Οι πωλήσεις μπύρας σε Ασία και Αφρική βοήθησαν την Heineken

H ζυθοποιία των Tiger, Amstel και Moretti πούλησε 5,4% περισσότερη μπύρα στην Ασία το πρώτο τρίμηνο από ό,τι έναν χρόνο πριν και 9,9% περισσότερη στην Αφρική, τη Μέση Ανατολή και την ανατολική Ευρώπη

Δημοσιεύθηκε: 21 Απριλίου 2021 - 13:37

Load more

Καλύτερα από το αναμενόμενο κινήθηκε η Heineken το πρώτο τρίμηνο, καθώς η άνοδος της κατανάλωσης αλκοόλ σε Ασία και Αφρική συνέβαλε στην αντιστάθμιση των επιπτώσεων από τα σκληρά lockdown στην Ευρώπη.

Οπως μεταδίδουν οι Financial Times, η ζυθοποιία των Tiger, Amstel και Moretti πούλησε 5,4% περισσότερη μπύρα στην Ασία το συγκεκριμένο τρίμηνο από ό,τι έναν χρόνο πριν και 9,9% περισσότερη στην Αφρική, τη Μέση Ανατολή και την ανατολική Ευρώπη, συμβάλλοντας στην αντιστάθμιση της πτώσης κατά 9,7% των ευρωπαϊκών πωλήσεων.

Συνολικά ο όγκος των πωλήσεων ήταν σταθερός, με το αποτέλεσμα να είναι καλύτερο από την πτώση 5,1% που ανέμεναν οι αναλυτές. Η κορυφαία μάρκα της, η Heineken, κινήθηκε ανοδικά κατά 12,1%, παρέχοντας ώθηση στον ολλανδικό όμιλο, που τον Φεβρουάριο ανακοίνωσε 8.000 περικοπές θέσεων εργασίας.

Load more

Δείτε επίσης

Load more

Σεβόμαστε την ιδιωτικότητά σας

Εμείς και οι συνεργάτες μας χρησιμοποιούμε τεχνολογίες, όπως cookies, και επεξεργαζόμαστε προσωπικά δεδομένα, όπως διευθύνσεις IP και αναγνωριστικά cookies, για να προσαρμόζουμε τις διαφημίσεις και το περιεχόμενο με βάση τα ενδιαφέροντά σας, για να μετρήσουμε την απόδοση των διαφημίσεων και του περιεχομένου και για να αποκτήσουμε εις βάθος γνώση του κοινού που είδε τις διαφημίσεις και το περιεχόμενο. Κάντε κλικ παρακάτω για να συμφωνήσετε με τη χρήση αυτής της τεχνολογίας και την επεξεργασία των προσωπικών σας δεδομένων για αυτούς τους σκοπούς. Μπορείτε να αλλάξετε γνώμη και να αλλάξετε τις επιλογές της συγκατάθεσής σας ανά πάσα στιγμή επιστρέφοντας σε αυτόν τον ιστότοπο.



Πολιτική Cookies
& Προστασία Προσωπικών Δεδομένων