γνώμη και να αλλάξετε τις επιλογές της συγκατάθεσής σας ανά πάσα στιγμή επιστρέφοντας σε αυτόν τον ιστότοπο.



Πολιτική Cookies
& Προστασία Προσωπικών Δεδομένων