Τα KFC αποσύρουν το σλόγκαν τους μετά από 64 χρόνια λόγω κορωνοϊού

«Τόσο καλό που θα γλείφεις τα δάχτυλά σου»... Αυτό ήταν το διαφημιστικό σύνθημα για δεκαετίες. Το θεωρεί πλέον ακατάλληλο λόγω πανδημίας Covid-19.

Δημοσιεύθηκε: 25 Αυγούστου 2020 - 17:06

Load more

Το Kentucky Fried Chicken αναστέλλει προσωρινά το διαφημιστικό σύνθημά του «τόσο καλό που θα γλείφεις τα δάχτυλά σου», καθώς θεωρεί ότι είναι ακατάλληλο για την τρέχουσα πανδημία Covid-19 όπου η προσωπική υγιεινή έχει καταστεί κορυφαία προτεραιότητα για τον περιορισμό της μετάδοσης του ιού.

Οπως μεταδίδει το Reuters, tο σλόγκαν, που χρησιμοποιείται από την αλυσίδα της Yum Brands τα τελευταία 64 χρόνια, θα σταματήσει να προβάλλεται στις διαφημίσεις σε όλο τον κόσμο από τη Δευτέρα και θα εμφανιστεί ξανά όταν έρθει η ώρα, όπως ενημέρωσε η εταιρεία σε δελτίο τύπου.

Η αλυσίδα εστιατορίων παρουσίασε ένα σύντομο βίντεο κλιπ στο κανάλι του KFC στο YouTube στο Ηνωμένο Βασίλειο και την Ιρλανδία, δείχνοντας διάφορους κουβάδες με κοτόπουλο KFC και τις λέξεις «Finger Lickin» θαμπές στους υπότιτλους.

Στη συνέχεια, η διαφήμιση τελειώνει αναγράφοντας: «Αυτό που λέμε πάντα; Αγνόησέ το. Προς το παρόν».

Load more

Δείτε επίσης

Load more

Σεβόμαστε την ιδιωτικότητά σας

Εμείς και οι συνεργάτες μας χρησιμοποιούμε τεχνολογίες, όπως cookies, και επεξεργαζόμαστε προσωπικά δεδομένα, όπως διευθύνσεις IP και αναγνωριστικά cookies, για να προσαρμόζουμε τις διαφημίσεις και το περιεχόμενο με βάση τα ενδιαφέροντά σας, για να μετρήσουμε την απόδοση των διαφημίσεων και του περιεχομένου και για να αποκτήσουμε εις βάθος γνώση του κοινού που είδε τις διαφημίσεις και το περιεχόμενο. Κάντε κλικ παρακάτω για να συμφωνήσετε με τη χρήση αυτής της τεχνολογίας και την επεξεργασία των προσωπικών σας δεδομένων για αυτούς τους σκοπούς. Μπορείτε να αλλάξετε γνώμη και να αλλάξετε τις επιλογές της συγκατάθεσής σας ανά πάσα στιγμή επιστρέφοντας σε αυτόν τον ιστότοπο.



Πολιτική Cookies
& Προστασία Προσωπικών Δεδομένων